Minkä kokoinen on paras kyrpä ottaa peppuun ?

Anonyymi-ap

Oon vielä peppu neitsyt ja haluisin ottaa kyrpää peppuun siten että aluksi työntyisit varovasti peppuun ja alkaisit naida mua peppuun aluksi vain hitaita naimaliikkeitä ja sitten kun mun peppu on tottunut sun kyrpään niin sitten saisit nussia kovempaa ja sitten kun sulta tulee spermat mun peppuun niin saisit pumpata oikein ison lastin spermaa syvälle sisääni!!! Mä oon ihan vitun kiimainen ja haluaisin runkata ja ottaa suuhun sun kyrpää loppuun asti eli jos haluut laueta mun suuhun ja naamalleni mahdollisimman paljon spermaa purkautuisi paineella suuhuni ja sitten runkkaisin loput spermastasi naamalleni!!!

40

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iso on aina paras kaikkeen!

• Anonyymi

joo kun ison ottaa silloin oppii myös sen ensi kivun mutta myös jälkeisen nautinnon

• Anonyymi

Tervettä yli 60v miestä haluisin saada kokeilla sisääni eka kertaa? M 02al

• Anonyymi

No mitäs sussa sitten olis. Täällä kyläät ja toistelet samoja lauseitasi mitä sulle on opetettu.

• Anonyymi

Tällä olis Turusta, mistä itse ja minkä ikäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä olis Turusta, mistä itse ja minkä ikäinen?

Itse Ukin alueelta ja 58v kokeilun halunen. Millane itse olet?

• Anonyymi

epänormaalia sun seurata tällaisia svuja taidat olla vähän sivussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse Ukin alueelta ja 58v kokeilun halunen. Millane itse olet?

Kokeilu ja haluinen eri sanoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeilu ja haluinen eri sanoja!

Oletpas sä nyt tarkka ja vitun viisas. Oot Suomenkielen tohtori varmaan ääliöiden yliopistosta.

• Anonyymi

sehän normaaleissa on vikaet ei mitään homoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

epänormaalia sun seurata tällaisia svuja taidat olla vähän sivussa

jospa pikkusen homoa kuitenkin

• Anonyymi

• Anonyymi

Olen nyt vanhemmalla iällä korknnut useammankin nuoren sällin pepun. Se voi aluksi tuntua mielettömän kiihottavaltakin, mutta yleensä siinä käy niin, että kun kundi ei ole tottunut ottamaan kyrpää anukseensa, niin homma monesti ikään kuin jäätyy ja jää sitten siihen. Vaikka olisi tehty kuinka huolelliset alkulämmittelyt yms.

• Anonyymi

täällä yx vanhempi joka haluais kullia kauan osaan puristella myös uudestaan kovaks

• Anonyymi

Hyi sua vanhaa tuhma setää, käytät hyväksesi nuori poikia, kuin Heinolan trolli!
        Jos et se olekin!?

• Anonyymi

Kyllä voi Olla kiihottava tilaisuus myös peppuun ottavalle, sellaistakin kokemusta on vaikka joskus tässä Ikaalisissa hiekka montulla, kun runkkaat samalla kun pojan liukas pylly ottaa kuuman kulli ja lastin sisäänsä.

• Anonyymi

Paras kyrpä on sellainen ihanan iso ja paljon spermaa roiskiva namu.

• Anonyymi

toinen pano kestää yleensä kauemmin ja laukeen ison kyrvän hieronnassa

• Anonyymi

kyllä niin suurta kun löytyy tuntuu kunnolla

• Anonyymi

Mulla on ainakin aika iso...

• Anonyymi

...perse siis, ja normaalin tiukka anaali ja peräsuoli.
        Kookkaammalle kuin luotu!

Yst. vsst. avauksiini toisaalla sexi palstalla.
        Kiitos

• Anonyymi

minkä kokonen kerro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minkä kokonen kerro

Siis mä vai? AI MÄ VAi?

No johan kerroin on ISO perse ha tiukka annaali, kaipaan ja se suorastaan HUUTAA! isoa kyrpää sisääni!

Huom. nim. "Kokemusta on".

• Anonyymi

Ota sen kokoista kun tarjolla on. Muuten menee koko homma arvuutteluksi.

• Anonyymi

Buahahahaa Spede

• Anonyymi

Minkäkokoinen on spedemiehen mieleen?🙂 Kovasti ainakin tuntuu kiinnostavan 😉

• Anonyymi

35 pitkä ja 8 paksu. Tekee kutaa.. toki sellaisia ei aitoja ole, mutta heterona saankin vaimon vyödildoa. On sillä pienepiäkin, mutta tuo on ehdottomasti paras. Sattuu niin saakelisti ja vaimo vaan nauraa ja jyystää.

• Anonyymi

Dildo ei anna yhtään periksi paksuudessa, mutta aito ei oikeastaan voi olla liian iso, sillä se anttaa joustaa hyvin. Jos osaa vain rentoutua ja haluaa sitä, niin koolla ei ole mitään väliä.

• Anonyymi

kivun jälkeen niin suuri nautinto että laukeen mutta vaimo vaan jatkaa straponin hyvä ominaisuus pysyy kovana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dildo ei anna yhtään periksi paksuudessa, mutta aito ei oikeastaan voi olla liian iso, sillä se anttaa joustaa hyvin. Jos osaa vain rentoutua ja haluaa sitä, niin koolla ei ole mitään väliä.

kun ison saa sisään rentoutuu heti ja vaan nauttii

• Anonyymi

AI NIIN MIKÄ SE KYSYMYS TAI ALOITUKSEN ASIA OLIKAAN?

Terv. Setä 59

• Anonyymi

Kooltaan paras lienee 10-15cm pitkä ja 2,5-3,0cm paksu.

M48v

• Anonyymi

Tuo koko hyvä, voisi kokeilla sitä,
        neitsyt peppuun sopiva!
        Minulla 14cm 3,5 paksu, millainen sinulla on?

• 17-18/6

• Anonyymi

Ohoo sehän on kasvanut ja paisunut siitä kun viimeksi kohdattiin ( naitiin!).
        Mutta jos kokeillaan uudelleen onko taidot tallessa?

• Anonyymi

Ompas teillä isot perseen reiät, itsellä ei mitään toivoa saati halua saada noin paksua, repisi perseen.

• Anonyymi

Kyllä isokin uppoaa neitsyt reikään mutta kauan ei tarvi työnnellä kun alkaa sattua liikaa. T. 21/7. Paras aloitella ihan keskiverto kalulla n.15cm ja laadukkaalla liukkarilla+huolellinen esileikki pepun availuineen jne.

• Anonyymi

Onko pantavalla kulli kovana vai laskeeko seisokki.

• Anonyymi

No jos löydät tollasen 25-35 cm. Pitkän ja noin 10cm. Halkaisijaltaan. Luulisin että sillä pääsisi ainakin alkuun. Vai miten ite arvelet. Minun haaroissa roikuskelee suunilleen tuon kokoluokan uloke. Akka ei ole suostunut seksiin enää vuosiin, väittää halkeavansa, vaikka nuorempana ei ollu moksiskaan.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      104
      4018
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      51
      2880
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      115
      2703
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      45
      2259
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      31
      1960
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      29
      1803
    7. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      242
      1773
    8. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      89
      1648
    9. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1632
    10. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      26
      1453
    Aihe