ONKO KELLÄÄN TALLESSA LNKKIÄ KU HEINOLAN SETÄ LAITTAA KUVAA MINIMUNASTAAN?

Anonyymi-ap

JA INNOISSAAN KYSELEE ONKO TRANSU NEITSYT JA PYYTÄÄ MAKAAMAAN SELÄLLÄÄN?

35

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Kyllä sustakin huomaa että kuulut laitokseen

• Anonyymi
        UUSI

Etkö sinä vammainen idiootti tajua että se muna kuva tuli sinun numerosta? Et voi kieltää asiaa, jos et sitä ymmärrä olet vammainen laitosrunkkari!

Miksi kysyit transulta että haluaako hän olla selällään?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinä vammainen idiootti tajua että se muna kuva tuli sinun numerosta? Et voi kieltää asiaa, jos et sitä ymmärrä olet vammainen laitosrunkkari!

Miksi kysyit transulta että haluaako hän olla selällään?

Kato ku sä kusipää tajusit taas piipittää itestäs että oot vammanen laitosrunkkari.

Sä kusipää et oo mun munaa nähny

• Anonyymi
        UUSI
        RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:

Kato ku sä kusipää tajusit taas piipittää itestäs että oot vammanen laitosrunkkari.

KATO KU HOMOSETÄ ULISEE TAAS SAMAA SONTAA NI. KUSIPÄÄ KYRVÄN KUVIEN JAKELIJA NI

• Anonyymi
        UUSI

PIIPITTÄÄ ITE SILTAKODIN SETÄ NI

• Anonyymi
        UUSI

Miten et ymmärrä että se munan kuva tuli ihan sinun omasta numerosta? Olet kyllä pahasti vammainen kun et sitä tajua, et voi kieltää sitä kun on kuvakaappaukset jotka todistavat tämän 100 prosenttisesti!

Minä en ole vammainen kuten sinä, oikeasti et voi kieltää että laitoit vammaisesta munastasi kuvan transulle.

• Anonyymi
        UUSI

Oot homo kullinkuvien pyytelijä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oot homo kullinkuvien pyytelijä

Niinhän setä pyyteli tossa samassa ketjussa mistä kuvakaappaus linkissä kuvia 16 vuotiaan pojan kullista..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän setä pyyteli tossa samassa ketjussa mistä kuvakaappaus linkissä kuvia 16 vuotiaan pojan kullista..

Niin pyyteli, näin itsekin sen. Aivan turhaa piipittää lapsen nimimerkeillä ja puolustelee itseään

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten et ymmärrä että se munan kuva tuli ihan sinun omasta numerosta? Olet kyllä pahasti vammainen kun et sitä tajua, et voi kieltää sitä kun on kuvakaappaukset jotka todistavat tämän 100 prosenttisesti!

Minä en ole vammainen kuten sinä, oikeasti et voi kieltää että laitoit vammaisesta munastasi kuvan transulle.

Taas tajusit piipittää itestäs että oot vammanen kusipää etkä sä oo mun munaa ikinä nähnyt

• Anonyymi
        UUSI

Taas tajusit piipittää itestäs että oot vammanen kusipää etkä sä oo mun munaa ikinä nähnyt

Itsehän siitä olet kuvan lähettänyt transulle..

• Anonyymi
        UUSI

Minä en ole vammainen, miten vittu et idiootti ymmärrä että kaikki ovat nähneet kuvakaappauksen kuvasta jossa näkyy sinun numero ja laittamasi munan kuvan?

Et voi asiaa kieltää kun se kuvakaappaus on kaikkien nähtävillä!! Miksi pyysit transua menemään selälleen?

• Anonyymi
        UUSI

Tässä se sinun laittamasi munan kuva jossa näkyy numerosi!! Avaa vaikka linkki! https://ibb.co/dwKRJTDk

• Anonyymi
        UUSI

Turhaan muita syyttelet jos ite kullinkuvia kerjäät. Homo kusipää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä se sinun laittamasi munan kuva jossa näkyy numerosi!! Avaa vaikka linkki! https://ibb.co/dwKRJTDk

HAHAHAAA !

Sedän "söpö" keskijalka ja sedän ikioma prepaidin numero samassa kuvassa ja silti jaksaa vielä kiistää 😁😁😁😁

Setä on taas nolannut itsensä ja koko sukunsa pahemman kerran 😁😁😁😁

Kaikki on viimeistään nyt nähneet sedän pikku pilin joka ei ikinä ole pimpsukassa käynyt 😁😁😁😁

Setä on kova piipittämään paskaa ja vielä kovempi nolaamaan itsensä 😁😁😁😁

Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Rauno alkaa kohta PUOLUSTELEMAAN ITSEÄÄN tekeytymällä lapseksi 😅

• Anonyymi
        UUSI

Vittu mikä pelle tämä MUKAVA SETÄ 😅😅😅

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rauno alkaa kohta PUOLUSTELEMAAN ITSEÄÄN tekeytymällä lapseksi 😅

KYLLÄ TEISTÄ TODELLAKIN HUOMAA ETTÄ TE KUULUTTE LAITOKSEE

• Anonyymi
        UUSI

KYLLÄ TEISTÄ TODELLAKIN HUOMAA ETTÄ TE KUULUTTE LAITOKSEE

SANOO SILTAKODIN SETÄ NI

• Anonyymi
      UUSI

HEINOLAN TERO SETÄ OLI OLLUT TÄNÄÄN KYLPYLÄN RANNAN HOMOSAUNALLA LEFAN KÖSSIN KEIJON JA VESKUN KANSSA

• Anonyymi
      UUSI

Jännästi setä taas hävisi tai hiljeni kun todisteet puhuu puolestaan..

• Anonyymi
        UUSI

Höpö höpö. Setä alkaa piipittää vain sitä klassista: "KATO KU KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS" -paskaa, kun muuta ei osaa

• Anonyymi
      UUSI

TYTÖT HEI. TUO HEINOLAN TERO HALUAA TEILTÄ ETTÄ PANETTE HÄNTÄ STRÄPILLÄ PERSEESEEN JA LEFA JA KÖSSI KATSOO VIERESTÄ.

• Anonyymi
      UUSI

Idiootti!

• Anonyymi
        UUSI

Kaikkihan täällä ovat idiootteja. Jotkut ovat myös perseen rassaajia. Ja joku jopa ihguukin. Ja jäljelle jääneet ovat pöpiläkamaa. Tai muuten vain kuuluvat laitokseen. Itse Heinolan setä, pääpukari kirjoittelee näitä laitoksesta käsin. Tietää, kun puheissaan mainitsee aina laitoksesta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan täällä ovat idiootteja. Jotkut ovat myös perseen rassaajia. Ja joku jopa ihguukin. Ja jäljelle jääneet ovat pöpiläkamaa. Tai muuten vain kuuluvat laitokseen. Itse Heinolan setä, pääpukari kirjoittelee näitä laitoksesta käsin. Tietää, kun puheissaan mainitsee aina laitoksesta.

KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS KÄLLEE

• Anonyymi
        UUSI

KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS KÄLLEE

Ihailtava sanavarasto sedällä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihailtava sanavarasto sedällä

On TODELLAKIN, källee. On se niin viisas setä keksimään uusia sanoja. KÄLLEE?

• Anonyymi
      UUSI

Oletko Heinolan setä todellakin noin pöljä, että et ymmärrä, että kaikki sinulle vittuilevat? Esim källee

• Anonyymi
      UUSI

Kuinka te perseen rassaajat jaksatte päivästä toiseen jankuttaa ja väitellä itseänne heikompana pitämänne sedän kanssa? Eikö muuta kivaa elämässä ole? Säälin teitä!

• Anonyymi
        UUSI

Mekin säälimme sinua, toistelet samalla tavalla typeryyksiä kuin setä itse. Aika selvää että olet henkisiltä kyvyiltäsi lähellä sedän tasoa.

• Anonyymi
        UUSI

Setäritari ratsasti jälleen paikalle piipittämään paskaa idolinsa puolesta.

• Anonyymi
      UUSI

Se on se tuttiritari suoraan Niuvavniemeltä joka kirjoittaa noita perseenrassausjuttujaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ei todellakaan vaikuta viisaalta tuo perseenrassaaja. Minkä lainen on sinun työkalupakki? Onko ristipäitä ja tortseja. Ja onko kaikki millikoot, tuumakoista nyt puhumattakaan. Ja löytyykö kuusiokolot. Ja lenkkisarjat milli- ja tuumakoolle. Ja vielä näille vahva akkuväännin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      675
      3552
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2748
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1741
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1622
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      52
      1593
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1550
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      374
      1529
    8. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1520
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1369
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1273
    Aihe