Mnin sinne uusimaan ajokortiani joka piti olla aivan läpihoitojuttu, mutta, mutta, mutta.
Aikansa ooteltuani pääsin sisälle ja oletin että se on vain läpihoito, mutta nyt .
Se naislekuri sanoi; En voi sulle myöntää, säähän oit vaikka mitenkä sairas olla, perkele - pitää tehdä tutkimuksia jotka maksavat 400 euroa heillä.
Nyt kihahti päässäni, se saatan lekuri luuli mua tyhmäksi ja-
Lopulta kun sanoin ämmälle haistapaskat, - se sanoi - tää oli sitten sulle ilmainen käynti.
Varokaa , tai olkaa varuillanne - ne kusettaa
Salon Terveystalo , välttäkää sitä
5
70
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli vain mirleeni, että nyt houkutellaan Saon Terveystaloon asiakkaita halvala ensikäynnillänsä ja sitten aletaankin <RAHASTAMAAN, ASIAKKAITA laborintutkimuksillansa
- Anonyymi
On hallituksen keksintö, että vain yksityislääkäreiltä voi enää saada todistuksen
ajokorttia varten - vai onko laki tulossa vasta voimaan ? - Anonyymi
On ae voimassa, mutta nyt on RAHASTUKSEATA kyse.
Nyt menen sinne Terveystaloon, vaikka pienessä lunsasa, mutta , mutta, nepänkin vativat ETTÄ MUN MITÄ MENNÄ KALLIISIIN LISÄTUTKIMUKSIIN - VAIN FLUNSSASSA. NE KUSETTAA - Anonyymi
Terveystalon osake laskussa- - älkää ostako
- Anonyymi
Jos nyt oikein tajusin, siis valtiomme maksaa ENSIKÄYNNISTÄ , mutta sitten siihenhän se toppaakin?
En nyt oikein tajua tätä?
Jos mummo menee ensikerran sinne ja se maksaa sitten sen terkkarimaksun - mutta kattaako se sitten ja myös ne LABORIATUTKIMUKSET myös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1853148
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2592535Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152221Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa5002042Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1511693En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981133- 931113
- 91003
- 70936
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113929