Turun suunnalla seniori pariskuntaa, jolla mielenkiintoa apumiehestä?

Anonyymi-ap

Olen viisikymppinen mukava ja sosialinen mies, jota parien seura kiinostaa.

Nainen keskiössä, mutta pitää parin miehenkin saada tästä nautintoa, kiinostaisiko tutustua?

T. Mies turku

23

512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voitte olla kik yhteydessä. Piste nimimerkin väliin ja sanat yhteen.

• Anonyymi

Sori en ymmärrä tota jos tarkoitit mihin voi olla yhteydessä en vaan osaa näitä juttuja pitäis olla joku yksinkertaisempi ja vana tapa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori en ymmärrä tota jos tarkoitit mihin voi olla yhteydessä en vaan osaa näitä juttuja pitäis olla joku yksinkertaisempi ja vana tapa..

No, onko sulla anonyymiä sähköposti osoitetta, niin voitaisiin vaihtaa ajatuksia.

• Anonyymi

Moi olen mies ja haaveilen että saisin hyvän kaverin saunomaan ja naimaan kumppaniani tosin siittä on ollu puhetta muuta kumppanini ei siihen suostu onko ajatusta miten saataisiin emäntä siihen lämpiään??

• Anonyymi

Ei naisten päätä käännetä, ne joko ovat kiinostuneita tai sitten ei. En suosittele muuta, kuin rehellisesti kertomaan fantasiasi hänelle, mutta tuskin se mieli muuttuu, joten eipä ehkä kannata.

• Anonyymi

M57 02 area? Siis hetero, homo, bi, trans, CD, MS, ym. ryhmät kiinnostaa?

• Anonyymi

Älä tule lokkeilemaan, tee oma avaus.

• Anonyymi

Olikohan tää nyt sitte mulle en oo ihan varma mutta nyt yritän selkeyttää itseäni kiihoittaa ajatus siittä että olis mies jonka kanssa pää osin istutais iltaa ja höpöteltäis sillä ajatuksella että joku kaunisilta saatais tyo mun ihana puoliso mukaan ja naitas. Ei miesten välisiä eikä sen kumempia No onhan tämäkin jo outoa että haluan että vieras nain omaa kultaa mutta mikäs sille voit kun se kiihottaa niin paljon....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olikohan tää nyt sitte mulle en oo ihan varma mutta nyt yritän selkeyttää itseäni kiihoittaa ajatus siittä että olis mies jonka kanssa pää osin istutais iltaa ja höpöteltäis sillä ajatuksella että joku kaunisilta saatais tyo mun ihana puoliso mukaan ja naitas. Ei miesten välisiä eikä sen kumempia No onhan tämäkin jo outoa että haluan että vieras nain omaa kultaa mutta mikäs sille voit kun se kiihottaa niin paljon....

Ei siinä mitään outoa ole, jokaisella on ne omat jutut.

MT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä mitään outoa ole, jokaisella on ne omat jutut.

MT

No sitten kysyn että kiinnostaako vielä todellisuus on se että en teidä kiinostaatako kimppa pano mun kumppania mutta jos joku hyvää tyyppi saatu kohdalla niin miksi ei siihen cpi olla pitkä matka....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten kysyn että kiinnostaako vielä todellisuus on se että en teidä kiinostaatako kimppa pano mun kumppania mutta jos joku hyvää tyyppi saatu kohdalla niin miksi ei siihen cpi olla pitkä matka....

Kyllä se on mahdolista, vastaavia ollut viisi ja olen tutustunut pariin ja nausen kanssa jutusteltua, niin on ymmärtänyt miehen haaveet ja toteutettu ne.

Ota yhteyttä linkin kautta.

Mies turku

• Anonyymi
    • Anonyymi

Yritin tonne laittA muut luulen että vityksi se menu

• Anonyymi

Joo, ei tullut perille.

Miten voisimme sun mielestä onnistua viesteissä vai sovitaanko paikka?

• Anonyymi

Laitoin sulle sähköpostin piruuttqn7 ebn tuuä tuliko de sitten perill7

e6

• Anonyymi

Huumori on hyväksi, kitos!

• Anonyymi

Ollaan 58 vuotias pari.vaimo on hoikka hyvän näköinen ja timmi perse ja kiihottuu aina kun ehdotan kolmen kimppaa,ei vaan oo vielä löytyny niin luotettavaa kaveria että päästäisin hänet vaimoni päälle,

• Anonyymi

Miten määrittelette "luotettavan"?

Itse olen luotettava siinä, että en lupaile mitään, mistä en voi pitää kiinni, kaikki mitä jutellaan tai tehdään jää meidän kolmen välisiksi. Kunnioitan aina pariskuntaa ja heidän sääntöjään ja yksityisyyttä. Käyttäydyn aina "herrasmiesmäisesti" joka tilanteessa.

Mies turku

• Anonyymi

Ollaan haaveiltu ja ajateltiin tän syksyn aikana kokeilla, mutta hiukan pistää miettimään miten pää kestää katsella, kun vieras nai vaimoa. Toisaalta kihelmöitsee juuri tämä ja kalu seisoo.

Vaimolle se olisi muuten ok, joten taistelen otseni kanssa.

• Anonyymi

Kokeilkaa pariskunnan kanssa

• Anonyymi

57v vaimoni olisi pantavissa.

• Anonyymi

Missä päin kiinnostaa.

• Anonyymi00026

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 70
      1062
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      994
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      948
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      925
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      707
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      597
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe