Oon vielä peppu neitsyt ja haluisin ottaa kyrpää peppuun siten että aluksi työntyisit varovasti peppuun ja alkaisit naida mua peppuun aluksi vain hitaita naimaliikkeitä ja sitten kun mun peppu on tottunut sun kyrpään niin sitten saisit nussia kovempaa ja sitten kun sulta tulee spermat mun peppuun niin saisit pumpata oikein ison lastin spermaa syvälle sisääni!!! Mä oon ihan vitun kiimainen ja haluaisin runkata ja ottaa suuhun sun kyrpää loppuun asti eli jos haluut laueta mun suuhun ja naamalleni mahdollisimman paljon spermaa purkautuisi paineella suuhuni ja sitten runkkaisin loput spermastasi naamalleni!!!
Minkä kokoinen on paras kyrpä ottaa peppuun ?
Anonyymi-ap
622346
3Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
Vastaukset 62
Vanhimmat
Iso on aina paras kaikkeen!
joo kun ison ottaa silloin oppii myös sen ensi kivun mutta myös jälkeisen nautinnon
ison kanssa tuntee miltä kunnon pano tuntuu ja kuuluukin tuntua
on mahtavaa ottaa 25cm pohjaan asti
joo eka orkun jälkeen saada puristelemalla kovaks pano jatkuu upeeta
vielä jos toinen samankokoinen oottamassa vuoroaan voi onnea
Tervettä yli 60v miestä haluisin saada kokeilla sisääni eka kertaa? M 02al
No mitäs sussa sitten olis. Täällä kyläät ja toistelet samoja lauseitasi mitä sulle on opetettu.
Tällä olis Turusta, mistä itse ja minkä ikäinen?
Itse Ukin alueelta ja 58v kokeilun halunen. Millane itse olet?
epänormaalia sun seurata tällaisia svuja taidat olla vähän sivussa
Kokeilu ja haluinen eri sanoja!
Oletpas sä nyt tarkka ja vitun viisas. Oot Suomenkielen tohtori varmaan ääliöiden yliopistosta.
sehän normaaleissa on vikaet ei mitään homoa
jospa pikkusen homoa kuitenkin
Tässä vielä linkki kik apsiin
https://play.google.com/store/apps/details?id=kik.android&hl=fi
kokeilunhaluinen yhdyssana
Kik, Peck60
Olen nyt vanhemmalla iällä korknnut useammankin nuoren sällin pepun. Se voi aluksi tuntua mielettömän kiihottavaltakin, mutta yleensä siinä käy niin, että kun kundi ei ole tottunut ottamaan kyrpää anukseensa, niin homma monesti ikään kuin jäätyy ja jää sitten siihen. Vaikka olisi tehty kuinka huolelliset alkulämmittelyt yms.
täällä yx vanhempi joka haluais kullia kauan osaan puristella myös uudestaan kovaks
Hyi sua vanhaa tuhma setää, käytät hyväksesi nuori poikia, kuin Heinolan trolli!
Jos et se olekin!?
Kyllä voi Olla kiihottava tilaisuus myös peppuun ottavalle, sellaistakin kokemusta on vaikka joskus tässä Ikaalisissa hiekka montulla, kun runkkaat samalla kun pojan liukas pylly ottaa kuuman kulli ja lastin sisäänsä.
Paras kyrpä on sellainen ihanan iso ja paljon spermaa roiskiva namu.
toinen pano kestää yleensä kauemmin ja laukeen ison kyrvän hieronnassa
kyllä niin suurta kun löytyy tuntuu kunnolla
Mulla on ainakin aika iso...
...perse siis, ja normaalin tiukka anaali ja peräsuoli.
Kookkaammalle kuin luotu!
Yst. vsst. avauksiini toisaalla sexi palstalla.
Kiitos
minkä kokonen kerro
Siis mä vai? AI MÄ VAi?
No johan kerroin on ISO perse ha tiukka annaali, kaipaan ja se suorastaan HUUTAA! isoa kyrpää sisääni!
Huom. nim. "Kokemusta on".
Ota sen kokoista kun tarjolla on. Muuten menee koko homma arvuutteluksi.
Buahahahaa Spede
Minkäkokoinen on spedemiehen mieleen?🙂 Kovasti ainakin tuntuu kiinnostavan 😉
35 pitkä ja 8 paksu. Tekee kutaa.. toki sellaisia ei aitoja ole, mutta heterona saankin vaimon vyödildoa. On sillä pienepiäkin, mutta tuo on ehdottomasti paras. Sattuu niin saakelisti ja vaimo vaan nauraa ja jyystää.
Dildo ei anna yhtään periksi paksuudessa, mutta aito ei oikeastaan voi olla liian iso, sillä se anttaa joustaa hyvin. Jos osaa vain rentoutua ja haluaa sitä, niin koolla ei ole mitään väliä.
kivun jälkeen niin suuri nautinto että laukeen mutta vaimo vaan jatkaa straponin hyvä ominaisuus pysyy kovana
kun ison saa sisään rentoutuu heti ja vaan nauttii
meillä kans 36 ja paksu takuu orkku kun vaimo jaksaa ja pysyy kovana
AI NIIN MIKÄ SE KYSYMYS TAI ALOITUKSEN ASIA OLIKAAN?
Terv. Setä 59
Kooltaan paras lienee 10-15cm pitkä ja 2,5-3,0cm paksu.
M48v
Tuo koko hyvä, voisi kokeilla sitä,
neitsyt peppuun sopiva!
Minulla 14cm 3,5 paksu, millainen sinulla on?
17-18/6
Ohoo sehän on kasvanut ja paisunut siitä kun viimeksi kohdattiin ( naitiin!).
Mutta jos kokeillaan uudelleen onko taidot tallessa?
Ompas teillä isot perseen reiät, itsellä ei mitään toivoa saati halua saada noin paksua, repisi perseen.
anna naisen panna nyrkillä tiiät miten hyvältä tuntuu
Kyllä isokin uppoaa neitsyt reikään mutta kauan ei tarvi työnnellä kun alkaa sattua liikaa. T. 21/7. Paras aloitella ihan keskiverto kalulla n.15cm ja laadukkaalla liukkarilla+huolellinen esileikki pepun availuineen jne.
Onko pantavalla kulli kovana vai laskeeko seisokki.
No jos löydät tollasen 25-35 cm. Pitkän ja noin 10cm. Halkaisijaltaan. Luulisin että sillä pääsisi ainakin alkuun. Vai miten ite arvelet. Minun haaroissa roikuskelee suunilleen tuon kokoluokan uloke. Akka ei ole suostunut seksiin enää vuosiin, väittää halkeavansa, vaikka nuorempana ei ollu moksiskaan.
mun peppu hluis kokeilla miltä tuntuis
ite aloittelin golden-boy sauvalla sitten sain mustaa n.30cm aitoo piti lähtee sex kauppaan nyt 35cm musta sauva ihana kun vibrakin
mun vaimo ja sen kaveri halus nähä kun otan tollasen ison peppuuni pian tulivat yhessä käyttämään kun huomas että nautin koko illan nussi peppu kipee mies onnellinen
Toi on niin yksilöllistä. Yleensä ihan tavallinen keskiverto muna on mielestäni paras. Se täyttää peräsuolen juuri sopivasti ja hoitaa eturauhasenkin niin, että orgasmi ja mällien lento on yleensä takuuvarma juttu. Eikä tee kipeetä vaan tuntuu miellyttävältä ja kiihottavalta.
Juurikin näin. Mistä vain saisi tuota keskivertoa... tai yleensäkään mitään suoroa?
Kyntöaura 17/5, joka seisoo ylväästi ja kivikovana.
Ja porautuu ihanasti anukseen!
oispa ihana saada peppuuni
täällä yx peppu heti valmis vasttaanottamaan tollasen
Mielelläni porautuisin kuuman naisen anukseen. Tiedän että teitä on tarjolla Helsingissä. Miten olisi kunnon syväkairaus kiihkeällä otteella? Mies parhaassa iässä osaa hommat. M53
niin iso että tietää saaneensa kunnolla ja haluaa lisäää
Hihihihihihi hehejehehe hahhahhahhh ...
Ootte niin viihdyttävän hupsuja!
😆😅🤣😁😄😂
niin suurta kuin löytyy kivun jälkeen nautinto on valtava
Oksettavaa . Homot 🤮🤮🤮
Ei minkään kokoista se ei ole normaalia. Munan saa työntää vain pilluun se luonnollista. Menkää eheytykseen …….