Elekää ostako tältä firmalta yhtään mitään! Laitan tarvittaessa kuvia miten päin persettä minun kylpppärini ja saunan laatoitukset ja kaadot on tehty!!! Eikä ongelmat liity vain minun asuntooni!!! Ulkopuolinen on tehnyt myös tarkastuksen ennen vuositarkastusta kolmeen asuntoon Kempeleen Asemamestarissa ja kaikissa havaittu puutteita varsinkin märkätilossa, joita ei kunnosteta tai korjata oikein!!!! Esim. Minun asunnon puutteet on korvattu yli 1 cm silikoneeilla, lattian kaadot on 0,5 metrin matkalla 6 cm. Vuosikorjausten jälkeen laitettiin kolhuja korjauksesta saaneet laatat takaisin ja kaato vaan entisestään jyrkkeni.
Pysykää kaukana tämän yrityksen asunnoista ja liiketiloista!!! En yhtään ihmettele että samaan pihapiiriin ei ole yli 2 vuoteen aloitettu tai saatu myytyä kämppiä!!!
Voi helevetti mitä paskaa rakentaminen LAPTILLA
Anonyymi-ap
3
339
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tiedän mitään vastuuta ei oteta… sunnuntaina voidaan mennä pyytämään synnit anteeksi ja jatkaa samaa rataa… LESTAT !!!
- Anonyymi
Synnit pyydetään joka ilta anteeksi, unohdetaan ja seuraavana päivänä uus kierros. Yhen sortin ikiliikkuja-ilmiö. Pas_aa saa pyytämättäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871638
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15895Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40793Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.113661Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597