PETTERILLÄ ROHKEA LUPAUS.
PETTERI ORPO : VELKAANTUMINEN TAITTUU VUONNA 2080.
24
176
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno lupaus Petteriltä.
K3ivlä käännetään tosi pitkään.- Anonyymi
Samaa luokkaa oli SSTUBBin lupaus: MIINOJA EI KÄYTETÄ RAUHAN AIKANA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa luokkaa oli SSTUBBin lupaus: MIINOJA EI KÄYTETÄ RAUHAN AIKANA.
HANTTI HÄKKÄNEN LIITTYI KERHOON: EI VAIKUTA SUOMEEN, KUN BALTTIA LIITETÄÄN VENÄJÄÄN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HANTTI HÄKKÄNEN LIITTYI KERHOON: EI VAIKUTA SUOMEEN, KUN BALTTIA LIITETÄÄN VENÄJÄÄN.
TUULI HUULIA HEILUTTAA.
- Anonyymi
Niin äkkiä jo
- Anonyymi
KORPRAALI KIN LUPASI ETTEI MIINOJA KÄYTETÄ RAUHAN AIKANA.
- Anonyymi
PETTERI LAMANERO ON VISIONÄÄRI.
- Anonyymi
AIKA VELLIKULTIA.
- Anonyymi
YKSIMIELISESTI.
SAMASSA VENEESSÄ.
- Anonyymi
Tilauskirjat täynnä, nousu alkanut, säästöltileillä rahaa, esikunta selvittää lukuisia asioita. Marraskuussa avautuu työpaikkoja teollisuuteen.
- Anonyymi
Älä pelottele äärivihervassudemujen kannattajia moisella, että voisivat joutua TÖIHIN!!!
- Anonyymi
kuinka monta sukupolven päässä.
orpo sinun tulee leikata menoja ,kun tulot ei riitä menoja peittämää. - Anonyymi
Suomi on maailman vauraimpia valtiota...joku vissiin sano vuosia sitten.
Juopporemmissä kaikki on rikkaita ja hyviä - Anonyymi
velkakello tikittää korkoa enempi kuin ehditään maksaa.. rikkaat muuttaa ulkomaille isoineen eläkkeineen..
- Anonyymi
Kiitos SDP, maamme talouden paskomisesta vuosikymmeniksi eteenpäin!!!!!
- Anonyymi
"VELKAANTUMINEN TAITTUU VUONNA 2080"
PETTERI UNOHTI KERTOA, ETTÄ TUOKIN TAPAHTUU VASTA, JOS ÄÄRIVIHERVASSUDEMUT PYSYVÄT OPPOSITIOSSA JATKOSSAKIN!!!!! - Anonyymi
Persuhalitus on todiste siitä miten käy, kun tumpelot rasistit pääsevät
hallitukseen. Kaikki on päin h****ttiä. - Anonyymi
Suomi nimistä valtiota ei ole tuolloin enää olemassa kuin jonkin vieraan maan alla. Siirrytään takaisin autonomian aikaan.
- Anonyymi
Odotan ilolla tuota vuotta 2080. Olen silloin lähes 130 vuotias. Voi tätä onnen odotusta
- Anonyymi
Petteri ei ole silloin enää vastaamassa huutoonsa.
- Anonyymi
TÄMÄ ORPOISMI JÄÄ HISTORIAAN.
- Anonyymi
EN MUUTA KEKSINYT, PETTERI VAKUUTTAA
- Anonyymi
Talous kääntyy nousuun 2087, eli heti kun velkaantuminen on taitettu 2080. Näin lupaa Orpo, tuo suuri Aurajoen ajatusten nero ja Turun osaaja. Turusta kerrotaan paljon vitsejä, ja syykin on Orpon myötä selvä.
- Anonyymi
" lyhyestä virsi kaunis"- mies vauhdissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006