Ne on käyttäneet mun konettakin siihen etteivät itse jäisi kiinni vaan että musta tulee syyllinen!! 😠😢
Oikeen ovelia
53
350
Vastaukset
- Anonyymi
Miten joku voi käyttää sun konetta?
- Anonyymi
Kulkevat mun kotona, tekemässä kaikkea muutakin pientä jäynää!! Ja väjän isompaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulkevat mun kotona, tekemässä kaikkea muutakin pientä jäynää!! Ja väjän isompaakin.
Ketä ne sit on?
Ja mitä ne tekee sun koneella?
Enkä tosiaan koita vttuilla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä ne sit on?
Ja mitä ne tekee sun koneella?
Enkä tosiaan koita vttuilla!Kaksi miestä menneisyydestä. Kaikennäköistä, ei voi tässä kaikkea selittää. Ja sen lisäksi pilaavat mun ruuat muun muassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi miestä menneisyydestä. Kaikennäköistä, ei voi tässä kaikkea selittää. Ja sen lisäksi pilaavat mun ruuat muun muassa.
Kurjaa jos tollasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurjaa jos tollasta.
Todella. Täysin sairasta toimintaa!! 😥😠
- Anonyymi
Hakkerit voi ottaa jopa puhelumen sim käyttöönsä koodaajat osaa.
Sim on se missä ei muutu IP.Alkuosa on muuttumaton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sim on se missä ei muutu IP.Alkuosa on muuttumaton.Mies jota tapailin oli mun puhelimella kun tulin paikalle takas. Nyt jos otan sen puhelin päälle ja käyttöön alkaa tarinaa tulla tänne palstalle🤯 aika tarkkojakin asioita. Voiko kameralla seurata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö sinulla joku huolto yhtiö asunnossa? Oletko antanut luvan tulla omilla avaimilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö sinulla joku huolto yhtiö asunnossa? Oletko antanut luvan tulla omilla avaimilla?
Joo, eihän toisten asuntoon saa ilman lupaa mennä. Tee rikosilmoitus. Vaihdata lukot.
- Anonyymi
Niin, sarjassamme palstasedän pakinat mitä päivystää aamuyöstä alkaen esittämällä tekonäppäriä kysymyksiä. Niin nähty jo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi miestä menneisyydestä. Kaikennäköistä, ei voi tässä kaikkea selittää. Ja sen lisäksi pilaavat mun ruuat muun muassa.
Jaa että menevät sinun jääkaapillesi palstasetä pilaamaan einekset. Kerro toki lisää näille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies jota tapailin oli mun puhelimella kun tulin paikalle takas. Nyt jos otan sen puhelin päälle ja käyttöön alkaa tarinaa tulla tänne palstalle🤯 aika tarkkojakin asioita. Voiko kameralla seurata?
Todennäköisesti Keylogger puhelimessa joka näkee mitä teet puhelimella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, eihän toisten asuntoon saa ilman lupaa mennä. Tee rikosilmoitus. Vaihdata lukot.
Saatko sinä jotain henkistä tyydytystä siitä, että uskottelet itsellesi, että nämä palstasedän luomat dystopiat on totta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti Keylogger puhelimessa joka näkee mitä teet puhelimella
Palauta tehdasasetuksiin puhelin niin lähtee pois kaikki seurantajutut. Vaihda salasanat äläkä käytä vanhoja google tilejä vaan tee uudet varmuuden vuoks jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä mainitsemasi rikosilmoitus, jota usein tarjoat ratkaisuna sinun yleispätevä lääke kaikkiin sosiaalisiin ongelmiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sim on se missä ei muutu IP.Alkuosa on muuttumaton.Mitä jos näiden ns hakkerien teknologia on esimerkiksi sillä tavalla louska, että esim tällaisten kirjoitelmien lavastus toisten ”iipeelle”vaatii mm väsymätöntä rinkuttelua, eli ns kolmannen asteen kontaktin sim/IMEIsilmukan kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos näiden ns hakkerien teknologia on esimerkiksi sillä tavalla louska, että esim tällaisten kirjoitelmien lavastus toisten ”iipeelle”vaatii mm väsymätöntä rinkuttelua, eli ns kolmannen asteen kontaktin sim/IMEIsilmukan kautta?
30 pilaria per päivä jos vaikka sitten vastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko sinä jotain henkistä tyydytystä siitä, että uskottelet itsellesi, että nämä palstasedän luomat dystopiat on totta?
Saatko sinä jotain henkistä tyydytystä kulkien, kommentoiden ja arvostellen jokaisen vastausta. Älä väsytä itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko sinä jotain henkistä tyydytystä kulkien, kommentoiden ja arvostellen jokaisen vastausta. Älä väsytä itseäsi.
Ei ku sil on provikkapalkka/ näpytetty kommentti. Eihän tota muuten selitä.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku sil on provikkapalkka/ näpytetty kommentti. Eihän tota muuten selitä.
-sivustaVoi että, mitä unelmia minä mahdan tässä kriittisessä kirjoittelussa sitten särkeä ja kuka siitä maksaisi pennin jeniä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa saan siitä tyydytystä että puutun tähän vihamieliseen mutuiluusi. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palauta tehdasasetuksiin puhelin niin lähtee pois kaikki seurantajutut. Vaihda salasanat äläkä käytä vanhoja google tilejä vaan tee uudet varmuuden vuoks jne
Ei auttanut nää eikä sim vaihdot ei puhelimen vaihto.
Mikki ja kamerat on asunnossa sisällä ja ulkona.Olen tehnyt nämä jutut ja pyytänyt kaveria tsekkaan kun teen kotona provoavaa ja ne tulee tänne kirjoitettuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos näiden ns hakkerien teknologia on esimerkiksi sillä tavalla louska, että esim tällaisten kirjoitelmien lavastus toisten ”iipeelle”vaatii mm väsymätöntä rinkuttelua, eli ns kolmannen asteen kontaktin sim/IMEIsilmukan kautta?
Sim kortin voi kopsata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sarjassamme palstasedän pakinat mitä päivystää aamuyöstä alkaen esittämällä tekonäppäriä kysymyksiä. Niin nähty jo..
Keneksi luulet tätä henkilöä ?N*saseppa vaikka sitä vanhaa T n ja ole hiljaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies jota tapailin oli mun puhelimella kun tulin paikalle takas. Nyt jos otan sen puhelin päälle ja käyttöön alkaa tarinaa tulla tänne palstalle🤯 aika tarkkojakin asioita. Voiko kameralla seurata?
Älylaitteen kameran voi ottaa haltuun.Eikä tarvi fyysistä kosketusta edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älylaitteen kameran voi ottaa haltuun.Eikä tarvi fyysistä kosketusta edes.
Sinähän se hyvin tunnut tietävän kertoa näistä asioista tähän palstasedän horinaan. Mistä moinen asiantuntijuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikki ja kamerat on asunnossa sisällä ja ulkona.Olen tehnyt nämä jutut ja pyytänyt kaveria tsekkaan kun teen kotona provoavaa ja ne tulee tänne kirjoitettuna.Kerro ihmeessä palstasetä, että missä se mikki on ulkotiloissa- onko kiinni betoniporsaassa tai katulampussa? Tarkkana ny knattertonit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikki ja kamerat on asunnossa sisällä ja ulkona.Olen tehnyt nämä jutut ja pyytänyt kaveria tsekkaan kun teen kotona provoavaa ja ne tulee tänne kirjoitettuna.Se sun kaveris sit pelleilee sun kustannuksella tai sit oot vaan vainoharhane
- Anonyymi
Kyllä palstaäijä. Ruokasi on kyllästetty rotanmyrkyllä, koita nukkua välillä
- Anonyymi
Onkohan siltä myös vaihdettu mikroaaltouunin asetukset niin, että äitien tekemä loota menee viimeistään siinä vaiheessa pilalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan siltä myös vaihdettu mikroaaltouunin asetukset niin, että äitien tekemä loota menee viimeistään siinä vaiheessa pilalle?
Palstaäijällä on historiassaan näitä irrationaalisia kausia mitkä saattaa vaikuttaa uskottavuuteen.. Mollosilmä kuulemma liikkuu ihmisten ilmoilla kuin pelokas pieni hamsteri, mikä onkin äärimmäisen mukava kuulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaäijällä on historiassaan näitä irrationaalisia kausia mitkä saattaa vaikuttaa uskottavuuteen.. Mollosilmä kuulemma liikkuu ihmisten ilmoilla kuin pelokas pieni hamsteri, mikä onkin äärimmäisen mukava kuulla
Kerrankin täällä tätä ns kuulemmapuhetta, johon voi jopa luottaa ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taisit olla se kuka kirvasi että se jonku h**ra pilaa meidän hommat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salakuvaus monessa rivari/kerrostalo asunnossa ja mielellään vuokra tuottaa paljon tietoa ja tätä kautta rahaa.Ne menee takuulla huumeisiin osan ostaa politikot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salakuvaus monessa rivari/kerrostalo asunnossa ja mielellään vuokra tuottaa paljon tietoa ja tätä kautta rahaa.Ne menee takuulla huumeisiin osan ostaa politikot.
*tiedon ostaa politiikot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en kyllä osaa sanoa, viittaatko niihin, jotka ei hyväksyneet aikoinaan vapaata journalismia nk tynnyritapauksessa? Kuha nakkelen jotain, aloittajaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat nyt aloittajaäijä viitata big brotheriin, siihen viihteelliseen versioon siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en kyllä osaa sanoa, viittaatko niihin, jotka ei hyväksyneet aikoinaan vapaata journalismia nk tynnyritapauksessa? Kuha nakkelen jotain, aloittajaäijä
S.R 4-evö🫶 onko tullu sori siitä korttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei parane kaikkea uskoa, eikä maalittaa ihmisiä, kun ne on vaan otaksumia. Kaikki ei ole tietokonenörttejä. Kuulemma sana kertoo jo paljon/ sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei parane kaikkea uskoa, eikä maalittaa ihmisiä, kun ne on vaan otaksumia. Kaikki ei ole tietokonenörttejä. Kuulemma sana kertoo jo paljon/ sivusta.
Aika häröä tulla luennoimaan kun on puhe aloituksen kirjoittajasta, eli palstaäijästä ja varsinkaan tätä tekniikkasanastoa. Kun just edellinen kirjoittaja yritti kuvata sitä, ettei ko keken jutuissa ole mitään pohjaa. Täällä pyörii selvästi joku lukutaidottomien klubi. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johki Koivukylän nurkille vois mennä kaivaa ja kattoo kenen tynnyrin jänteet sielt löytyy. Ville vastatkoon soitoistaan ;)
-sivusta
- Anonyymi
Rude awakening koittaa sedälle. Kahdessa paikassa on hankalaa olla samaan aikaan 😁
- Anonyymi
Sinä vissiin olet. Sukulaisiakin on olemassa.
- Anonyymi
Nice story bro!
- Anonyymi
Nii kellä niistä, bebe?
- Anonyymi
Ja se rikos ois sitte mikä?
- Anonyymi
Jos esiintyvät toisena hlönä? Identtiteettivarkaus, jos hakkeroivat koneen ja käyttävät sitä etänä, kyllähän sellainen rikos on.
Ap voi tietysti olla muistihäiriöinen, alkava dementia, eikä muista, mitä mihinkin jätti ja kuka mitäkin kodissa siirsi, tai sitten yleisavaimen omaavat tyydyttävät uteliaisuuttaan. Tai tai
Pitää kuunnella ja selvittää, mistä mahtaisi olla kyse, ja mihin todistusaineisto viittaisi. - Anonyymi
No etkö sinä sen vertaa edes osaa palstasedän stoorien juontaja, että vaikka finlexiä siteeraisit? Luulis että just sulla joku ohjearkki ois pårstaskussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos esiintyvät toisena hlönä? Identtiteettivarkaus, jos hakkeroivat koneen ja käyttävät sitä etänä, kyllähän sellainen rikos on.
Ap voi tietysti olla muistihäiriöinen, alkava dementia, eikä muista, mitä mihinkin jätti ja kuka mitäkin kodissa siirsi, tai sitten yleisavaimen omaavat tyydyttävät uteliaisuuttaan. Tai tai
Pitää kuunnella ja selvittää, mistä mahtaisi olla kyse, ja mihin todistusaineisto viittaisi.Mikähän järki tässä on aloittajaäijä tuottaa tätä kekeä skeemaa ns kahdessa eri kerroksessa. Ensin tällaisena hätähuutona ja seuraavaksi sivustakertojana? Kas ma teille kerron- hurmaantuu mistä tahansa huomiosta. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän järki tässä on aloittajaäijä tuottaa tätä kekeä skeemaa ns kahdessa eri kerroksessa. Ensin tällaisena hätähuutona ja seuraavaksi sivustakertojana? Kas ma teille kerron- hurmaantuu mistä tahansa huomiosta. T naiselta
Mikä hätä sulle tulee tuollaisista kertomuksista, niinku mikä? Ruveta selittämään jotain järjenvastaista, luulisi sen verran olevan yleistieto hallinnassa, että tietää, mitä maailmalla tapahtuu, voi tapahtua. Kuin olisitte ummikoita ummikossa?
En tietääkseni itse suorilta jaloilta kiellä aiheita, kiellä asioita mahdottomina, koska sen verran on yleistieto ja maailman tapahtumista tietoa, ettei mikään yllätä, mitä ihmiset voivat saada päähänsä tehdä. En myöskään lähde kenenkään tunnetiloihin mukaan tai noin pelästy niitä, ikään kuin kaikkia pitäisi pystyä hallitsemaan, kun aiheuttavat epämukavia tunnetiloja itselleen esim tässä ap kirjoituksellaan. Tuskin huomaatte itse sitä, mutta kiellätte koska häiriinnytte jopa tuosta ap viestillään luodusta tunnetilasta, koska ette pysty hallitsemaan, ajattelemaan toisen tunnetilan olevan hänen omansa, haluatte hallita toista ns vaikenemaan, kieltämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hätä sulle tulee tuollaisista kertomuksista, niinku mikä? Ruveta selittämään jotain järjenvastaista, luulisi sen verran olevan yleistieto hallinnassa, että tietää, mitä maailmalla tapahtuu, voi tapahtua. Kuin olisitte ummikoita ummikossa?
En tietääkseni itse suorilta jaloilta kiellä aiheita, kiellä asioita mahdottomina, koska sen verran on yleistieto ja maailman tapahtumista tietoa, ettei mikään yllätä, mitä ihmiset voivat saada päähänsä tehdä. En myöskään lähde kenenkään tunnetiloihin mukaan tai noin pelästy niitä, ikään kuin kaikkia pitäisi pystyä hallitsemaan, kun aiheuttavat epämukavia tunnetiloja itselleen esim tässä ap kirjoituksellaan. Tuskin huomaatte itse sitä, mutta kiellätte koska häiriinnytte jopa tuosta ap viestillään luodusta tunnetilasta, koska ette pysty hallitsemaan, ajattelemaan toisen tunnetilan olevan hänen omansa, haluatte hallita toista ns vaikenemaan, kieltämään.Juu juu niin niin, kerrotko palstasetä samaan hengenvetoon myös projektista ja esimerkiksi (Suomen oikeusjärjestelmän) ”ylireakoinnista” kuten sanan kirjoitat. Tässä puheenparressa nimittäin on samoja elementtejä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?293548- 963236
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim843086- 773068
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m582958Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862708- 352510
- 612384
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432265- 882032