Vaikka oletkin vanhempi isukkimies. Haluaisin, että otat minut kiihkeästi ja rajusti. Ihana iso körmy viikinki. Vttu voit vaikka r*iskata minut, kunhan saan sekstailla sinun kanssa.
Olet aivan hvetin kuuma ja seksikäs mies
33
443
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tää jotain itsensä tsemppaamista 🤭
- Anonyymi
Surkee isukkiäijä. Ei se muistuta viikinkiä vaan ryhävalasta. Kaljamaha ja lätsä päässä. Yli sokerinen mielistelijä, jolla ei ole omaa persoonaa. Lapsen tasolla.
- Anonyymi
Luulijan kommentteja odotellessa... Aloituksen on pakko olla miehen tekele taikka sitten jonkun joka ei ole vielä aikuinen. Sen vielä ymmärtäisi jos tuon sensuroidun sanan yhteyteen olisi laittanut lainausmerkit.
- Anonyymi
Ei ole miehen tekele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole miehen tekele.
Ahaa. Mä muistutan viikinkiä ;). Paitsi etten ole blondi taikka punapartainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvännäköinen anna kättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset ole?
Pantera! Se on kissaeläin joka sanoo murrr!
- Anonyymi
Jeppistä voi olla miehen virsi tuo..
- Anonyymi
Mikäli minulle niin en minä niin kuuma ole
- Anonyymi
Ei sulle ollut mutta jos pukeudut A-mieheksi niin ehkä kelpaat.
- Anonyymi
haluaisin kyllä r*iskata erään :)
- Anonyymi
Mitenkä käytännössä saisi olla?
- Anonyymi
Aamupalapöydällä vähän jännettä ja mysliä sekä puuroa.
- Anonyymi
Hyi. Joku Mummotunnelista just kotiutunu ja ilman jääny kirjotuksesta päätellen.
-sivusta- Anonyymi
Mikä on mummotunneli? Mulla on pakkomielle A-mieheen eikä muut kelpaa koskaan. Jään vaikka vanhaksi piiaksi jos en A-miestä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on mummotunneli? Mulla on pakkomielle A-mieheen eikä muut kelpaa koskaan. Jään vaikka vanhaksi piiaksi jos en A-miestä saa.
Saat saat. Vapaata riistaa.
- Anonyymi
Tää on papparaisen kirjoittama. Jannelle.
- Anonyymi
Uskotaan uskotaan ! Olet helvetim mustasukkanen kaikille mun exille. LOPETA ENNE KUN NE SUUTTUU 😮💨
- Anonyymi
Voi kiitti! Mutta pidän hellästä. Ohi!
- Anonyymi
Bicky miehen mainostaja selkeesti palailemassa palstalle. Ei varsin kauaa kestä kun ketjut on lyöty pystyyn jälleen..
- Anonyymi
Kuka tuollaista haluaisi?Tyrkkyä.
- Anonyymi
Peräkammarin T haluaa peräluukusta ottaa patea!
- Anonyymi
Hei mä osaan berserkkii! Eikä mitään perse-erkkii ymmärretä väärin kuten pohjanmaalaiset vaan sen muistikatkos-nopeutuminen-lihasmuistin-joku-sotarobotti -jutun. Sen on totta se juttu. UBER Sexmachine!
- Anonyymi
Niin ja kivat verkkosukkikset! Tosi herkut!
- Anonyymi
Opettaja. Ope. Opeee!
Montako pussillista hedelmiä menee sukkahousuihin?- Anonyymi
Kyllä nyt ainakin yhden omenan voi opelle viedä varmaan kysymättäkin. Sivusta
- Anonyymi
Et ole niin ihana nainen että perhettä sun kanssa rakentaisi.
- Anonyymi
Vain lahna sängyssä mainostaa itseään täällä tuolla tavalla!
- Anonyymi
Juu.. tämä ” körmy” noussut juuri sohvalta muutaman kaljan voimalla, nousuhumalassa kihoaa suuri voiman tunne omasta miehisyydestä ja römpsistä vaan lurautti tänne tuon kiihkeä kuvaelman kuinka häntä halutaan😂😂😂
- Anonyymi
Heräsin juuri naapurin blondin sängyltä, nyt vähä olutta ja muuta hauskaa...
- Anonyymi
Liian tyrkky ämmä EI kiitos!👊
- Anonyymi
Oon A mies käy päälle vaan!!!!😝
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561832Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151348Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091249Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65913
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60913TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61793Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790