ja viime vuoden budjetissa niin sanotun "ruutimillin" eli miljoona lisärahoituksen
meiltä veronmaksajilta
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011425222.html
Simula on ampumakeskuksen taustayhtiö Ruutikunnat Oy:n hallituksen
puheenjohtaja.
Miten tähän sopii Orpon: Rahaa ei ole mihinkään !
Suomessa on noin 400 ampumarataa. Kansanedustaja Simula (PS) on saanut omalleen 1,3 miljoonaa.
Jenna Simula (PS) junaili 300000 euroa omalle ampumaradalleen
5
67
Vastaukset
- Anonyymi
"Isänmaallinen" persu T. Keski-Holohölö kieltäytyi pressan juhlista
itsenäisyyspäivänä ja meni uusnatsien marssiin mukaan.
Oletteko persat ylpeitä persustanne ?- Anonyymi
Halpaahan tuo on tunninjunaan verrattuna. 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on 460000 aseluvan haltijaa, joilla on 1500000 asetta. Kyllä siinä piisaa Jennale äänestäjiä. 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korruptiojuna tulee kyllä kalliimmaksi ja tulee tuottamaan ikuisesti tappiota,
mutta salolaisetkin haluavat veronkorotuksina maksaa siitä ?
- Anonyymi
Törkeää. Perustakoot persut firmojaan omilla rahoillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1853148
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2592535Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152221Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa5002042Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1511693En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981133- 931113
- 91003
- 70936
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113929