rakastan sinua vaikka sinä et rakastakkaan minua
rakastan sinua vaikka sinä et rakastakkaan minua
28
461
Vastaukset
- Anonyymi
TIEDÄN!
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤭
- Anonyymi
En kestä näitä traumapallon lutkautuksia 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤭
😂😂😂
- Anonyymi
onneksi sain sanoa että rakastan häntä, koska se on totta, mutta rakkautta on monenlaista, emme olleet oikeat toisillemme
hän ei sanonut, tai sanoi kyllä joskus, mutta ei koskaan selvinpäin, joten sitä ei mielestäni lasketa - Anonyymi
rakastan sinua miestä.
pahaa tekee. 🫥🫥🫥🫥🫥 - Anonyymi
pelkkä rakkauskaan ei aina riitä jos elämä vie eri suuntiin
- Anonyymi
Niinhän sä sanoit.
- Anonyymi
Jag älskar dig so much!
- Anonyymi
I love you också, hänelle jonka kanssa ei ole kielimuureja 🫶🏻
- Anonyymi
Syytä siihen sinun kannattaa etsiä ihan ensin omasta toiminnastasi...
- Anonyymi
Kaipaan sinua vaikka sinä et kaipaa minua.
Ei siinä ole kahta sanaa.. - Anonyymi
Voitaisiinpa vielä puhua 🥺 Oliko oikeasti niin että vain toisella oli tunteita. Miksi muuten molemmat olisi nähneet vaivaa näkemisen eteen.
- Anonyymi
niinhän sinä aina sanot
- Anonyymi
Ymmärrät kuitenkin et olen kiinnostunut naisista. Se on vain biologinen juttu, jolle ei voi mitään.
- Anonyymi
Monesti rakkaus on yksipuolista mutta mistä tietää onko se siltikään aitoa rakkautta oikeista syistä
- Anonyymi
Yksipuolinen rakkaus voi olla esim. pakonomaista toisen seuraamista, mutta yrittää selittää sitä itselleen; rakkauden tähden.
- Anonyymi
jätä minut jo rauhaan.
- Anonyymi
En jätä
- Anonyymi
teillä on omituinen käsitys että voitte estää työtä, asumista, rahaa ja elämää.hsksta vain, toi otsan teille kaikille pahana takaisin kaikki. rupeaa palautumaan ja ei edelleenkään oteta miestä teidän piureidrö ja vaaditaan rahaa kaikesta ja lisänä takaisin väkivaltaa. eipä ole teistä tänne tullut mitään.
- Anonyymi
ei kukaan tykkää psykopaateista.
- Anonyymi
Sä et rakasta mua.
- Anonyymi
niin ne varmaan luulin että ne saa kapitalisti porukkaan omaa väkeä ja saa hakattua hyötyä kunnalliseen ja kommunisteille. unohtavat että pitää ansaita ja tehdä oikein eikä saa hakata tai varastaa. toivon turpaan teille kaikille kaikesta.
- Anonyymi
kauheata väkivaltaa ja hakkaamista ja kaikki tulee teille takaisin. tarkistettu jo ei ole minun karmallista velkaa mikään. eikä mitään anneta muille näiden juttujen jälkeen.
- Anonyymi
no ne menee sinne talousrikoksina ja muuna....
- Anonyymi
Rakastan rakastan sua vain.
- Anonyymi
Sisimmässään tietää oikeat syyt, ne mitä ei itselleenkään halunnut myöntää. Välillä rakkauden nälkä tekee sokeaksi.
- Anonyymi
Kuka tietää ja mitä?
Sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903064
- 762984
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672895"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m512847Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332414
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923