Elekää ostako tältä firmalta yhtään mitään! Laitan tarvittaessa kuvia miten päin persettä minun kylpppärini ja saunan laatoitukset ja kaadot on tehty!!! Eikä ongelmat liity vain minun asuntooni!!! Ulkopuolinen on tehnyt myös tarkastuksen ennen vuositarkastusta kolmeen asuntoon Kempeleen Asemamestarissa ja kaikissa havaittu puutteita varsinkin märkätilossa, joita ei kunnosteta tai korjata oikein!!!! Esim. Minun asunnon puutteet on korvattu yli 1 cm silikoneeilla, lattian kaadot on 0,5 metrin matkalla 6 cm. Vuosikorjausten jälkeen laitettiin kolhuja korjauksesta saaneet laatat takaisin ja kaato vaan entisestään jyrkkeni.
Pysykää kaukana tämän yrityksen asunnoista ja liiketiloista!!! En yhtään ihmettele että samaan pihapiiriin ei ole yli 2 vuoteen aloitettu tai saatu myytyä kämppiä!!!
Voi helevetti mitä paskaa rakentaminen LAPTILLA
Anonyymi-ap
2
267
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän mitään vastuuta ei oteta… sunnuntaina voidaan mennä pyytämään synnit anteeksi ja jatkaa samaa rataa… LESTAT !!!
- Anonyymi
Synnit pyydetään joka ilta anteeksi, unohdetaan ja seuraavana päivänä uus kierros. Yhen sortin ikiliikkuja-ilmiö. Pas_aa saa pyytämättäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905479Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961866- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363