Raamatussa kerrotaan Ilmestyskirjassa, että he piirittävät pyhäin leirin ja pyhän kaupungin, eli Jerusalemin. Hizbollah on nyt piirittänyt sen Golanilta käsin.
Googin sodan ennustuksen mukaan Jumala puuttuu asioiden kulkuun aiheuttamalla maanjäristyksen Golanilla, jolloin se vaipuu laaksoksi, samalla tuhoutuu piirittäjän joukot.
-00
GOOGIN SOTA
15
240
Vastaukset
- Anonyymi
Googin sota syttyy vasta 1000-vuotisen valtakunnan jälkeen. Tämä selvästi lukee Raamatussa.
- Anonyymi
Jumalan valtakunta on vanhoillislestadiolaisuudessa
- Anonyymi
Googin sotia on kaksi. Ensimmäinen Googin sota käydään Isralein vuorilla. Jeesus palaa takaisin ensimmäisen Googin sodan pyörteissä ja sodan jälkeen alkaa tuhatvuotinen valtakunta.
- Anonyymi
Saisiko raamatunkohdat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko raamatunkohdat?
Hes. 38:16 Sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi, peittääksesi maan. Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä.
Toisesta Googin sodasta puhutaan Ilmestyskirjassa: Ilm. 20:9
Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hes. 38:16 Sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi, peittääksesi maan. Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä.
Toisesta Googin sodasta puhutaan Ilmestyskirjassa: Ilm. 20:9
Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.Eikö nuo molemmat tapahdu vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nuo molemmat tapahdu vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen?
Hesekielin "ennustukset" ovat jo tapahtuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, minä jo ajattelinkin.
Tuota "Googia" tuntuvat vain eräät amerikkalaisia propagandistisaarnaajia kuuntelevat sijoittavan tähän, nyt elettävään aikaamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tapahtunut.
- Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu monien kansain seasta,
- mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni. Hes. 38:8
- Anonyymi
Minä varoitan Suomen valtiojohtoa, Googin sota mahdollisesti ulottuu Suomeenkin. Lähiaikoina Saksa mahdollisesti suorittaa maihinnousun Porkkalassa ja kaikilla rajoilla pitää olla hereillä.
Tuhatvuotinen Valtakunta alkoi 10.07.2025, se alkaa osittain maan päällä ja siirtyy Taivaaseen Tempauksen jälkeen noin 11 vuoden kuluttua.
IKAROS- 00 JR.- Anonyymi
Uusi JERUSALEM lasketaan maahan lasketaan maahan eri puolilla maailmaa aamyöllä 03.09.25. Se nostetaan kyllä takaisin ylös, vrt Ilmestyskirja.
IKAROS-00 JR - Anonyymi
Höpöhöpö.
Ensin on 1. ylösnousemus ja Taivaissa Karitsan Häät / maan päällä antikristuksen hallitsema Vaivanaika.
Sitten Jeesus palaa maanpäälle hallitsemaan Tuhatvuotista Valtakuntaansa.
Sen lopuilla S:tana päästetään hetkeksi irti ja tuolloin on myös Googin sota.
2. ylösnousemus: koko ihmiskunta nousee Viimeiselle tuomiolle.
Ihmisten lopullinen jako joko Taivaaseen tai Helvettiin.
Uudet taivaat ja uusi Maa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö.
Ensin on 1. ylösnousemus ja Taivaissa Karitsan Häät / maan päällä antikristuksen hallitsema Vaivanaika.
Sitten Jeesus palaa maanpäälle hallitsemaan Tuhatvuotista Valtakuntaansa.
Sen lopuilla S:tana päästetään hetkeksi irti ja tuolloin on myös Googin sota.
2. ylösnousemus: koko ihmiskunta nousee Viimeiselle tuomiolle.
Ihmisten lopullinen jako joko Taivaaseen tai Helvettiin.
Uudet taivaat ja uusi Maa.Viimeiset päivät alkoivat Jeesuksen sovitustyön jälkeen. Viimeiset päivät ovat vaivan aikaa.
Jeesus itse sanoo: Maailmassa teillä ahdistus
Viimeisten päivien lopulla nousee kymmenen valtion liittovaltio ja peto hallitsee: saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
Jeesus palaa takaisin näkyvästi ja kuuluvasti Googin sodan alettua: Sinä olet lähtenyt auttamaan kansaasi, auttamaan voideltuasi...minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
Jeesuksen palatessa Jumalan ylösnousemusvoima nostaa sekä kuolleet pyhät että elossa olevat Herraa vastaan yläilmoihin. Jeesus palaa Öljymäelle: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä".
Karitsan häät pidetään maan päällä: Herra luo Siionin vuorelle koko asuinsijansa ylle ja sen juhlakokousten ylle pilven päivän ajaksi ja savun ynnä tulenliekin hohteen yöksi, sillä kaiken kirkkauden yllä on oleva peite
Tuhatvuotisen valtakunnan lopulla Googin joukot piirittävät pyhien leirin: Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
Uusi Jerusalem laskeutuu alas taivaasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeiset päivät alkoivat Jeesuksen sovitustyön jälkeen. Viimeiset päivät ovat vaivan aikaa.
Jeesus itse sanoo: Maailmassa teillä ahdistus
Viimeisten päivien lopulla nousee kymmenen valtion liittovaltio ja peto hallitsee: saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
Jeesus palaa takaisin näkyvästi ja kuuluvasti Googin sodan alettua: Sinä olet lähtenyt auttamaan kansaasi, auttamaan voideltuasi...minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
Jeesuksen palatessa Jumalan ylösnousemusvoima nostaa sekä kuolleet pyhät että elossa olevat Herraa vastaan yläilmoihin. Jeesus palaa Öljymäelle: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä".
Karitsan häät pidetään maan päällä: Herra luo Siionin vuorelle koko asuinsijansa ylle ja sen juhlakokousten ylle pilven päivän ajaksi ja savun ynnä tulenliekin hohteen yöksi, sillä kaiken kirkkauden yllä on oleva peite
Tuhatvuotisen valtakunnan lopulla Googin joukot piirittävät pyhien leirin: Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
Uusi Jerusalem laskeutuu alas taivaasta.Hmmm. Tämä oli itselleni ihan uudenlainen selitys.
En väitä vastaan. Pitääpä vain tarkata näitä päiviä ja aikoja. Ja olla kukin itse valmis ja vahva uskossaan, tapahtui asiat sitten miten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm. Tämä oli itselleni ihan uudenlainen selitys.
En väitä vastaan. Pitääpä vain tarkata näitä päiviä ja aikoja. Ja olla kukin itse valmis ja vahva uskossaan, tapahtui asiat sitten miten.Kaksi viimeistä päivää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024238
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463788Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1363245Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.441611Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191478Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341430Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251385Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161150Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063