Vois tulla R-kioski. Joka paikassa muualla on ,mutta ei loimaalla
Vastaukset 10
- Anonyymi
Hae R-kioskin kauppiaaksi mutta varaudu tappioihin, eihän kioskitoiminta ole sen jälkeen kannattanut kun kauppojen aukiolot vapautettiin.
- Anonyymi
Se on historiaa, valmis konkurssiin koko ketju. Ei kioskeja tarvita mihinkään.
- Anonyymi
Ei tarvita ei. Ainoastaan jossain isommilla rautatieasemilla ne on ok.
- Anonyymi
Abc autopesu siihen sopisi
- Anonyymi
Niin tai Intersport,
- Anonyymi
Mistä niitä asiakkaita nyt löytyisi Intersportin kaltaisiin liikkeisiin, kun Sportialle ei löytynyt
- Anonyymi
Sportissa ei ollut tarjouksia, Intersport Issa on yhtä mittaa kaikkee. Ja kannattavuus riippuu paljon myös myyjistä
- Anonyymi
Niissä mitään tarjouksia ole, marketit vetää. Ja lidlissä parhaat urheluvaatteet olemassa.
- Anonyymi
Ei milloinkaan tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455