Henkilöstökonsultti/ Opteam, Selekta, Nordic?

Kymysys

Terve,

henkilöstövuokrausyrityksiin haetaan konsulttia ja myyntiä korostetaan kovasti...Myyntiä en jaksa kyllä koko päivää- kokeiltu on.

Millaista työ on oikeasti?

Onko kokemusta esim. Nordic, Selekta, Opteam?

10

5491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jisse

      Kysymyksessä on franscahising-ketju missä jokainen toimipiste on itsenäinen yrittäjä. Eli riippuen paikkakunnasta voi arvailla kuinka ns henkilötyövoima kauppa käy.Tulosvastuullinen hommeli lienee eli jos ei kauppa käy niin monoa ja uutta tilalle. Ja pienemässä yr:ssä saluunan ovi käy tiukempaan.

    • on haastavaa

      mä oon ollu muutamassa vuokrafirmassa, ja myyntitöistä se ei ole siitä pahimmasta päästä. Ideahan on että pääset johonkin yritykseen sisään jolloin he ottavat vuokramiehensä aina sinulta. Eli alussa on pitää luukuttaa paljon, myöhemmin vähemmän. Rekrytointipuoli on ihan siedettävää, valikoit hakijoista täysjärkiset ja pidät sormet ristissä että ne menee duuniin ja hoitaa vielä hommansa. Vittumaisin (anteeksi kirosana) puoli on 24 h päivystys, eli kännykkä on aina mukana ja myös soi aina, jos pidät vaan virka-aikaan päällä saat vähemmän hilloa. Lykkyä tykö ja asennetta päälle!

      • Alkup.

        Terve,

        kiitos vastauksista!

        Paikka taitaa olla minun- jos sen haluan...

        Miten palkkaus? Mitä on järkevää pyytää?

        Entä tuo "puhelinpäivystys" - miten korvataan(ko)?

        Olen kokeillut myyntiedustajan työtä eikä tod. mun juttu...Onko tämäkään...


      • Alkup.

        Hei kertokaa "kaikki" mitä tiedätte- uskallanko yrittää....


    • Tiina77

      Älä ainakaan mene Selektalle töihin!
      Ihan sairas firma... tuttuni oli hetken ja sanoi että pahempaa yritystä ei ole koskaan ennen kohdannut.

    • Anonyymi

      Selektalla ovi käy tiuhaan ulos ja sisään. Kukaan ei ole pitkään. Päättele siitä kannattaako.

    • Anonyymi

      Selekta on ainakin heikoin yritys jossa vaihtuvuus on todella suurta. Kukaan joka on ollut missään tekemisissä Selektan kanssa ei sitä suosittele kenellekkään.

    • Anonyymi

      Selekta, Promesta, varsinais-Suomen apuvoima ja tekijä group on samaa. En voi mitään näistä suositella. Ikäviä juttuja liikkuu näiden omistajasta sekä tavasta toimia. Ilmeisesti jotenkin liittyy itäiseen naapuriin.

    • Anonyymi

      Selekta ja Promesta maksukyvyttömät. Saneeraus / Konkurssi tulossa.

    • Anonyymi

      Selekta ja Promesta edessä Saneeraus / Konkurssi. Samasta kassasta toimii kaiketi TekijäRent ja Varsinais-Suomen Apuvoima… varmaan omistaja Lyyski on kelvannut varat jemmaan itä naapuriin ja lyllertää jonkin kiven alle piiloon. Ehkä Ranskaan jonne on keplotellut omaisuutta. Siellä läski voi istua Nizzan talossaan ja odottaa noutajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1373
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      1019
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      969
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      954
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      860
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      859
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      851
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      848
    Aihe