En tiedä olenko itse, mutta sinua rakastan ja haluan ja sillä sipuli.
Et ole narsistinen
17
261
Vastaukset
- Anonyymi
etkä halua
- Anonyymi
Samoin. Rakastan ja haluan.
- Anonyymi
Olet ihana. Kärsin kun en voi olla tekemisissä sinun kanssa. Jos olet hän, niin saat olla yhteydessä minuun ihan koska vaan, vaikka keskellä yötä. Rakas.
- Anonyymi
Miksi sitten olet väittänyt narsistiksi? En itse käytä sitä sanaa kenestäkään, kun en ole lääketieteen opintoja takana.
- Anonyymi
Kun mulla on vissiin joku kammo ja trauma narsisteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun mulla on vissiin joku kammo ja trauma narsisteista.
No silloin kun väitit, minua loukkasi paljon enemmän muut asiat siinä, kuin tuo narsisti- juttu. Kurjaa, jos olet joutunut oikeiden narsistien kanssa tekemisiin. Niitä on kai aika vähän kuitenkin.
- Anonyymi
Sipuli vai ripuli?
- Anonyymi
Sibali
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sibali
Sivali Elikson.
- Anonyymi
En ole narsistinen. Tunnistan narsismin helposti.
- Anonyymi
Et olekaan. Minä ehkä itse olen. 😓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole ainakaan ja tiedoksi uudestaan, en halua olla koskaan missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut huomaavinani vähän sellaista.
- Anonyymi
Mutta itse käyttäydyt narsistisesti...
- Anonyymi
Anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi.
Sinä se olet, joka joutuu elämään tiedon kanssa kuinka paljon toista rikoit, kunhan nyt itse ensin ymmärrät. Toiseksi, menetit hyvin ainutlaatuisen rakkauden.
Minä odote vain, että saat/saatte takaisin, mitä olette kylväneet.
- Anonyymi
Minäkin rakastan ja haluan hänet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4653198Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1472318- 1352162
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel321650Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71555Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2111385Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1721358- 81136
- 571106
- 71847