JA INNOISSAAN KYSELEE ONKO TRANSU NEITSYT JA PYYTÄÄ MAKAAMAAN SELÄLLÄÄN?
ONKO KELLÄÄN TALLESSA LNKKIÄ KU HEINOLAN SETÄ LAITTAA KUVAA MINIMUNASTAAN?
35
184
Vastaukset
Kyllä sustakin huomaa että kuulut laitokseen
- AnonyymiUUSI
Etkö sinä vammainen idiootti tajua että se muna kuva tuli sinun numerosta? Et voi kieltää asiaa, jos et sitä ymmärrä olet vammainen laitosrunkkari!
Miksi kysyit transulta että haluaako hän olla selällään? Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä vammainen idiootti tajua että se muna kuva tuli sinun numerosta? Et voi kieltää asiaa, jos et sitä ymmärrä olet vammainen laitosrunkkari!
Miksi kysyit transulta että haluaako hän olla selällään?Kato ku sä kusipää tajusit taas piipittää itestäs että oot vammanen laitosrunkkari.
Sä kusipää et oo mun munaa nähny- AnonyymiUUSI
RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:
Kato ku sä kusipää tajusit taas piipittää itestäs että oot vammanen laitosrunkkari.
Sä kusipää et oo mun munaa nähnyKATO KU HOMOSETÄ ULISEE TAAS SAMAA SONTAA NI. KUSIPÄÄ KYRVÄN KUVIEN JAKELIJA NI
- AnonyymiUUSI
PIIPITTÄÄ ITE SILTAKODIN SETÄ NI
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää tajusit taas piipittää itestäs että oot vammanen laitosrunkkari.
Sä kusipää et oo mun munaa nähnyMiten et ymmärrä että se munan kuva tuli ihan sinun omasta numerosta? Olet kyllä pahasti vammainen kun et sitä tajua, et voi kieltää sitä kun on kuvakaappaukset jotka todistavat tämän 100 prosenttisesti!
Minä en ole vammainen kuten sinä, oikeasti et voi kieltää että laitoit vammaisesta munastasi kuvan transulle. - AnonyymiUUSI
Sä kusipää et oo mun munaa nähnyOot homo kullinkuvien pyytelijä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot homo kullinkuvien pyytelijä
Niinhän setä pyyteli tossa samassa ketjussa mistä kuvakaappaus linkissä kuvia 16 vuotiaan pojan kullista..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän setä pyyteli tossa samassa ketjussa mistä kuvakaappaus linkissä kuvia 16 vuotiaan pojan kullista..
Niin pyyteli, näin itsekin sen. Aivan turhaa piipittää lapsen nimimerkeillä ja puolustelee itseään
Anonyymi kirjoitti:
Miten et ymmärrä että se munan kuva tuli ihan sinun omasta numerosta? Olet kyllä pahasti vammainen kun et sitä tajua, et voi kieltää sitä kun on kuvakaappaukset jotka todistavat tämän 100 prosenttisesti!
Minä en ole vammainen kuten sinä, oikeasti et voi kieltää että laitoit vammaisesta munastasi kuvan transulle.Taas tajusit piipittää itestäs että oot vammanen kusipää etkä sä oo mun munaa ikinä nähnyt
- AnonyymiUUSI
Taas tajusit piipittää itestäs että oot vammanen kusipää etkä sä oo mun munaa ikinä nähnyt
Itsehän siitä olet kuvan lähettänyt transulle..
- AnonyymiUUSI
Taas tajusit piipittää itestäs että oot vammanen kusipää etkä sä oo mun munaa ikinä nähnyt
Minä en ole vammainen, miten vittu et idiootti ymmärrä että kaikki ovat nähneet kuvakaappauksen kuvasta jossa näkyy sinun numero ja laittamasi munan kuvan?
Et voi asiaa kieltää kun se kuvakaappaus on kaikkien nähtävillä!! Miksi pyysit transua menemään selälleen? - AnonyymiUUSI
Tässä se sinun laittamasi munan kuva jossa näkyy numerosi!! Avaa vaikka linkki! https://ibb.co/dwKRJTDk
- AnonyymiUUSI
Turhaan muita syyttelet jos ite kullinkuvia kerjäät. Homo kusipää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä se sinun laittamasi munan kuva jossa näkyy numerosi!! Avaa vaikka linkki! https://ibb.co/dwKRJTDk
HAHAHAAA !
Sedän "söpö" keskijalka ja sedän ikioma prepaidin numero samassa kuvassa ja silti jaksaa vielä kiistää 😁😁😁😁
Setä on taas nolannut itsensä ja koko sukunsa pahemman kerran 😁😁😁😁
Kaikki on viimeistään nyt nähneet sedän pikku pilin joka ei ikinä ole pimpsukassa käynyt 😁😁😁😁
Setä on kova piipittämään paskaa ja vielä kovempi nolaamaan itsensä 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara
- AnonyymiUUSI
Tuossahan nuo
https://ibb.co/dwKRJTDk
https://ibb.co/zVP170V1
https://ibb.co/WvNH93J5
Raunolle tiedoksi että se sun viestiketju on kyllä tallessa mulla…- AnonyymiUUSI
Rauno alkaa kohta PUOLUSTELEMAAN ITSEÄÄN tekeytymällä lapseksi 😅
- AnonyymiUUSI
Vittu mikä pelle tämä MUKAVA SETÄ 😅😅😅
Anonyymi kirjoitti:
Rauno alkaa kohta PUOLUSTELEMAAN ITSEÄÄN tekeytymällä lapseksi 😅
KYLLÄ TEISTÄ TODELLAKIN HUOMAA ETTÄ TE KUULUTTE LAITOKSEE
- AnonyymiUUSI
KYLLÄ TEISTÄ TODELLAKIN HUOMAA ETTÄ TE KUULUTTE LAITOKSEE
SANOO SILTAKODIN SETÄ NI
- AnonyymiUUSI
HEINOLAN TERO SETÄ OLI OLLUT TÄNÄÄN KYLPYLÄN RANNAN HOMOSAUNALLA LEFAN KÖSSIN KEIJON JA VESKUN KANSSA
- AnonyymiUUSI
Jännästi setä taas hävisi tai hiljeni kun todisteet puhuu puolestaan..
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö. Setä alkaa piipittää vain sitä klassista: "KATO KU KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS" -paskaa, kun muuta ei osaa
- AnonyymiUUSI
TYTÖT HEI. TUO HEINOLAN TERO HALUAA TEILTÄ ETTÄ PANETTE HÄNTÄ STRÄPILLÄ PERSEESEEN JA LEFA JA KÖSSI KATSOO VIERESTÄ.
- AnonyymiUUSI
Idiootti!
- AnonyymiUUSI
Kaikkihan täällä ovat idiootteja. Jotkut ovat myös perseen rassaajia. Ja joku jopa ihguukin. Ja jäljelle jääneet ovat pöpiläkamaa. Tai muuten vain kuuluvat laitokseen. Itse Heinolan setä, pääpukari kirjoittelee näitä laitoksesta käsin. Tietää, kun puheissaan mainitsee aina laitoksesta.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan täällä ovat idiootteja. Jotkut ovat myös perseen rassaajia. Ja joku jopa ihguukin. Ja jäljelle jääneet ovat pöpiläkamaa. Tai muuten vain kuuluvat laitokseen. Itse Heinolan setä, pääpukari kirjoittelee näitä laitoksesta käsin. Tietää, kun puheissaan mainitsee aina laitoksesta.
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS KÄLLEE
- AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS KÄLLEE
Ihailtava sanavarasto sedällä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihailtava sanavarasto sedällä
On TODELLAKIN, källee. On se niin viisas setä keksimään uusia sanoja. KÄLLEE?
- AnonyymiUUSI
Oletko Heinolan setä todellakin noin pöljä, että et ymmärrä, että kaikki sinulle vittuilevat? Esim källee
- AnonyymiUUSI
Kuinka te perseen rassaajat jaksatte päivästä toiseen jankuttaa ja väitellä itseänne heikompana pitämänne sedän kanssa? Eikö muuta kivaa elämässä ole? Säälin teitä!
- AnonyymiUUSI
Mekin säälimme sinua, toistelet samalla tavalla typeryyksiä kuin setä itse. Aika selvää että olet henkisiltä kyvyiltäsi lähellä sedän tasoa.
- AnonyymiUUSI
Setäritari ratsasti jälleen paikalle piipittämään paskaa idolinsa puolesta.
- AnonyymiUUSI
Se on se tuttiritari suoraan Niuvavniemeltä joka kirjoittaa noita perseenrassausjuttujaan.
- AnonyymiUUSI
Ei todellakaan vaikuta viisaalta tuo perseenrassaaja. Minkä lainen on sinun työkalupakki? Onko ristipäitä ja tortseja. Ja onko kaikki millikoot, tuumakoista nyt puhumattakaan. Ja löytyykö kuusiokolot. Ja lenkkisarjat milli- ja tuumakoolle. Ja vielä näille vahva akkuväännin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6753552Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002748Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211741Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771622Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔521593- 801550
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3741529Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281369
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901273