Näkisi velikin että setä laittelee kuvia pikkupikkumunastaan ja miten kiimaisena katselee transujen peräaukkoja:D:D:D
Minulla on Vesan numero.
Pitäisikö huvin vuoksi laittaa Heinolan sedän keskustelun kuvakaappaukset sedän veljelle Vesalle?
29
152
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Laita ihmeessä! Näkee Vesakin kuinka Mukava veljensä RAUNO onkaan
- AnonyymiUUSI
Kusipää aloittaja tajus taas piipittää itsestään
- AnonyymiUUSI
KATO KU PIIPITIT ITESTÄS NI
- AnonyymiUUSI
Onhan täällä Vesa kirjoitellut koko kesän. Ja kertoo spermanneensa veljeään yhdessä Lahden sedän kanssa. Tartteeko enää vaivautua?
- AnonyymiUUSI
RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:
MUN VELJET EI TODELLAKAA LAITTELE SUOMI24 PALSTALLE MITÄÄN ILMOITUSTA
Miks sitte sinä spämmäät jatkuvasti?
- AnonyymiUUSI
Mutta sä trolli laitat trollauksia liiankin kanssa! Muidenkin sukusi edestä.
Siksikin asia olisi huoltajien ja edunvalvojien ymtietoon saatettava !
Lain nimessä huoli ilmoitus tehtävä muutenkin jos tilanne ei muutu! - AnonyymiUUSI
Taidan laittaa veljellesi kuvat kun laittelet transulle munastasi kuvia.
- AnonyymiUUSI
Laita vaan menemään vesalle ne kuvat
- AnonyymiUUSI
Vaikuttaa, että sedän sininen nimimerkki on estettynä. Kohta alkaa ANNA 11 piipittämään.
RANE PANEUI PAREMI, KU TE YKSKÄÖ LAUTOSKAKRA- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
SÄ LAITOS KAKARA ET TAJUU ETTÄ SETÄ EI TODELLAKAA ESIINNY TÄÄLLÄ NEITOSINA!!
ANNA11 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ANNA11ENPA TODDELAKANA TUJUI ETÄÄ OO LAYTOSKAKRA
ANNA 11 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ENPA TODDELAKANA TUJUI ETÄÄ OO LAYTOSKAKRA
ANNA 11MEE SÄ HOMO JUOMAA VELJES MUNA VELLIÄ KUSIPÄÄ!!
ANNA11 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ANNA11Jaaha nyt se taas alkoi 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha nyt se taas alkoi 🤣
KYLLÄ TEKII LAITOS KAKARAT OLISITTE VÄHÄ HUPSUJA JOS TEILLÄ OIS OLLU SAMANLAINE LAPSUUS KU SEDÄLLÄ!!!
ANNA11 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
KYLLÄ TEKII LAITOS KAKARAT OLISITTE VÄHÄ HUPSUJA JOS TEILLÄ OIS OLLU SAMANLAINE LAPSUUS KU SEDÄLLÄ!!!
ANNA11Ai paloiko karvalakki päähän?
KYLLÄ SUSTA HUOMAA ETTÄ KUULUT LAITOKSEE KUSIPÄÄ
MÄ EN TODELLAKAAN RUPEE ESIINTYMÄÄ MUIJANA
KYLLÄ TÄYTYY OLLA KUSTA JA PASKAA KORVIENVÄLISSÄ PIIPITTÄÄ TOLLASTA PASKAA MIKÄ EI OO TOTTA- AnonyymiUUSI
KYLLÄ TÄYTYY OLLA KUSTA JA PASKAA KORVIENVÄLISSÄ PIIPITTÄÄ TOLLASTA PASKAA MIKÄ EI OO TOTTASulla sitä kusta ja paskaa on korvien välissä kun kiellät laittaneesi munastasi kuvia transulle vaikka kuvista näkee että kuva tuli sinun puhelinnumerosta kyselit vielä onko transu neitsyt ja voisiko hän olla selällään.
- AnonyymiUUSI
KYLLÄ TÄYTYY OLLA KUSTA JA PASKAA KORVIENVÄLISSÄ PIIPITTÄÄ TOLLASTA PASKAA MIKÄ EI OO TOTTAKATO KU KARVALAKKI NI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla sitä kusta ja paskaa on korvien välissä kun kiellät laittaneesi munastasi kuvia transulle vaikka kuvista näkee että kuva tuli sinun puhelinnumerosta kyselit vielä onko transu neitsyt ja voisiko hän olla selällään.
Hyvä että tajusit piipittää itestäs että sulla on kusta ja paskaa korvienvälissä
- AnonyymiUUSI
Hyvä että tajusit piipittää itestäs että sulla on kusta ja paskaa korvienvälissä
Ei ole, siellä on toimivat ja älykkäät aivot. Miksi väität itseäsi heteroksi kun pyytelet kuvia alaikäisiltä pojilta ja transuilta?
- AnonyymiUUSI
Paina palava karvalakki päähän ja kuole kusipää
- AnonyymiUUSI
KYLLÄHÄN SIIHEN KORVIEN VÄLIIN MAHTUU KAIKKEA. KORVAT OVAT MELKO ULOIN OSA IHMISRUUMMISTA. JA SIIHEN KESKIVIIVALLE MAHTUU VIRTSARAKKO JA PERÄSUOLIKIN. ETKÖ HEINOLAN PÖPI VAJAKKI TUON VERTAA YMMÄRRÄ.
- AnonyymiUUSI
Myös Heinolan sedälläkin mahtaa olla korvien välissä virtsarakko ja peräsuoli. Vai, kun olet noin poikkeava, niin onko sinulla nuo elimet jossakin muualla?
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit piipittää itestäs että oot vajakki
No niin PIIPITIT
- AnonyymiUUSI
No miksi et sitten saa täältä neitoseuraa, kun kerran olet noin ylivertainen?15vuotta olet piipittänyt täällä samaa asiaa. Eivät taida olla kriteerit kohdallaan? Ei ole työtä, ei omaa asuntoa, ei autoa. Ja varhaiseläkkeellä olet pienen mulukkusi kanssa! Ja liian vanha saamaan 16 vuotiaita pikkutyttöjä noilla huonoilla kriteereillä.
- AnonyymiUUSI
Vituttaako Raunoa, kun olet noin heikoilla seuran saannissa. Minulla itsellä on nuori, kaunis tyttöystävä. Ja eikä tarvitse piipittää itsestäni, toisin kuin sinulla onneton seuranhakija Rauno. Ei sinulle kukaan tervejärkinen neitonen vastaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6753552Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002748Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211741Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771622Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔521593- 801550
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3741529Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281369
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901273