Minja Koskela: "Orpo tullaan muistamaan johtajana, joka hyväksyi rasismin"
Liittyy ainakin Keskisarjan rasismipuheisiin, mutta millainen on puolue,
joka ottaa rasistit hallitukseen tietäen asian hyvin.
Ammattipoliitikko tietää vuorenvarmasti tai sitten on amatööri.
Perussuomalaisten heikko kannatus toi mediaan PS:n varapuheenjohtajan, joka
kyseenalaisti maahanmuuttajien ihmisarvon ala-arvoisella tavalla.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011456384.html
Kuinka rasistinen on kokoomus ?
9
72
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siinä mielessä eroa kokkareilla ja PS:llä ihmettelee ehkä monikin.
Jos hyväksyy rasistin hyväksyy myös rasismin ?
Arvopohjainen realismi muuttuikin arvottomaksi realityksi.- Anonyymi
PETTERI LAMAn hallitus kävi 45 minuutin rasismikoulutksen. KOULUTUKSEN HEDELMÄT KYPSUIVÄT NOPEASTI.
- Anonyymi
"Minja Koskela: "Orpo tullaan muistamaan johtajana, joka hyväksyi rasismin"
Toivottavasti tullaankin.
Kokkareiden onkin jo aika katkoa lopullisesti vasurien myötäilyltä ja höpinöiltä siivet. On vain hienoa, jos kokkarit alkaa kuseen vassareiden rasisti-fobioiden päälle niinkuin persutkin jo tekee.
Näyttäkää vasureille, ettei ketään kiinnosta niiden vajaaälyiset moralisoinnit ja omaa etua ajavat tulkinnat milloin mistäkin. - Anonyymi
Minja Koskela. Aivan yks lysti, mitä mieltä hän on.
- Anonyymi
Ei ole yks lysti. Kansa on kurkkua myöten täynnä hallituksen rasismia.
- Anonyymi
Ennen pidettiin poliitikkoja paatuneina huijareina. Nehän oli enkeleitä
verrattuna nykyiseen politiikantekoon. - Anonyymi
Rajat on avattava kaikille.
- Anonyymi
Mikä on Orpon vastuu Purran ja Keskisarjan puheista? Normalisoituuko
rasismi pääministerin siunauksella ? - Anonyymi
Milloin teeskentely loppuu ? Jos on ottanut persut hallitukseen on turha paasata rasismin tuomitsemisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006