Onko luotto laillinen jos olen hakenut lainaa 25000 ja luotto korkoineen 37000. Lisäksi eurobor korko. Maksan joka kk n. 450 e lainan lyhennystä. Ainakin Seuraavat 12 vuotta.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Raha ei ole ilmaista.
Voit itse laskea mitä tekee jos kokonaiskorko on 10%.
Karkeasti laskettuna lainasi korko olisi 15 000€ koko laina-ajalta.
Ihan normaali korko, esim. vakuudeton laina on yleensä siellä 11-15% - Anonyymi
Joku noissa antamissasi luvuissa ei täsmää. 12v 450€/kk = 64800€. Eli korkojen osuus tässä tapauksessa olisi yksinään lähes 40 000€. Tämä vastaisi n. 19% korkoa ja muutaman euron tilinhoitomaksua. Ei halpa, mutta laillinen / aikalailla maksimihintainen.
Kannattaa ehdottomasti nostaa kk-erää. Satanen lisää niin laina-aika lyhenee 5 vuotta ja korkomenot putoavat kymmeniä tuhansia. Kuukausierän tuplaus pudottaisi laina-ajan kolmeen vuoteen alkuperäisen 12 sijaan. Tällä näet koron vaikutuksen hyvin.- Anonyymi
Meinasin esittää oman laskelman, mutta sinun laskelmassasi olivatkin jo faktat kohdallaan.
- Anonyymi
Jotta kysymykseesi voisi vastata, pitäisi tietää lainan nimelliskorko sekä sovitut sivukulut, kuten. esim. tilinhoitomaksut. Myös sovittu laina-aika pitäisi tietää.
- Anonyymi
Menit sitten hyväksymään tuollaiset lainaehdot ja nyt kyselet täällä, että onko laillista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4071748- 1451131
- 671083
- 881071
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654