Olen viisikymppinen mukava ja sosialinen mies, jota parien seura kiinostaa.
Nainen keskiössä, mutta pitää parin miehenkin saada tästä nautintoa, kiinostaisiko tutustua?
T. Mies turku
Turun suunnalla seniori pariskuntaa, jolla mielenkiintoa apumiehestä?
23
512
Vastaukset
- Anonyymi
Voitte olla kik yhteydessä. Piste nimimerkin väliin ja sanat yhteen.
- Anonyymi
Sori en ymmärrä tota jos tarkoitit mihin voi olla yhteydessä en vaan osaa näitä juttuja pitäis olla joku yksinkertaisempi ja vana tapa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori en ymmärrä tota jos tarkoitit mihin voi olla yhteydessä en vaan osaa näitä juttuja pitäis olla joku yksinkertaisempi ja vana tapa..
No, onko sulla anonyymiä sähköposti osoitetta, niin voitaisiin vaihtaa ajatuksia.
- Anonyymi
Moi olen mies ja haaveilen että saisin hyvän kaverin saunomaan ja naimaan kumppaniani tosin siittä on ollu puhetta muuta kumppanini ei siihen suostu onko ajatusta miten saataisiin emäntä siihen lämpiään??
- Anonyymi
Ei naisten päätä käännetä, ne joko ovat kiinostuneita tai sitten ei. En suosittele muuta, kuin rehellisesti kertomaan fantasiasi hänelle, mutta tuskin se mieli muuttuu, joten eipä ehkä kannata.
- Anonyymi
M57 02 area? Siis hetero, homo, bi, trans, CD, MS, ym. ryhmät kiinnostaa?
- Anonyymi
Älä tule lokkeilemaan, tee oma avaus.
- Anonyymi
Olikohan tää nyt sitte mulle en oo ihan varma mutta nyt yritän selkeyttää itseäni kiihoittaa ajatus siittä että olis mies jonka kanssa pää osin istutais iltaa ja höpöteltäis sillä ajatuksella että joku kaunisilta saatais tyo mun ihana puoliso mukaan ja naitas. Ei miesten välisiä eikä sen kumempia No onhan tämäkin jo outoa että haluan että vieras nain omaa kultaa mutta mikäs sille voit kun se kiihottaa niin paljon....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan tää nyt sitte mulle en oo ihan varma mutta nyt yritän selkeyttää itseäni kiihoittaa ajatus siittä että olis mies jonka kanssa pää osin istutais iltaa ja höpöteltäis sillä ajatuksella että joku kaunisilta saatais tyo mun ihana puoliso mukaan ja naitas. Ei miesten välisiä eikä sen kumempia No onhan tämäkin jo outoa että haluan että vieras nain omaa kultaa mutta mikäs sille voit kun se kiihottaa niin paljon....
Ei siinä mitään outoa ole, jokaisella on ne omat jutut.
MT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään outoa ole, jokaisella on ne omat jutut.
MTNo sitten kysyn että kiinnostaako vielä todellisuus on se että en teidä kiinostaatako kimppa pano mun kumppania mutta jos joku hyvää tyyppi saatu kohdalla niin miksi ei siihen cpi olla pitkä matka....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten kysyn että kiinnostaako vielä todellisuus on se että en teidä kiinostaatako kimppa pano mun kumppania mutta jos joku hyvää tyyppi saatu kohdalla niin miksi ei siihen cpi olla pitkä matka....
Kyllä se on mahdolista, vastaavia ollut viisi ja olen tutustunut pariin ja nausen kanssa jutusteltua, niin on ymmärtänyt miehen haaveet ja toteutettu ne.
Ota yhteyttä linkin kautta.
Mies turku
- Anonyymi
Laitoin tonne ilmoituksen jonka kautta voi ottaa yhteyttä, niille joita kiinostaa asia.
https://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=1759554&Paikkakunta=Varsinais-Suomi
Mies turku - Anonyymi
Yritin tonne laittA muut luulen että vityksi se menu
- Anonyymi
Joo, ei tullut perille.
Miten voisimme sun mielestä onnistua viesteissä vai sovitaanko paikka?
- Anonyymi
Laitoin sulle sähköpostin piruuttqn7 ebn tuuä tuliko de sitten perill7
e6- Anonyymi
Huumori on hyväksi, kitos!
- Anonyymi
Ollaan 58 vuotias pari.vaimo on hoikka hyvän näköinen ja timmi perse ja kiihottuu aina kun ehdotan kolmen kimppaa,ei vaan oo vielä löytyny niin luotettavaa kaveria että päästäisin hänet vaimoni päälle,
- Anonyymi
Miten määrittelette "luotettavan"?
Itse olen luotettava siinä, että en lupaile mitään, mistä en voi pitää kiinni, kaikki mitä jutellaan tai tehdään jää meidän kolmen välisiksi. Kunnioitan aina pariskuntaa ja heidän sääntöjään ja yksityisyyttä. Käyttäydyn aina "herrasmiesmäisesti" joka tilanteessa.
Mies turku
- Anonyymi
Ollaan haaveiltu ja ajateltiin tän syksyn aikana kokeilla, mutta hiukan pistää miettimään miten pää kestää katsella, kun vieras nai vaimoa. Toisaalta kihelmöitsee juuri tämä ja kalu seisoo.
Vaimolle se olisi muuten ok, joten taistelen otseni kanssa. - Anonyymi
Kokeilkaa pariskunnan kanssa
- Anonyymi
57v vaimoni olisi pantavissa.
- Anonyymi
Missä päin kiinnostaa.
- Anonyymi00026
Salaiset deitit odottaa sua 🔥 Klikkaa ja aloita https://Sandra.hoty.lat/Sandra#/?/?/6h9pci9oj
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 701062
- 48994
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51925
- 33707
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547