Otsikko kertoo toiveeni
Runkattaisko yhdessä vaimoille?
26
787
Vastaukset
- Anonyymi
Olis kyllä mahtava idea.kiinnostais todella paljon
- Anonyymi
Haluaisko vaimosi katsella?
Missäpäin ja millainen vaimo?- Anonyymi
Kyllä haluaisi katsoa jos me molemmat runkataan,hän haluaisi esitellä omia seksikkäitä alusasujaan.pohjoispohjanmaalla olemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä haluaisi katsoa jos me molemmat runkataan,hän haluaisi esitellä omia seksikkäitä alusasujaan.pohjoispohjanmaalla olemme.
Harmi kun etäisyys liian pitkä. Kiinnostaisiko cam-yhteys tähän hommaan ?
- Anonyymi
Mikähän tuokin vaimoaan tyrkyttävä peräkamaripoika lienee? Aikansa kuluksi noita vaimojuttuja tänne lykkää. Ei kukaan terve mies tuolla lailla kauppaa rakasta vaimoaan.
- Anonyymi
Onko Kik että voisit esitellä kuvia vaimosta ?
- Anonyymi
Ei ole kik.pitäis jotenkin saada toteitettua tää,vaimo on aivan kiihkoissaan tästä,koska nyt jo aamulla kysyi tänäänkö pääsee katsomaan kiimaisia miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kik.pitäis jotenkin saada toteitettua tää,vaimo on aivan kiihkoissaan tästä,koska nyt jo aamulla kysyi tänäänkö pääsee katsomaan kiimaisia miehiä
No lataa se Kik niin vaimo voi katsoa kun runkkaan kovaa kalua sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lataa se Kik niin vaimo voi katsoa kun runkkaan kovaa kalua sille.
Hän on nyt strigeissä ja stayupeissa.aloittaa minulle esityksen jolle runkkaan.ai että tää on ihanaa
- Anonyymi
Ei kyllä tämä on totisinta totta.on vaan niin vaikea tätä kautta saada mitään edistystä
- Anonyymi
Miten päästäis vaihtaa vaimojen kuvia, sit joko viestein tai soittamalla runkattais yhdessä. T. Ukm 60v
- Anonyymi
Siinäpä se.ois kyllä mahtava kun voitas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä se.ois kyllä mahtava kun voitas
Yleensä kaikki kaatuu kun tänne uskalla laittaa tietoja. T. Ukm 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä kaikki kaatuu kun tänne uskalla laittaa tietoja. T. Ukm 60v
Olet oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa.
Miksette tapaa jossakin ekaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksette tapaa jossakin ekaksi.
No tuokin totta.mut tuleeko sinne sitten muitakin uteliaita.no kokeillaan.olen oulusta.mistä päin sinä ukm 60. Minä olen 58 niin ehkä meillä olis toisillemme annettavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuokin totta.mut tuleeko sinne sitten muitakin uteliaita.no kokeillaan.olen oulusta.mistä päin sinä ukm 60. Minä olen 58 niin ehkä meillä olis toisillemme annettavaa
Tämä toinen ongelma välimatka, itse olen Hämeenlinnassa. T. Ukm 60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä toinen ongelma välimatka, itse olen Hämeenlinnassa. T. Ukm 60
Voi harmi.olis ollu kiva tutustua ja laajentaa kokemuksia.kaikkea hyvää sinulle.ja syksyn jatkoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukm 58, 185/85, 19/5 olis Oulusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukm 58, 185/85, 19/5 olis Oulusta...
Miten voitais tavata.kunnon kalu sinulla.saisinko koskea siihen.kiinnostais kyllä
- Anonyymi
Juuri se olisi ihanaa. Ensin kuvien vaihto, sitten puhelimessa yhdessä runkattaisiin...
- Anonyymi
Olisiko whereby vaihtoehto?
- Anonyymi
Wherebyssä onnistuis kyllä!
- Anonyymi
Huone?
- Anonyymi
Täältä löytyisi huone jos joskus kiinnostaa?
- Anonyymi
subm46 at meiliboxi.fi please ota yhteyttä niin runkataan
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1626404Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto755310Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143715Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213335Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1672651Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742315Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12078Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191556- 951301