varmasti ymmärtää sen, ettei ketään voi vaatia muuttumaan toisenlaiseksi kuin hän on. Ja sitä ei otettu lainkaan huomioon kun projekti aloitettiin! Muut olettivat tietävänsä paremmin kuin henkilö itse, mitä asioita hän arvostaa omassa elämässään! Kaikkein kauheinta on se jos muuttumista vaaditaan erityispiirteiseltä henkilöltä joka ei siihen pysty, vaan ahdistuu ahdistumistaan vuosi vuodelta yhä enemmän! Niin kävi projektiin liittyen! Toivo siitä, että jätettäisiin rauhaan omaan rauhalliseen elämään ei tuntunut ketään kiinnostavan, muuta ajattelivat vain omaa napaansa koko ajan, ottamatta huomioon sitä että se sai voimaan vuosi vuodelta yhä huonommin! Ja vei melkein romahduspisteeseen asti! Sieltä nyt yritetään päästä takaisin siihen omaan rauhalliseen maailmaan, johon ei ole mitään tarvetta saada yhtäkään uutta ihmistä! Kun ei kerta kaikkiaan ole mitään tarvetta sellaiseen! Muutos voi lähteä vain siitä ajatuksesta, että henkilö itse haluaa muutosta, mutta minä en ole sitä koskaan halunnnut! Olin ollut tyytyväinen elämääni ilman projektia ja kun se aloitettiin se pilasi elämäni totaalisesti! En minä pysty muuttumaan, joten minua on turha syyttää siitä etten halua tutustua uusiin ihmisiin! Sellaiset ihmiset jotka eivät ole erityispiirteisiä, on vaikeaa ymmärtää meidän laisten tapaa elää ja olla! Pitää vain muistaa se, että olemme kaikki erilaisia j aomia yksilöitämme ja hyväksyä että niin se on! Ja ketään ei saa yrittää väkisin muuttaa toisenlaiseksi! Silloin voi saada aikaan sellaista tuhoa, että se vahingoittaa niin paljon, että siitä jää syvät arvet loppuelämän ajaksi!
Ihan jokainen
4
129
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän se täällä on tarkoitus nimenomaan.
Vastaan väittelyt ja saada joukko mukaan siihen. Ikävä otdikko on hämäävä vois verrata Hyde Park.n puiston juttuihin .- Anonyymi
Puistossa sijaitsee tunnettu alue ”Speakers’ Corner”, jossa kuka tahansa voi sunnuntaisin pitää puheen. Ne ei ole mitään rauhallisia sweet love juttuja ja esitystavat säikyttäisi täällä monet, saisi elämän raiteiltaan " miten ne nyt noin puhuu "
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puistossa sijaitsee tunnettu alue ”Speakers’ Corner”, jossa kuka tahansa voi sunnuntaisin pitää puheen. Ne ei ole mitään rauhallisia sweet love juttuja ja esitystavat säikyttäisi täällä monet, saisi elämän raiteiltaan " miten ne nyt noin puhuu "
https://www.youtube.com/live/sc0MBzuGAh0?si=pqWotA9FsLGuXlgj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.627876Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675951Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,745459Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot565358Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1094657Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1112385Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41281Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol61247Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa401087Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko471052