Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä tarvi palstaillakaan kun ei kaipaa enää ketään eikä sitä naista jonka kanssa olimme tilanteesta johtuen ihan solmussa. Kauan sitä kesti onneksi se on nyt loppu.
Vastaukset 160
- Anonyymi
se on kieltämättä vapauttava tunne 🙂
- Anonyymi
Sitä myös odotellessa.. 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä myös odotellessa.. 💔
mm.
- Anonyymi
Onko höpötystä?
- Anonyymi
No on pelkkää höpötystä.
- Anonyymi
Mä luulin myös näin miehen suhteen, mutta se tunne palaa aina takaisin. Toivottavasti minulle tulee tuo sama eteen vielä. 💔
Kiva kuulla, että pääsit eteenpäin..
Naiselta Sivusta. - Anonyymi
Ei tarvitse palstailla? Silti rustaat näitä irvokkaita höpötyksiä kautta palstain.
- Anonyymi
Ei ole gubbenaisen kanssa tekemistä
- Anonyymi
Huomenna taas erimieltä. Tai kun kaverit vaihtuu NS, muuttuu mielipiteesi sen mukaan keiden kanssa olet tekemisissä. On horotsu vissiin taas majaillut saunalla kanssasi.
- Anonyymi
🥱🥱🥱 Älä sotke muiden välejä. Kukaan halua sua tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 ai niinkö se olikin?? Hyviä löylyjä ystävällesi ja sinulle.
- Anonyymi
Pisti silmään.
En usko että ap olisi tämä saunojatyyppi joka tänne kirjoittelis. (Jos puhutaan samasta) Kirjoittaminen ei hänen vahvin lajinsa. Lukemisessakin voi olla ymmärtämisen kanssa haastetta.
Mutta ilmeisesti ehkä monet luulee että hän.
Kuulostaa vaan niin tutulta. Tiedän tyypin joka viihtyy mielellään yleisissä sauna ja kellaritiloissa. Jos ei kaksin tai kolmin. Niin vaikka sitten yksinkin ja ajan kanssa. Mielellään vielä rööki huulessa ja bisse
kädessä. Ja ei mikään yllätys jos vielä naisseurassakin ajan kanssa. Voin kuvitella että aina sinne saunaankin joku nainen lähtee kaveriksi ja "kaveriksi"...... Kun nätisti vain pyytää. Ja kunhan vain bisseä ja röökiä riittää tarpeeksi.
Sekin kuulostaa tutulta että seura vaikuttaa mitä mieltä tyyppi on kenenkin seurassa. Selän kun käännät niin onkin eri mieltä ja puhuu sinusta p*skaa. Ja sinulle näistä muista heti kun he ovat kääntäneet selkänsä.
Kaksoisolentojako lie tavoiltaan vai kuitenkin sama henkilö?!
Minun tuntemallani ei kuitenkaan ole kovinkaan paljon tilannetajua, ihmistuntemusta eikä tarpeeksi terävää tunneälyä. Eikä hän kykenisi syvällisempään ajatteluunkaan. Puhumattakaan että olisi vielä joku hengentuotteita tehtaileva kynäniekka. Siihen ei hänen taitonsa riittäisi. Ja sosiaalinen sivistyskin usein hakusessa.
Eikä hän tunnu omistavan myöskään minkäänlaista itsesuojeluvaistoakaan. Ja taitaa vähän etsiäkin vaaraa ja jännitystä elämäänsä. Draamasta puhumattakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pisti silmään.
En usko että ap olisi tämä saunojatyyppi joka tänne kirjoittelis. (Jos puhutaan samasta) Kirjoittaminen ei hänen vahvin lajinsa. Lukemisessakin voi olla ymmärtämisen kanssa haastetta.
Mutta ilmeisesti ehkä monet luulee että hän.
Kuulostaa vaan niin tutulta. Tiedän tyypin joka viihtyy mielellään yleisissä sauna ja kellaritiloissa. Jos ei kaksin tai kolmin. Niin vaikka sitten yksinkin ja ajan kanssa. Mielellään vielä rööki huulessa ja bisse
kädessä. Ja ei mikään yllätys jos vielä naisseurassakin ajan kanssa. Voin kuvitella että aina sinne saunaankin joku nainen lähtee kaveriksi ja "kaveriksi"...... Kun nätisti vain pyytää. Ja kunhan vain bisseä ja röökiä riittää tarpeeksi.
Sekin kuulostaa tutulta että seura vaikuttaa mitä mieltä tyyppi on kenenkin seurassa. Selän kun käännät niin onkin eri mieltä ja puhuu sinusta p*skaa. Ja sinulle näistä muista heti kun he ovat kääntäneet selkänsä.
Kaksoisolentojako lie tavoiltaan vai kuitenkin sama henkilö?!
Minun tuntemallani ei kuitenkaan ole kovinkaan paljon tilannetajua, ihmistuntemusta eikä tarpeeksi terävää tunneälyä. Eikä hän kykenisi syvällisempään ajatteluunkaan. Puhumattakaan että olisi vielä joku hengentuotteita tehtaileva kynäniekka. Siihen ei hänen taitonsa riittäisi. Ja sosiaalinen sivistyskin usein hakusessa.
Eikä hän tunnu omistavan myöskään minkäänlaista itsesuojeluvaistoakaan. Ja taitaa vähän etsiäkin vaaraa ja jännitystä elämäänsä. Draamasta puhumattakaan.Ap ei ole saunoja. Mä tunnistin AP:n. Se on tää mies, jonka kanssa mulla oli aika kauan juttua. Lähtekää siis ylimääräiset keskustelusta ja ap.... Voisit omistaa sen verran selkärankaa, että palaat tänne keskusteluun. Mä en nyt ilmiselvistä syistä viitsi tulla sun ovellesikaan koputtelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbeeeeeh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap ei ole saunoja. Mä tunnistin AP:n. Se on tää mies, jonka kanssa mulla oli aika kauan juttua. Lähtekää siis ylimääräiset keskustelusta ja ap.... Voisit omistaa sen verran selkärankaa, että palaat tänne keskusteluun. Mä en nyt ilmiselvistä syistä viitsi tulla sun ovellesikaan koputtelemaan
Gubbe saunoo 🎵🎶🎵🎵
- Anonyymi
HÖPÖTYSTÄ!
- Anonyymi
IHAN HIRVEETÄ HÖPÖTYSTÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IHAN HIRVEETÄ HÖPÖTYSTÄ!
JÄRKYTTÄVÄÄ HÖPÖTYSTÄ!
Millon me mies tavataan ja höpötetään? Häh? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IHAN HIRVEETÄ HÖPÖTYSTÄ!
Söpöähän tämä on. Ap... Ehkä meidän pitäisi kuitenkin tavata
- Anonyymi
Kerro lisää, naisesi tuntomerkit?
- Anonyymi
Ehkä on parempi ettei hän edes tiedä. Etäännyn vain pikkuhiljaa syrjemmäs mutta se ei tarkoita että olisin jotenkin töykeä tai jotain. Ehkä hänkin sitten pikkuhiljaa etääntyy ja unohtaa. Varmaankin paras keino toimia tämä.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä on parempi ettei hän edes tiedä. Etäännyn vain pikkuhiljaa syrjemmäs mutta se ei tarkoita että olisin jotenkin töykeä tai jotain. Ehkä hänkin sitten pikkuhiljaa etääntyy ja unohtaa. Varmaankin paras keino toimia tämä.
apMinä loukkaannuin, kun jäin vaille vastauksia. 😔😔 Olisin surullinen, jos olisit hän. Minä nimittäin tiesin.. Miksei koskaan keskusteltu kunnolla? Multa lähti kaikki hänen mukanaan. Olen kuin lehdetön puu. Minuun saattaa kasvaa vielä uusi verso. Ehkä.
Kuin hänelle - >J - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apNo mistäs sitte tiiät vastapuolen tunteet sua kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistäs sitte tiiät vastapuolen tunteet sua kohtaan?
IRL tapahtumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko väliä mistä? Tai onko väliä rakastiko mua vai ei? Onko väliä oliko ihastunut vai ei? Onko väliä tunsiko mitään kummempaa kuin toveruuden? Hän on ollut töykeä jo muutenkin.. Vaikka ei itse varmaan tarkoittanut olla töykeä. Minuun jäi ikuiset arvet kaikesta silti.
Kaikki paranee aikanaan. Arvet tosin ei lähde, mutta ne voi koristella. Korosta sitä mitä et voi peittää.
Sivusta, S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko väliä mistä? Tai onko väliä rakastiko mua vai ei? Onko väliä oliko ihastunut vai ei? Onko väliä tunsiko mitään kummempaa kuin toveruuden? Hän on ollut töykeä jo muutenkin.. Vaikka ei itse varmaan tarkoittanut olla töykeä. Minuun jäi ikuiset arvet kaikesta silti.
Kaikki paranee aikanaan. Arvet tosin ei lähde, mutta ne voi koristella. Korosta sitä mitä et voi peittää.
Sivusta, S+Koska ei ole väliä, jos ei koskaan halunnut todellisuudessa mitään. Olisi jotain kehittynyt, jos olisi aito halu ja rakkaus. Näin on hyvä sanoa itselleen niin pääsee ehkä eteenpäin.
Kiitos ja hei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apMihin tunteesi voivat Ap yhtäkkiä kadota? Mielestäni aika kylmä tapa lehestyä, mitä jos hän todella rakastaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä loukkaannuin, kun jäin vaille vastauksia. 😔😔 Olisin surullinen, jos olisit hän. Minä nimittäin tiesin.. Miksei koskaan keskusteltu kunnolla? Multa lähti kaikki hänen mukanaan. Olen kuin lehdetön puu. Minuun saattaa kasvaa vielä uusi verso. Ehkä.
Kuin hänelle - >JTämä ei todellakaan ole minulta. -J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tunteesi voivat Ap yhtäkkiä kadota? Mielestäni aika kylmä tapa lehestyä, mitä jos hän todella rakastaa ?
Minä rakastan, mutta kai luopuminenkin on rakkautta. Irti päästäminen on Joskus rakkautta myös. Ihmisten täytyy itse valita polkunsa. Mutta kunhan ette elä rakkaudettomuudessa valehtelemalla itsellenne. Silloin voi menettää sen suuren rakkauden, tai sitten ei.
naiSelta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedäkään eikä sillä ole enää niin väliäkään tilanne oli liian pitkään liian kuluttava ja stressaava ja tuli sekaannuksia ja kaikkea mahdollista ja lopuksi kaikki oli solmussa enkä voinut enää kovin hyvin. Jos nyt vihdoin pääsin irti en halua lämmittää enää mitään uudelleen enkä elätellä harhakuvitelmia.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei todellakaan ole minulta. -J
En voi tietää kuka olet, mutta joltain J:ltä jollekin. Minä kohtasin kaivatun ensi kerran viime joulukuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedäkään eikä sillä ole enää niin väliäkään tilanne oli liian pitkään liian kuluttava ja stressaava ja tuli sekaannuksia ja kaikkea mahdollista ja lopuksi kaikki oli solmussa enkä voinut enää kovin hyvin. Jos nyt vihdoin pääsin irti en halua lämmittää enää mitään uudelleen enkä elätellä harhakuvitelmia.
apLogiikastasi päätellen et ole millään tavalla päässyt irti yhtään mistään. Johdannossasi toteat että voit nyt lopettaa palstailun, silti kiimaisena selität kyselijöille miten haluaisit asian olevan. Sama palstatrolli olet, joka tasaisesti päästää irti, välillä naisena, välillä miehenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Logiikastasi päätellen et ole millään tavalla päässyt irti yhtään mistään. Johdannossasi toteat että voit nyt lopettaa palstailun, silti kiimaisena selität kyselijöille miten haluaisit asian olevan. Sama palstatrolli olet, joka tasaisesti päästää irti, välillä naisena, välillä miehenä.
Ei pidä paikkaansa. Olet melkoisen julma ja tuo vähättelee mun rakkautta miestä kohtaan. 😔 Et edes tiedä kuka olen. Tulin Sivusta totemaan vain. Hienoo, et joku päästää irti. Minäkin yritän ja tuo aiempi tuolla missä (💔) on multa!!
Naiselta ❤️🩹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tunteesi voivat Ap yhtäkkiä kadota? Mielestäni aika kylmä tapa lehestyä, mitä jos hän todella rakastaa ?
Tilanne oli liian kauan niin ettei lähentymistä tapahtunut. Olin turhautunut pitkään tiedän että hän epäili minua tosi paljon voiko luottaa minuun jne. Yritin olla ystävällinen huomaavainen keskustella jne mutta koskaan se ei johtanut lähempään tuttavuuteen. Ehkä lopulta mieli ja sydän antoi periksi kun tajusi että tämä ei tule koskaan johtamaan mihinkään ja jos voin huonosti ja petyn aina uudelleen niin ehkä tämä oli ihan odotettavissa. En usko että rakastaa joskus tuntuu että hän on kiinnostunut miten toimin ja reagoin mutta ei tahdo enempää minun kanssa mutta silti tietynlaisella mielenkiinnolla seuraa minua.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Olet melkoisen julma ja tuo vähättelee mun rakkautta miestä kohtaan. 😔 Et edes tiedä kuka olen. Tulin Sivusta totemaan vain. Hienoo, et joku päästää irti. Minäkin yritän ja tuo aiempi tuolla missä (💔) on multa!!
Naiselta ❤️🩹Viesti oli aaapeeellee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta ❤️🩹+Oho mä vastasin väärään vahingossa.. 🫨🫨🫨 Sori sori sori. Luulin että oli mulle ja olikin ap:n juttu. Anteeks sekaannus
Naiselta Sivusta miehelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne oli liian kauan niin ettei lähentymistä tapahtunut. Olin turhautunut pitkään tiedän että hän epäili minua tosi paljon voiko luottaa minuun jne. Yritin olla ystävällinen huomaavainen keskustella jne mutta koskaan se ei johtanut lähempään tuttavuuteen. Ehkä lopulta mieli ja sydän antoi periksi kun tajusi että tämä ei tule koskaan johtamaan mihinkään ja jos voin huonosti ja petyn aina uudelleen niin ehkä tämä oli ihan odotettavissa. En usko että rakastaa joskus tuntuu että hän on kiinnostunut miten toimin ja reagoin mutta ei tahdo enempää minun kanssa mutta silti tietynlaisella mielenkiinnolla seuraa minua.
apEt usko että rakastaa?? Ei hitto sun kanssasi! Ota selvää äläkä viitsi tällaista laittaa.. Nyt vaan sovit naisen kanssa puhelun ja sitten siitä tapaamisen ja käytte läpi kaiken. Jos ei rakastanut niin pääset eteenpäin satasen varmuudella. Muuten pyörit täällä ja kärsit.
T. Kokemus asiantuntija joka sanoo että älä tee kuten minä teen vaan kuten minä sanon. Olen täällä jumissa itsekin. Naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viesti oli aaapeeellee
Huomasin. Pari kertaa menny sekasin vastaus, anteeks.
- Anonyymi
Ehkä isoksi kasvanut pikkupoika.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apNyt oikeasti. 🤯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apParhaat naiset on vaikeita. Huilaa hetki ja ehkä jaksat vielä yrittää. Tai sitten annat jonkun muun yrittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apOlet parisuhteessa ja halusit sivusuhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apVanha mies siis. 55+
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, SEi ole ässältä! Jos tämä turhanpäiväinen höpöttäminen ei lopu,niin rikosilmoitus tulee! Olette nämä kiusaajat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta ❤️🩹Mieheke olet,häpeä esiintyä naisena!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apKuule, kun tuo mainitsemasi 'mielenkiinto' voi sisältää paljon lämpimiä tunteita... ja ainakaan hän ei varmasti halua unohtaa sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, kun tuo mainitsemasi 'mielenkiinto' voi sisältää paljon lämpimiä tunteita... ja ainakaan hän ei varmasti halua unohtaa sinua.
Joku ihminen säväyttää joskus niin ettei siitä halua päästää irti.. Ei me täällä muuten oltais palstalla itkemässä ja huutamassa tuuleen. Rakkaus on nimenomaan asia mikä on joskus järjetön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaat naiset on vaikeita. Huilaa hetki ja ehkä jaksat vielä yrittää. Tai sitten annat jonkun muun yrittää.
Parhaat naiset ovat vaikeita ja haastavia, tarvitaan mies ottamaan tilanne haltuun. Pojat luovuttavat, mies pysyy kannassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheke olet,häpeä esiintyä naisena!
Häpeä on luulla kaikkia miehiksi. Toisaalta ymmärrän, koska täällä on enemmän naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ässältä! Jos tämä turhanpäiväinen höpöttäminen ei lopu,niin rikosilmoitus tulee! Olette nämä kiusaajat!
Kuule ässiä on useampia. Mietipä miten monta Suomeenkin mahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ässältä! Jos tämä turhanpäiväinen höpöttäminen ei lopu,niin rikosilmoitus tulee! Olette nämä kiusaajat!
On kolmekymppiseltä ässältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, kun tuo mainitsemasi 'mielenkiinto' voi sisältää paljon lämpimiä tunteita... ja ainakaan hän ei varmasti halua unohtaa sinua.
Olisi hän jotain tehnyt jo tässä vaiheessa jos niin olisi.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apOlette työkaverit. Olette tunteneet useita vuosia. Olet varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apEi välttämättä. Jotkut naiset eivät tee aloitteita, koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette työkaverit. Olette tunteneet useita vuosia. Olet varattu.
Sivusta. Osui yhteen tilanteeseen mutta ei ole tunteneet vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha mies siis. 55
Oletko ap siis 55+?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apPikkuhiljaa siis jätät hänet tunnetasollakin.
Mutta et kerro sitä hänelle. Tänne palstalle vain vähän tarinoita että vissiin tullut nyt piste. Tänään tuntuu siltä.
Haastaisin kyllä miehiä nyt tarttumaan härkää sarvista ja kertomaan naamatusten mikä on tilanne. Mikä siinä pelottaa. Semmonen rivien välistä tulkitseminen on hyvin työlästä hänelle,jolle olet ap tämän osoittanut. Laita nyt se itsekkyys ja loukkaantuminen syrjään ja ole reilu/sivujen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ap siis 55 ?
Sama kysymys ap:lle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IRL tapahtumista.
Menikös tämä mieheltä naiselle? Täh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apOletko R mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu. Huomasin. En edes lukenut loppuun❤️👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä loukkaannuin, kun jäin vaille vastauksia. 😔😔 Olisin surullinen, jos olisit hän. Minä nimittäin tiesin.. Miksei koskaan keskusteltu kunnolla? Multa lähti kaikki hänen mukanaan. Olen kuin lehdetön puu. Minuun saattaa kasvaa vielä uusi verso. Ehkä.
Kuin hänelle - >JVoi kun ihmiset puhuisivat. Selviäisi asiat. Voimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apMä tiedän. Ja huomasin, että yrität taas etääntyä. Anna, kun arvaan. Tässä menee muutama kuukausi välissä, kun olet "päässyt yli". Jouluna jatkuu muru....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IRL tapahtumista.
Ai siitä yhdestä tekstistä? Ja myönsinhän mä viesteidsäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää taitaa olla just sulta 🧐🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apNiin... Väitti stressaantuneesi ihan muiden ihmisten kotiasioista. Sun pitäis alkaa elää omaa elämääsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi tietää kuka olet, mutta joltain J:ltä jollekin. Minä kohtasin kaivatun ensi kerran viime joulukuussa.
Tää mun ja ap:n tarina menee way back
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Logiikastasi päätellen et ole millään tavalla päässyt irti yhtään mistään. Johdannossasi toteat että voit nyt lopettaa palstailun, silti kiimaisena selität kyselijöille miten haluaisit asian olevan. Sama palstatrolli olet, joka tasaisesti päästää irti, välillä naisena, välillä miehenä.
Ei ole nyt kai naiselsiluulija tai gubbenainen linjoilla. Heidän debattinsa on aika ajoin kiihkeää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten anonyymit voi muka kiusata anonyymilla palstalla? Trollitkin on anonyymeja. Tuskin onnistuvat kuitenkaan sulta masseja huijaamaan tän palstan kautta, niin mitään rikosta ei ole tapahtunut. Kukaan höpöttää täällä ei tiedä toistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häpeä on luulla kaikkia miehiksi. Toisaalta ymmärrän, koska täällä on enemmän naisia.
Oletko sä nyt sitten taas se naiseksiluulija, vai onko katsantosi enemmän mieheksi luulija näkövinkkelistä? Mieheksi oletettu mieheksiluulija? Naisoletettu mieheksiluulija? 🤔 Katsoa voi niin monesta kulmasta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apMä olen hitaasti lämpiävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apEli sen sijaan, että otit asian esille ja puhuitte niin ettei kummankaan tarvitse epäillä tunteitaan ja arvailla, päätät sen toisen puolesta, että tämä on tässä ja todennäköisesti satutat häntä. Ja ehkä hänen näkökulmastaan käyttäydyt ristiriitaisesti.
Mikseivät ihmiset keskustele?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apNiin että jätät sen toisen osapuolen ihmettelemään hiljaisuutta ehkä jopa
loppu elämän ajaksi?
(suremaan mahdollisesti itsensä pois)
- Anonyymi
Mikä sen lopetti?
- Anonyymi
Trololoo !!
- Anonyymi
Gubbea taas ärsyttää!!
- Anonyymi
Ei minulta tämä aloitus.
Tämä viesti poistetaan jatkuvasti.- Anonyymi
Ehdin nähdä
- Anonyymi
Gubbeeeeeh
- Anonyymi
Nyt sitten jokin tunniste ap. 🫵
- Anonyymi
Niin. Saakelin hämmentäjä. Alkaa tosissaan taas ketuttamaan tämä palsta, kun aapeet varjelee tunnisteita kuin kansallisaarteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Saakelin hämmentäjä. Alkaa tosissaan taas ketuttamaan tämä palsta, kun aapeet varjelee tunnisteita kuin kansallisaarteita.
Tämmöset höpötykset saa aina kuhinaa muurahaispesässä. Miksei luoteta siihen omaan tunteeseen ihan oikeassa elämässä, että pitää palstoilla epäillä aina jonkun anonyymin vuodatuksia olisiko ne itselle? sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteettomia on kyllä. Turhaan aiheuttaa tällä monelle sivulliselle huonoa oloa.
- Anonyymi
En tule kertomaan mitään tunnisteita.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöset höpötykset saa aina kuhinaa muurahaispesässä. Miksei luoteta siihen omaan tunteeseen ihan oikeassa elämässä, että pitää palstoilla epäillä aina jonkun anonyymin vuodatuksia olisiko ne itselle? sivusta
Menee elämää hukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apEt tietenkään trollukka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apEn sitä sinunlaiselta odottanutkaan. Kirjoita seuraavan kerran vaikka paperille, sama asia, paitsi et sekoita muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apTajuatko mitä voit menettää. Nyt yhteys naiseen. Tuo on jo ärsyttävää. Olet ilmeisesti vaikee persoona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko mitä voit menettää. Nyt yhteys naiseen. Tuo on jo ärsyttävää. Olet ilmeisesti vaikee persoona?
En kestä enää pettymyksiä yritin kyllä aikoinaan.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apMikäkin olen pettynyt monia kertoja vaikka mihin. Oletko pettynyt joskus myös tähän naiseen jossain asiassa?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apOlet kuormittunut. Odotit jotain, mikä ei sitten toteutunutkaan. Tapahtuiko jotain.. vai mitä sä näit? Voit päättää päästää irti, mutta suosittelen että olet varma.. koska se epävarmuus voi jäädä vaivaamaan, vaikka päätät mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apOletko siis jutellut hänen kanssaan kasvotusten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apEi tarviikaan, kun tunnistin sut heti
- Anonyymi
Surullista :( Ymmärrän kyllä, ei mitään liian raskasta ole syytä kantaa loputtomiin. Kaikkia ei ole tarkoitettu toisilleen.
- Anonyymi
Hienoa, että pystyit mennä eteenpäin. Kuulostaa tosiaan siltä, että tunteet eivät olleet molemminpuoliset ja silloin onkin viisainta löytää elämälleen muita suuntia.
Seuraava askel tosiaan sitten palstan jättäminen taakse. 😉- Anonyymi
kyllä palstalla voi käydä? joillakin rakas kaivattu ei ole edes elossa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä palstalla voi käydä? joillakin rakas kaivattu ei ole edes elossa enää.
Aloittaja nimeomaan sanoo, ettei tarvi palstailla enää. Pysyhän kärryillä.
- Anonyymi
No mikset itse jätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikset itse jätä.
Koska en ole menettänyt toivoani vielä!
- Anonyymi
Palstaa ei voi jättää taakseen, kun molemmat ovat täällä
- Anonyymi
Juu oisit vetänyt aiemmin käteen. Niin oisit tajunnut ettei se mitään rakkautta ikinä ollutkaan.
- Anonyymi
Kuvittelitko jonkun haluavan sinut? 🤭
- Anonyymi
Saavuttamatta on jäänyt moni muukin asia loton päävoitto kiertänyt hyvin.
- Anonyymi
Kun pääsin minua vuosikausia riivanneesta ikävästä, olin todella helpottunut. Mutta ei aikaakaan, kun minulla saamattomalla olikin uusi kaivattu.
- Anonyymi
Hyvä. Vihdoin se vanhus jättää mut rauhaan.
- Anonyymi
En vttu jätä 💪😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vttu jätä 💪😘
Hymyile. Hammashymyä. Lähtee kauas.
- Anonyymi
Johan tuli säpinää sunnuntaihin! 🔥
- Anonyymi
Näin toivottavasti minullekin tässä lopulta käy. Yksipuolinen rakkaus on sulaa hulluutta. Tsemppiä sulle❣️
Naiselta - Anonyymi
Stalkkerillakaan kovin helppoa ole, pelko kiinnijäämisestä painaa mieltä, onneksi mediassa on hyviä vinkkejä esim.huijauksista.
- Anonyymi
"Sivali Elikson".
- Anonyymi
Jatkakaa keskustelua en jaksa enää vastailla 100:n eri kysymykseen. Poistun nyt heippa!
ap- Anonyymi
Se oli sellainen tunnin klikkihurmos. Oletko saitilla töissä?
- Anonyymi
Heippa ❤️
- Anonyymi
Sä olet sä, me molemmat tiedetään. Miksi et sitten kirjoita sähköpostia?
- Anonyymi
Nicely put but doubtful.
- Anonyymi
M naisen kohdalla, mikään ei ole saavuttamatonta.
- Anonyymi
Sama M miehen kohdalla. Täällä odotan sua ja sun yhteydenottoa.
- Anonyymi
Eli muutitkin mielesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli muutitkin mielesi?
Halausin, jos hän haluaisi. En vain halua rikkoa itseäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halausin, jos hän haluaisi. En vain halua rikkoa itseäni.
En minä sinua ole rikkomassa 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän sen rakas. Rakastat mut ehjäksi❤️✨🙏🪽 Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä tuntuu, kun et kerro omia tunteitasi ja jätät minut ikävään ja pakotat päättämään. Vaikka sanoillasi olisi todella paljon merkitystä, mitä tekisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä tuntuu, kun et kerro omia tunteitasi ja jätät minut ikävään ja pakotat päättämään. Vaikka sanoillasi olisi todella paljon merkitystä, mitä tekisin.
Oliko tämä mieheltä? Täh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä mieheltä? Täh?
Naiselta tämä.
- Anonyymi
Mikä on kauan? On muutenki nii hylätty olo, että toivon todellakin ettei mulle :(
- Anonyymi
Ei varmasti ollut sinulle. Joku vain trollaa.
- Anonyymi
Hyvä sinulle. Itselläni ei ole mitään muuttunut. Vuosia näkemättä ja ihan yhtä ihastunut.
- Anonyymi
Sama tilanne täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne täällä.
Voi olla välillä tosi väsynyt tilanteeseen, ja kaikessa vielä se, ettei oikein osaa edes kommunikoida.. kun ei tiedä kuvitteleeko sitä asioita. On kaikenlaisia ajatuksia, mutta ei tiedä, onko ne totta. Tätäkin aloitusta voisin luulla hänen kirjoittamaksi, mutta niin tapahtuu varmasti monelle täällä.
- Anonyymi
Mä näin hänet viimeksi maaliskuussa ja oon yhä rakastunut❤️✨
- Anonyymi
Törmäsin tänään miehen jota niin pitkää kaipasin Someen toisaalla . Mut ohitin sen kun unohtaa pitää enkä takasi tahdo .
Näin on vain parempi molemmille .
Niin uskon .
Ei enempää kyyneleitä 😔💔
Naiselta - Anonyymi
Väliäkö tällä mutta ei minulta. H-mies.
- Anonyymi
Olisinkin loukkaantunut, jos et olisi kertonut aitoja tunteitasi ja täällä näin kirjoittaisit. Rakkaudella ikuisesti M nainen
- Anonyymi
se on hyvä, itse odotan jo kovasti rahan lisäksi, uuden arjen kunnolla alkamista, ja on kyllä eräs mieskin kuvioissa, hyvin yllättävä, ei teidän kenenkään ihastus, se tuntuu hyvälle ja virkistävälle, jotain raikasta ja tutut oloista jostain muualta. Ei ole poliisi tai pantteri. ja näiden juttujen päättyminen on itselle enemmän kuin hyvä asia.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tänään tuntuu tältä ja huomenna ap huomaat taas kaipaavasi. Sellaista se on tunteiden vuoristorataa.
- Anonyymi
Tää tais olla H-naiselle. Sulla ap ei olisi ollut aikaa. Olit siitä vielä ylpeä. Kaikelle muulle olisi ollut aikaa kuin mahdolliselle seurustelukumppanille. Hoidit vielä veljesi remontitkin. Totesin, että mulla ei olisi ollut koskaan sijaan sun elämässä. Mut eipä tää sitten varmaan mitään merkannut, jos kerran tunteet on jo kuolleet. Todelliset tunteet ei kuole koskaan. Möi möi
- Anonyymi
11 poistettua viestiä. Mitä täällä tapahtuu? 🍿
- Anonyymi
Sensuuria. Botti on ärhäkällä päällä 😄
- Anonyymi
Minä en ole tuntenut rakkautta keneenkään lähes pariinkymmeneen vuoteen! Ei ole minkäänlaista tarvetta rakastua keneekään, eikä tule koskaan olemaan!
- Anonyymi
Sitä olisi kannattanut kysyä jo ennen projektin aloitusta, että onko minulla tarvetta löytää ketään!
- Anonyymi
No aapee: tavoititko kaivattusi
- Anonyymi
Ap. Sulla on velvoite nyt kertoa meille kiimaisille palstamammoille, että miten on? Mourusiko oikea narttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. Sulla on velvoite nyt kertoa meille kiimaisille palstamammoille, että miten on? Mourusiko oikea narttu?
Päättelin, että aapee palasi äsken osoittamaan mieltään kolmen ketjullisen verran 😳
- Anonyymi
Rakkaus on yksinäinen paikka, ja rakas enemmänkin vain ärsyke patoutuneelle tunteelle. Oma rakkaus on asutettava itse. Luotava maisema, maa missä rakastettu on lopulta aina muukalainen joka pelkää osaansa. Täydellinen maa josta ottaa jotain mukaan lähtiessäään. Toivottavasti hyvää, tulevaa ajatellen...
- Anonyymi
Aapee. On aika tökeröä kirjoitella mulle tänne ja sitten hävitä kuin tuhka tuuleen.
- Anonyymi
Vetääkö kukaan matriisia tällä hetkellä? 🙋
- Anonyymi
Varmaan ap ja hellujutut ip:n kaa sit haluu bäkkii jos mahollist
- Anonyymi
Kenen?
- Anonyymi
Miksi tätä keskustelua sensuroidaan näin rajusti? Vaikeaa yrittää tavoittaa kaivattu, kun mitään ei saa sanoa. Ei se ole kunnon tunniste, että kirjoitin kertoneeni tunteitani ap:lle viestillä. Miksi sekin piti poistaa?
- Anonyymi
Koska naisoletettu mieheksiluulija tekevät automaationa vääriä oletuksia, mikä tukee vääriä käsityksiä. On kysymys, että mistä näkövinkkelistä asiaa katsoo. Gubbenaisen puheet ovat pahimman sensuurin luupin alla, vaikka mielestäni hän on melko kesy persoona. 🤔
- Anonyymi
Naisoletetut mieheksiluulijat sensuroivat
- Anonyymi
Onkohan löytänyt jo rakkauden? Aika hiljaista on ollut
- Anonyymi
Koko ajan kirjoittaa palstalla. Joka toinen aloitus vähintään häneltä.😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko ajan kirjoittaa palstalla. Joka toinen aloitus vähintään häneltä.😆
Juuri niin!
- Anonyymi
Pitääköomana tietonaan vai repiikö sydämiä?
- Anonyymi
Avaa Pandooran lippaan?
- Anonyymi
Yritä vakuuttaa itsellesi vielä parituhatta kertaa, niin ehkä uskot.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 33839
- 56833
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78694Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37673Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14609Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23560- 16557
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel4556