jos kaivattusi haluaa välillä myös rajumpia otteita kanssasi?
Suostuisitko ja luottaisitko
42
611
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin olla itse raju, joo.
Nainen- Anonyymi
Pidätkö satuttamisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö satuttamisesta?
En. Mutta esim. toisen sitominen ja dominointi on jes. Nyt pois. Moro.
- Anonyymi
Yes please. 🥵
- Anonyymi
Kyllä kiitos!
- Anonyymi
Ai niinku antaa satikutia?
- Anonyymi
ei ketään enää koskaan lähelle
- Anonyymi
No mikä ettei
- Anonyymi
En. EN pidä satuttamisesta.
- Anonyymi
Jos/kun luottamus on kunnossa, mikä ettei.
- Anonyymi
Siihen meni kyllä ainakin aikaa että sellanen luottamus saavutettaisiin (aiempien kokomusten vuoksi)
- Anonyymi
Erään kanssa ihan mitä tahansa. I-H-A-N M-I-T-Ä T-A-H-A-N-S-A. Siltä varalta jos pimeänäkö heikko... Hän on kiltti poika ja tottelee jos huudan lopeta! 🤨 Kun en muista muita sanoja.
- Anonyymi
Näihin lakanoihin ei ole enää asiaa.
- Anonyymi
Luotan häneen ja olen erittäin suostuvainen.
Tahtoisin kovia otteita. Toivoisin, että hän tahtoo antaa minulle kunnollisesti isän kädestä.
Ei vaniljaa kuin jälkiruokaan.
Anna rakas villi sekä raju hetki.
Pure mua.
🖤💙💜 - Anonyymi
Krav maga käy hyvin.
- Anonyymi
Sen harjoittelumenetelmät perustuvat ihmisten luonnollisten reaktioiden hyödyntämiseen ja taitojen oppimiseen periaatteiden kautta. -KMG
- Anonyymi
En ole itse kiinnostunut tuollaisesta.
- Anonyymi
En. Etkä sinäkään nöösipoika. Herää todellisuuteen ja liukasta oikea kätesi!
- Anonyymi
Joku muu harrastus pitäisi hankkia kuin minun riepottelu tosijjaan. 🤹🏻♀️🚴🏻♀️🏊🏻♀️
- Anonyymi
Sm-leikeistä kiinnostuneilla on takanaan väkivaltainen lapsuus.
Briteissä tehtiin tutkimus siitä, miksi sm-leikit olivat siellä niin yleisiä. Haastatteluissa kävi ilmi, että kaikkia yhdisti väkivaltainen lapsuus, josta oli jäänyt trauma päälle.
Tämä tutkimus ehkä vie hieman sitä viehkeää jännä-kuvaa sm-leikkejä harrastavista ja myös leffasta Fifty shades of grey. En ole nähnyt leffaa, koska ei kiinnosta, mutta herättänyt usein hilpeyttä, kun teinit olleet siitä niin innoissaan.
Olet siis vain lapsuudessasi traumatisoitunut, et oikein muulla tavalla jännä.- Anonyymi
Linkki tutkimukseen kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dokumentti tuli tv:stä. Pyydä uusintaa, jos aihe kiinnostaa. Juu, en muista kanavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dokumentti tuli tv:stä. Pyydä uusintaa, jos aihe kiinnostaa. Juu, en muista kanavaa.
Se oli sarja ja siinä käytiin läpi muitakin seksiin liittyviä aiheita. Brittiläinen sarja siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlaa "violent childhood and sadomasochism". Rupeaa löytymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlaa "violent childhood and sadomasochism". Rupeaa löytymään.
Ei mistään tutkimuksesta käy ilmi, että kaikkia yhdistäisi väkivaltainen lapsuus. Annat ymmärtää jotain, mitä ei ole missään väitetty saati todistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mistään tutkimuksesta käy ilmi, että kaikkia yhdistäisi väkivaltainen lapsuus. Annat ymmärtää jotain, mitä ei ole missään väitetty saati todistettu.
En anna ymmärtää yhtään mitään. Kerroin vain tollolle, miten löytää asiaan liittyvä tutkimus, koska itse ei siihen nähtävästi kyennyt vaan pyysi linkkiä.
- Anonyymi
Olen dominoiva mielelläni, jos rakastamani ihminen sitä minulta toivoo. Minusta löytyy se puoli kyllä tarvittaessa. Minkäänlaista väkivaltaa en ole elämässäni kohdannut, lapsuudessani en varsinkaan. En ole edes nähnyt.
Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen dominoiva mielelläni, jos rakastamani ihminen sitä minulta toivoo. Minusta löytyy se puoli kyllä tarvittaessa. Minkäänlaista väkivaltaa en ole elämässäni kohdannut, lapsuudessani en varsinkaan. En ole edes nähnyt.
NainenTutkimusten mukaan hyväksikäytetyt naiset ovat alistuvampia seksisuhteissa ja hyväksikäytetyt miehet dominoivampia. Joten tuo sopii kuvaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimusten mukaan hyväksikäytetyt naiset ovat alistuvampia seksisuhteissa ja hyväksikäytetyt miehet dominoivampia. Joten tuo sopii kuvaan,
Ok, no en ole alistuva seksissä enkä pidä dominoivista miehistä. Ehkä tämä ei siksi osu minuun. En ole myöskään ollut koskaan hyväksikäytetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimusten mukaan hyväksikäytetyt naiset ovat alistuvampia seksisuhteissa ja hyväksikäytetyt miehet dominoivampia. Joten tuo sopii kuvaan,
Hyväksikäyttäjä jatkaa itse hyväksikäyttöä trauman takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, no en ole alistuva seksissä enkä pidä dominoivista miehistä. Ehkä tämä ei siksi osu minuun. En ole myöskään ollut koskaan hyväksikäytetty.
Aivan niin. Jos olisit hyväksikäytetty, olisit alistuvampi suuremmalla todennäköisyydellä, mutta kun et ole, tulee dominapuoli esiin.
- Anonyymi
Noup. Halveksin väkivaltaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Minuapa ei kukaan kosketa. Pysyn linjassani ikuisesti. Tuntuu tosi hyvälle.
- Anonyymi
Joo jos se on semmoista vähän komentamista piiskaa,käsirautoja ja sitomista juttua esim.
En jos pitää aikuisten oikeasti pahoinpidellä joku tai mennä muuten sinne tosi sadistiseen ääripäähän🤮 .
Dominoiva nainen. - Anonyymi
En missään nimessä. Eron hetkellä sitten esittelisi mustelmiaan kavereilleen ja väittäisi tulleensa pahoinpidellyksi. Ei kiitos.
- Anonyymi
St? No tulihan se sieltä kun vähän lypsi! Pitää käydä kappelissa kun nämä jutut on vähän syntisiä. Kiitos hei.
- Anonyymi
Voiko ihastua tai rakastua jollei luota. Ei voi.
- Anonyymi
Kuurupiiloa? Joo!!
- Anonyymi
Siitäkin saa hurjemman version aikaan, kyllä.
- Anonyymi
Juu. 🥺
- Anonyymi
Olet aina yhtä suloinen.
- Anonyymi
Yhteisymmärryksessä ja välillä kyä onko ok niin kyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 272081
En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2761836Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4461640Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva271583- 1441563
Yllättyisit miten iso, paksu ja esteettisesti kaunis minulla on!
Haluaisin tehdä sillä vaikutuksen sinuun ihana nainen. ❤️❤️🧡💛💚141419Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861119Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava2871025- 93989
Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j13967