Ihan jokainen

Anonyymi-ap

varmasti ymmärtää sen, ettei ketään voi vaatia muuttumaan toisenlaiseksi kuin hän on. Ja sitä ei otettu lainkaan huomioon kun projekti aloitettiin! Muut olettivat tietävänsä paremmin kuin henkilö itse, mitä asioita hän arvostaa omassa elämässään! Kaikkein kauheinta on se jos muuttumista vaaditaan erityispiirteiseltä henkilöltä joka ei siihen pysty, vaan ahdistuu ahdistumistaan vuosi vuodelta yhä enemmän! Niin kävi projektiin liittyen! Toivo siitä, että jätettäisiin rauhaan omaan rauhalliseen elämään ei tuntunut ketään kiinnostavan, muuta ajattelivat vain omaa napaansa koko ajan, ottamatta huomioon sitä että se sai voimaan vuosi vuodelta yhä huonommin! Ja vei melkein romahduspisteeseen asti! Sieltä nyt yritetään päästä takaisin siihen omaan rauhalliseen maailmaan, johon ei ole mitään tarvetta saada yhtäkään uutta ihmistä! Kun ei kerta kaikkiaan ole mitään tarvetta sellaiseen! Muutos voi lähteä vain siitä ajatuksesta, että henkilö itse haluaa muutosta, mutta minä en ole sitä koskaan halunnnut! Olin ollut tyytyväinen elämääni ilman projektia ja kun se aloitettiin se pilasi elämäni totaalisesti! En minä pysty muuttumaan, joten minua on turha syyttää siitä etten halua tutustua uusiin ihmisiin! Sellaiset ihmiset jotka eivät ole erityispiirteisiä, on vaikeaa ymmärtää meidän laisten tapaa elää ja olla! Pitää vain muistaa se, että olemme kaikki erilaisia j aomia yksilöitämme ja hyväksyä että niin se on! Ja ketään ei saa yrittää väkisin muuttaa toisenlaiseksi! Silloin voi saada aikaan sellaista tuhoa, että se vahingoittaa niin paljon, että siitä jää syvät arvet loppuelämän ajaksi!

4

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän se täällä on tarkoitus nimenomaan.
      Vastaan väittelyt ja saada joukko mukaan siihen. Ikävä otdikko on hämäävä vois verrata Hyde Park.n puiston juttuihin .

• Anonyymi

Puistossa sijaitsee tunnettu alue ”Speakers’ Corner”, jossa kuka tahansa voi sunnuntaisin pitää puheen. Ne ei ole mitään rauhallisia sweet love juttuja ja esitystavat säikyttäisi täällä monet, saisi elämän raiteiltaan " miten ne nyt noin puhuu "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puistossa sijaitsee tunnettu alue ”Speakers’ Corner”, jossa kuka tahansa voi sunnuntaisin pitää puheen. Ne ei ole mitään rauhallisia sweet love juttuja ja esitystavat säikyttäisi täällä monet, saisi elämän raiteiltaan " miten ne nyt noin puhuu "

https://www.youtube.com/live/sc0MBzuGAh0?si=pqWotA9FsLGuXlgj

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      140
      2806
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      269
      2473
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      26
      1466
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      35
      1452
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1182
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1143
    7. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1043
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      1012
    9. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      59
      906
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      297
      877
    Aihe