niin, että olen kokenut olevani näytelmässä mukana, koska ihmiset ympärilläni ovat näytelleet! Olen toiminut omien tuntemuksieni mukaisesti ja sitä kautta yrittänyt hahmottaa sitä mikä minulle on tärkeää ja jo kuusi vuotta sitten olin varma siitä, etten halua enää uutta parisuhdetta, en uutta ystävää, enkä kaveria! Tämän kerroin jo jossain vaiheessa tännekin! Kuulun nepsyjen ryhmään ja minulle on hyvin tärkeää saada elää omannäköistä elämää, niin toimii myös nuorin lapseni joka on nepsy ja hänellä ei ole oikeastaan koskaan ollut juurikaan kavereita ja hän on nyt yli 20-vuotias, eikä hän kärsi siitä millään tavalla, kuten en minäkään omasta yksin olostani! Siksi minun on mahdoton asettua sellaisen ihmisen elämään, joka haluaisi löytää uuden ihmisen elämäänsä! Voi minkä teitte kun aloititte projektin lupaa siihen kysymättä!
Se on kaiketi
Anonyymi-ap
2
102
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli kamala virhe!! Ja se sai paljon pahaa aikaan monella tapaa!!
- Anonyymi
On normoja ja sitten on olemassa valtavirrasta poikkeavia. Kyseiset ryhmät eivät tule koskaan ymmärtämään toisiaan, sillä se on mahdottomuus. Normojen intressit edellä asiat useimmiten menevät vaikka toki kyseenalaistankin sen. Silti jotkin vähemmistöryhmät saavat liikaa huomiota ja hyötyä ihan vain erilaisuutensa tähden. Nepsyjä ei kuitenkaan lellitä yhteiskunnan taholta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342714Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612297Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221403- 1151072
- 961021
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041013Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13922Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55818Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277742