Velkojat otti kovimman keinon velanhoitoon. Tuli maksuhäiriömerkintä. Haittaako se, jos yritän vaihtaa internet liittymää toiselle operaattorille.
Maksuhäiriömerkintä
10
243
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minulla haittasi. Joko en saanut liittymää lainkaan tai jotkut operaattorit vaativat lähes tonnin verran vakuusmaksua.
Jäi haaveeksi
Ja nykyisin prepaid. Näinkin kyllä pärjää.
Ja sama hankaluus ettei vuokra-asunnot saa kuin kaupungilta/ kunnalta. Hyvä jos sieltäkään. - Anonyymi
Miksi et vain hoida velkojasi?
- Anonyymi
Hankala hoitaa velkoja,kun työpaikalla kokoajan vähennetään töitä ja sairastelun vuoksi olen ollut viimeaikoina paljon sairauslomilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankala hoitaa velkoja,kun työpaikalla kokoajan vähennetään töitä ja sairastelun vuoksi olen ollut viimeaikoina paljon sairauslomilla.
Ootko ollut siis joskus töissä?
- Anonyymi
Internet yhteis kuuluu kansalais oikeuksien piiriin.
- Anonyymi
Pitääkö yksityisen yrityksen antaa nettiyhteys tappiolla?
Ja kenen se on annettava?
Tietääkseni valtiolla ei ole nettiyhteyksiä jaettavana. - Anonyymi
Johan aloittajalla on nettiliittymä.
- Anonyymi
Pitää se silti maksaa.
- Anonyymi
Kyllä kuuluu. Kaikissa vuokra-asunnoissa ja osakeasunnoissa on perusnetti hoitovastikkeessa tai vuokrassa. Osakkeen omistajan tai vuokralaisen tulee vain itse vastata reitittimestä.
Satuin näkemään yhden taloyhtiön budjetin ja siinä olleen kiinteän yhteyden kuukausihinnat, mikä oli luokkaa pari euroa kuukaudessa, tuo lienee aika vakkari näissä myös vuokrissa.
Netti on myös hyväksytty meno kelan tuissa.
Ehkä aloittaja tarkoitti liikkuvaa nettiä. Liikkuvan netinkin pystyy korvaamaan nettiyhteydellä.
- Anonyymi
Hankala on vaihtaa. Kannattaa pitää kiinni siitä mikä nyt on.Se pysyy kyllä kunhan maksat siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013751
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482681- 1142509
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392008Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301787Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221561- 271542
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701285Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81271