Onko luotto laillinen jos olen hakenut lainaa 25000 ja luotto korkoineen 37000. Lisäksi eurobor korko. Maksan joka kk n. 450 e lainan lyhennystä. Ainakin Seuraavat 12 vuotta.
Vakuudet on luotto
5
192
Vastaukset
- Anonyymi
Raha ei ole ilmaista.
Voit itse laskea mitä tekee jos kokonaiskorko on 10%.
Karkeasti laskettuna lainasi korko olisi 15 000€ koko laina-ajalta.
Ihan normaali korko, esim. vakuudeton laina on yleensä siellä 11-15% - Anonyymi
Joku noissa antamissasi luvuissa ei täsmää. 12v 450€/kk = 64800€. Eli korkojen osuus tässä tapauksessa olisi yksinään lähes 40 000€. Tämä vastaisi n. 19% korkoa ja muutaman euron tilinhoitomaksua. Ei halpa, mutta laillinen / aikalailla maksimihintainen.
Kannattaa ehdottomasti nostaa kk-erää. Satanen lisää niin laina-aika lyhenee 5 vuotta ja korkomenot putoavat kymmeniä tuhansia. Kuukausierän tuplaus pudottaisi laina-ajan kolmeen vuoteen alkuperäisen 12 sijaan. Tällä näet koron vaikutuksen hyvin.- Anonyymi
Meinasin esittää oman laskelman, mutta sinun laskelmassasi olivatkin jo faktat kohdallaan.
- Anonyymi
Jotta kysymykseesi voisi vastata, pitäisi tietää lainan nimelliskorko sekä sovitut sivukulut, kuten. esim. tilinhoitomaksut. Myös sovittu laina-aika pitäisi tietää.
- Anonyymi
Menit sitten hyväksymään tuollaiset lainaehdot ja nyt kyselet täällä, että onko laillista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741