Vakuudet on luotto

Anonyymi-ap

Onko luotto laillinen jos olen hakenut lainaa 25000 ja luotto korkoineen 37000. Lisäksi eurobor korko. Maksan joka kk n. 450 e lainan lyhennystä. Ainakin Seuraavat 12 vuotta.

6

272

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raha ei ole ilmaista.
      Voit itse laskea mitä tekee jos kokonaiskorko on 10%.
      Karkeasti laskettuna lainasi korko olisi 15 000€ koko laina-ajalta.
      Ihan normaali korko, esim. vakuudeton laina on yleensä siellä 11-15%

• Anonyymi

Joku noissa antamissasi luvuissa ei täsmää. 12v 450€/kk = 64800€. Eli korkojen osuus tässä tapauksessa olisi yksinään lähes 40 000€. Tämä vastaisi n. 19% korkoa ja muutaman euron tilinhoitomaksua. Ei halpa, mutta laillinen / aikalailla maksimihintainen.
      Kannattaa ehdottomasti nostaa kk-erää. Satanen lisää niin laina-aika lyhenee 5 vuotta ja korkomenot putoavat kymmeniä tuhansia. Kuukausierän tuplaus pudottaisi laina-ajan kolmeen vuoteen alkuperäisen 12 sijaan. Tällä näet koron vaikutuksen hyvin.

• Anonyymi

Meinasin esittää oman laskelman, mutta sinun laskelmassasi olivatkin jo faktat kohdallaan.

• Anonyymi

Jotta kysymykseesi voisi vastata, pitäisi tietää lainan nimelliskorko sekä sovitut sivukulut, kuten. esim. tilinhoitomaksut. Myös sovittu laina-aika pitäisi tietää.

• Anonyymi

Menit sitten hyväksymään tuollaiset lainaehdot ja nyt kyselet täällä, että onko laillista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      407
      1748
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1131
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1083
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      88
      1071
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      101
      1014
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      143
      847
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      741
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      679
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      654
    Aihe