Oon vielä peppu neitsyt ja haluisin ottaa kyrpää peppuun siten että aluksi työntyisit varovasti peppuun ja alkaisit naida mua peppuun aluksi vain hitaita naimaliikkeitä ja sitten kun mun peppu on tottunut sun kyrpään niin sitten saisit nussia kovempaa ja sitten kun sulta tulee spermat mun peppuun niin saisit pumpata oikein ison lastin spermaa syvälle sisääni!!! Mä oon ihan vitun kiimainen ja haluaisin runkata ja ottaa suuhun sun kyrpää loppuun asti eli jos haluut laueta mun suuhun ja naamalleni mahdollisimman paljon spermaa purkautuisi paineella suuhuni ja sitten runkkaisin loput spermastasi naamalleni!!!
Minkä kokoinen on paras kyrpä ottaa peppuun ?
40
880
Vastaukset
- Anonyymi
Iso on aina paras kaikkeen!
- Anonyymi
joo kun ison ottaa silloin oppii myös sen ensi kivun mutta myös jälkeisen nautinnon
- Anonyymi
Tervettä yli 60v miestä haluisin saada kokeilla sisääni eka kertaa? M 02al
- Anonyymi
No mitäs sussa sitten olis. Täällä kyläät ja toistelet samoja lauseitasi mitä sulle on opetettu.
- Anonyymi
Tällä olis Turusta, mistä itse ja minkä ikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä olis Turusta, mistä itse ja minkä ikäinen?
Itse Ukin alueelta ja 58v kokeilun halunen. Millane itse olet?
- Anonyymi
epänormaalia sun seurata tällaisia svuja taidat olla vähän sivussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse Ukin alueelta ja 58v kokeilun halunen. Millane itse olet?
Kokeilu ja haluinen eri sanoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilu ja haluinen eri sanoja!
Oletpas sä nyt tarkka ja vitun viisas. Oot Suomenkielen tohtori varmaan ääliöiden yliopistosta.
- Anonyymi
sehän normaaleissa on vikaet ei mitään homoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
epänormaalia sun seurata tällaisia svuja taidat olla vähän sivussa
jospa pikkusen homoa kuitenkin
- Anonyymi
Tässä vielä linkki kik apsiin
https://play.google.com/store/apps/details?id=kik.android&hl=fi
- Anonyymi
Olen nyt vanhemmalla iällä korknnut useammankin nuoren sällin pepun. Se voi aluksi tuntua mielettömän kiihottavaltakin, mutta yleensä siinä käy niin, että kun kundi ei ole tottunut ottamaan kyrpää anukseensa, niin homma monesti ikään kuin jäätyy ja jää sitten siihen. Vaikka olisi tehty kuinka huolelliset alkulämmittelyt yms.
- Anonyymi
täällä yx vanhempi joka haluais kullia kauan osaan puristella myös uudestaan kovaks
- Anonyymi
Hyi sua vanhaa tuhma setää, käytät hyväksesi nuori poikia, kuin Heinolan trolli!
Jos et se olekin!? - Anonyymi
Kyllä voi Olla kiihottava tilaisuus myös peppuun ottavalle, sellaistakin kokemusta on vaikka joskus tässä Ikaalisissa hiekka montulla, kun runkkaat samalla kun pojan liukas pylly ottaa kuuman kulli ja lastin sisäänsä.
- Anonyymi
Paras kyrpä on sellainen ihanan iso ja paljon spermaa roiskiva namu.
- Anonyymi
toinen pano kestää yleensä kauemmin ja laukeen ison kyrvän hieronnassa
- Anonyymi
kyllä niin suurta kun löytyy tuntuu kunnolla
- Anonyymi
Mulla on ainakin aika iso...
- Anonyymi
...perse siis, ja normaalin tiukka anaali ja peräsuoli.
Kookkaammalle kuin luotu!
Yst. vsst. avauksiini toisaalla sexi palstalla.
Kiitos - Anonyymi
minkä kokonen kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minkä kokonen kerro
Siis mä vai? AI MÄ VAi?
No johan kerroin on ISO perse ha tiukka annaali, kaipaan ja se suorastaan HUUTAA! isoa kyrpää sisääni!
Huom. nim. "Kokemusta on".
- Anonyymi
Ota sen kokoista kun tarjolla on. Muuten menee koko homma arvuutteluksi.
- Anonyymi
Buahahahaa Spede
- Anonyymi
Minkäkokoinen on spedemiehen mieleen?🙂 Kovasti ainakin tuntuu kiinnostavan 😉
- Anonyymi
35 pitkä ja 8 paksu. Tekee kutaa.. toki sellaisia ei aitoja ole, mutta heterona saankin vaimon vyödildoa. On sillä pienepiäkin, mutta tuo on ehdottomasti paras. Sattuu niin saakelisti ja vaimo vaan nauraa ja jyystää.
- Anonyymi
Dildo ei anna yhtään periksi paksuudessa, mutta aito ei oikeastaan voi olla liian iso, sillä se anttaa joustaa hyvin. Jos osaa vain rentoutua ja haluaa sitä, niin koolla ei ole mitään väliä.
- Anonyymi
kivun jälkeen niin suuri nautinto että laukeen mutta vaimo vaan jatkaa straponin hyvä ominaisuus pysyy kovana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dildo ei anna yhtään periksi paksuudessa, mutta aito ei oikeastaan voi olla liian iso, sillä se anttaa joustaa hyvin. Jos osaa vain rentoutua ja haluaa sitä, niin koolla ei ole mitään väliä.
kun ison saa sisään rentoutuu heti ja vaan nauttii
- Anonyymi
AI NIIN MIKÄ SE KYSYMYS TAI ALOITUKSEN ASIA OLIKAAN?
Terv. Setä 59 - Anonyymi
Kooltaan paras lienee 10-15cm pitkä ja 2,5-3,0cm paksu.
M48v- Anonyymi
Tuo koko hyvä, voisi kokeilla sitä,
neitsyt peppuun sopiva!
Minulla 14cm 3,5 paksu, millainen sinulla on?
17-18/6
- Anonyymi
Ohoo sehän on kasvanut ja paisunut siitä kun viimeksi kohdattiin ( naitiin!).
Mutta jos kokeillaan uudelleen onko taidot tallessa?
- Anonyymi
Ompas teillä isot perseen reiät, itsellä ei mitään toivoa saati halua saada noin paksua, repisi perseen.
- Anonyymi
Kyllä isokin uppoaa neitsyt reikään mutta kauan ei tarvi työnnellä kun alkaa sattua liikaa. T. 21/7. Paras aloitella ihan keskiverto kalulla n.15cm ja laadukkaalla liukkarilla+huolellinen esileikki pepun availuineen jne.
- Anonyymi
Onko pantavalla kulli kovana vai laskeeko seisokki.
- Anonyymi
No jos löydät tollasen 25-35 cm. Pitkän ja noin 10cm. Halkaisijaltaan. Luulisin että sillä pääsisi ainakin alkuun. Vai miten ite arvelet. Minun haaroissa roikuskelee suunilleen tuon kokoluokan uloke. Akka ei ole suostunut seksiin enää vuosiin, väittää halkeavansa, vaikka nuorempana ei ollu moksiskaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1044018
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se512880- 1152703
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣452259Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311960Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291803Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2421773Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?891648- 271632
- 261453