Markku Heikkilän kirjoittamassa kirjassa Halla-aho avautuu siitä, miten hänestä tuli vuonna 2015 isä vastoin tahtoaan. Halla-aholla oli ollut sivusuhde, ja nainen oli jättänyt ehkäisyn pois kertomatta siitä hänelle.
Kirjassa Halla-aho uhriutuu tapahtuneesta. Hän kertoo olleensa umpikujassa ja harkinneensa jopa itsemurhaa.
Avioliiton ulkopuolella syntyneen lapsen aiheuttama stressi vaikutti lopulta jopa siihen, että Halla-aho luopui perussuomalaisten puheenjohtajuudesta vuonna 2021.
Halla-ahon mukaan asian päätyminen julkisuuteen aiheutti kärsimystä myös hänen tilanteeseen syyttömille vaimolleen ja lapsilleen.
Jussi Halla-aho sai lapsen vastoin tahtoaan ja uhriutui
42
261
Vastaukset
- Anonyymi
Vain persu voi uhriutua omista tekemisistään!
Naurettavaa!- Anonyymi
Oliko se nainen persu?
Siis se joka jätti sen ehkäisyn pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se nainen persu?
Siis se joka jätti sen ehkäisyn pois.Jos tökkii kikkelillään johonkin, pitää ITSE otaa selvää ehkäisystä ja jos sitä ei ole, pitää ITSE älytä käyttää kondomia.
Menikö jakeluun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tökkii kikkelillään johonkin, pitää ITSE otaa selvää ehkäisystä ja jos sitä ei ole, pitää ITSE älytä käyttää kondomia.
Menikö jakeluun?Menikö jakeluun että se nainen ITSE jätti ehkäisyn asiassa. Onko ihan outo käsite tuo vastuu? Eikö sinusta sitä voi naiselle antaa tai edellyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö jakeluun että se nainen ITSE jätti ehkäisyn asiassa. Onko ihan outo käsite tuo vastuu? Eikö sinusta sitä voi naiselle antaa tai edellyttää?
Vastuuta ei koskaan sysätä toiselle, siitä huolehditaan I T S E !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi se nainen ei sitten itse huolehtinut siitä ehkäisystä?
Jos mies tekee saman niin se on rikos. Esitätkö nyt tosissasi että toisinpäin yehtynä se ei ole edes naisen moraalista sikamaisuutta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies tekee saman niin se on rikos. Esitätkö nyt tosissasi että toisinpäin yehtynä se ei ole edes naisen moraalista sikamaisuutta?Nainen on voinut haluta saada itsekkäistä syistä lapsen, eikä ole siksi huolehtinut ehkäisystä.
Halla-aho ei halunnut lasta mutta laiminlöi itse oman ehkäisynsä.
Jälkimmäisen on siten ihan turha ulista, kun ei huolehtinut asiasta oman etunsa mukaisesti. - Anonyymi
Jos miehestä tulee isä vastoin omaa tahtoaan, tarkoittaa se sitä että mies on raiskattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on voinut haluta saada itsekkäistä syistä lapsen, eikä ole siksi huolehtinut ehkäisystä.
Halla-aho ei halunnut lasta mutta laiminlöi itse oman ehkäisynsä.
Jälkimmäisen on siten ihan turha ulista, kun ei huolehtinut asiasta oman etunsa mukaisesti.Huomaatko miten eri tavalla suhtaudut mieheen ja naiseen tässä asiassa?
Missä tasa-arvo?
Ja sitten suhtautumisesi lapseen järkyttää.
Että se lapsiko on pelkkä joku naisen halu vai? Eikö sinusta lapsella olekkaan mitään oikeutta molempiin vanhempiin? Jonkun naaraan biologinen kiimako riittää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko miten eri tavalla suhtaudut mieheen ja naiseen tässä asiassa?
Missä tasa-arvo?
Ja sitten suhtautumisesi lapseen järkyttää.
Että se lapsiko on pelkkä joku naisen halu vai? Eikö sinusta lapsella olekkaan mitään oikeutta molempiin vanhempiin? Jonkun naaraan biologinen kiimako riittää?Pohditko sinä tällaisia useinkin yhden yön kiimapanon kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohditko sinä tällaisia useinkin yhden yön kiimapanon kanssa?
Halla-ahon yhden yön kiima kesti monta vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se nainen persu?
Siis se joka jätti sen ehkäisyn pois.En tiedä oliko nainen persu, mutta alun perin hän hurmaantui Halla-ahon Scripta-kirjoituksista ja sittemmin myös Halla-ahosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö jakeluun että se nainen ITSE jätti ehkäisyn asiassa. Onko ihan outo käsite tuo vastuu? Eikö sinusta sitä voi naiselle antaa tai edellyttää?
Nainen jätti ehkäisyn. Entä Halla-aho? Ehkäisikö hän vai ähkäisikö vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen jätti ehkäisyn. Entä Halla-aho? Ehkäisikö hän vai ähkäisikö vain?
Hallis sai puolivelton katkarapunsa sisään ja yksi työtö riitti. Olisi käyttänyt kondomia toki, mutta niin pieniä ei tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies tekee saman niin se on rikos. Esitätkö nyt tosissasi että toisinpäin yehtynä se ei ole edes naisen moraalista sikamaisuutta?Puhut persua.
Jos mies saattaa naisen raskaaksi vasten tämän tahtoa, ei miestä rangaista siitä millään tavalla ellei kysymyksessä ole raiskaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu ihan jo luonnostaankin sysää vastuun aina muille. Jos ei keksi ketään muuta, on Marin aina sopiva syyllinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu ihan jo luonnostaankin sysää vastuun aina muille. Jos ei keksi ketään muuta, on Marin aina sopiva syyllinen.
Edellisen hallituksen vika.
- Anonyymi
Suippopäällä on siis sittenkin munat ?
- Anonyymi
Ja naisia - toisin kuin sulla. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja naisia - toisin kuin sulla. 😂
Halla-aholla oli jonkin aikaa jopa kaksi naista.
- Anonyymi
Muutama persu on sentään hetero. Luulin, että kaikki ovat homoja ja sivareita.
Halla-aho varmasti käynyt armeijan?- Anonyymi
On ihan persukenraali. Löytyy natsat eiku.. natsit ja kaikki.
- Anonyymi
No huomaatko miten typeriä luuloja sinulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan persukenraali. Löytyy natsat eiku.. natsit ja kaikki.
Halla-aho on panssarisivari.
- Anonyymi
Jussi ei osaa käyttää varmuusvälineitä. Jussi ei osaa käyttää rynkkyä. Jussi ei osaa ajaa autoa. Sillä on jäänyt miehiset taidot opettelematta.
- Anonyymi
Onko se joku miehinen taito jotenkin tietää jos toinen valehtelee ja tekee käytännössä petoksen sängyssä?
Onko se uhriutumista, jos sanoo että se on väärin eikä hyväksy sitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se joku miehinen taito jotenkin tietää jos toinen valehtelee ja tekee käytännössä petoksen sängyssä?
Onko se uhriutumista, jos sanoo että se on väärin eikä hyväksy sitä?Se, että tekee petoksen sängyssä, on todellakin miehinen taito, ja siksipä Halla-ahokin sellaiseen ryhtyi.
Halusi näyttää vaimolleen miehisiä taitojaan.
- Anonyymi
Jussi on tietenkin sivari niin kuin persut yleensä ovatkin.
- Anonyymi
Muttei kuitenkaan yksinkertainen idiootti niinkuin tavallisesti ...... ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muttei kuitenkaan yksinkertainen idiootti niinkuin tavallisesti ...... ovat.
Täytyy kyllä myöntää, että persusivarit ova tavallista fiksumpia idiootteja.
- Anonyymi
Miksi Jussi ei voi olla levittämästä siemeniään kaikkialle jos joku erehtyy sääliä antamaan.
- Anonyymi
Jussille suurin harmitus tuli siitä, kun jäi syrjähypyistään kiinni.
- Anonyymi
Kertoo paljon "mestarin" älykkyydestä jos ei ymmärrä että seksi ilman ehkäisyä voi tuottaa lapsen.
- Anonyymi
"Mestari" on sillä tavalla älykäs, kuin ei niin älykkäät uskovat älykkään olevan.
- Anonyymi
Ei ois pannu paljaalla
- Anonyymi
reikiä täynnä se , nuppineulalla tökitty 🤣🤣🤣
- Anonyymi
siis tällaisia naisia on 🤔 tulee mieleen yksi tapaus kaveripiiristä menneisyydessä
mutta eikös yleensä hommaa rikkaan kanssa kakaran vai mikä evolutiivinen motiivi onkaan ? kakarat perii vanhempiensa omaisuuden !!! - Anonyymi
Halla-aho on kyllä ihan itse kaiken tämän kärsimyksen, mukaan lukien mahdolliset suojaamattoman seksin aiheuttamat sukupuolitautitartunnat, aiheuttanut vaimolleen ja lapsilleen.
- Anonyymi
Oliko nainen syypää siihen, että Halla-aho ruikkasi siemenet hänen sisälleen? Eikö Halla-aho voinut mitenkään tietää, että paljaalla paneminen ja sisään ruikkaaminen voi saada naisen paksuksi? Halla-aholle oli sanottu että nainen ei voi tulla raskaaksi ja ettei naisella ole mitään sukupuolitauteja ja hän uskoi sen hyvää hyvyyttään.
- Anonyymi
Hamekangas tuollaiselle nillittäjälle pitäisi viedä.
- Anonyymi
Voi voi Jussi Pussi
- Anonyymi
Kun on omat aviolapset tehty, 4 kappaletta, voi käydä sterilisaatiossa, ennen kuin alkaa vierasta naista 8 vuotta painaa.
Jos ei järki tätä sano, ei voi kun itseään syyttää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5333625- 1662578
Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1742529Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141985Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81858Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481850Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien331557Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811534Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2151527- 111405