Ostin tässä hetki sitten Amalian aarreaitta kauniit matalakorkoiset remmi kengät hautajaisiin. No eilen sit laitoin ne jalkaani ja rupesin ihmettelen hautausmaalla että kuin mun sukat kastuu. No sen enempää ajattelematta laitoin kengät kotona kenkä hyllyyn. Nyt tänään aattelin et pitää vähän katsoa niitä kenkiä niin oli molemmat pohjat auki ja ne oli liimattu jollain valkoisella liimalla varmaan erikeeperillä. Tämä oli kyllä huijaus koska lapussa ei lukenut mitään että kengän pohjat on liimattu. No onneks ne maksoi vaan 5€ mutta en ikinä enää sieltä osta yhtään mitään
Amalian aarreaitta
17
399
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi jos toinenkin loimaalainen tarvitsee näköjään henkilökohtaisen avustajan.
- Anonyymi
Nehän on siellä yksityisiä myyntipöytiä. Onko se sitten Amalian vastuulla, jos pöytävuokralainen huijaa? Itse sieltä olen tehnyt hyviä ja edullisia löytöjä!
- Anonyymi
Myös pikasuutarit liimaa kengänpohjia, eikä ne kestä kovin pitkään. Oikeita suutareita ei taida olla enää missään. Minulle on sanottu, että liimataan sitten uudestaan, jos ei kestä.
- Anonyymi
Se on kirpputori jossa yksityiset henkilöt myy omia tavaroita, ei se ole pitäjän vastuulla, pitäisikö heidän tarkistaa joka tuote jonka ihmiset vie myyntipöytiinsä ? Lisäksi kyse on useimmiten KÄYTETYSTÄ tavarasta eli niissä mikään takuu päde. Kyl taas on melko älykköjä ostoksilla käynyt.
- Anonyymi
En tarkoittanut että Amalian aarreaitta henkilökunta on vastuussa vaan se kuka ne kengät on sinne tuonut myyntiin. Mutta ei enää mitään väliä, heitin ne roskikseen. Mutta kannattaa mainita hintalapussa asiasta
- Anonyymi
Jatkoa edelliseen. Itse en veisi tollasia kenkiä myyntiin ,heitin samaan pussiin myös ekotorilta ostetut uudet kengät jotka olivat hiukan liian pienet . Kauniit korkokengät kyllä.
- Anonyymi
Kirppari saa huonon maineen
- Anonyymi
En usko, että tämän perusteella saa huonoa mainetta. Minä ostin kesällä myös Amalian aarreaitasta kengät. On nahkaiset kävelykengät ja vielä lisäksi terveyspohjahjalliset. Maksoi 2,50€ ja koko kesän olen niitä käyttänyt.
Ei se ole aloittajan oma vika, että sai huonot kengät sieltä. Mutta ei se ole myös kirpputori yrittäjän vika. Se on huonoa tuuria. Voi myös olla, että pohjat on liimattu pikasuutarilla. Ei ne liimat kastumista montaa kertaa kestä.
- Anonyymi
Ostakaa kengät uutena, jos haluatte niiden pitempään kestävän mutta turha noin halvoista käytetyistä on valittaa, voihan niitä itsekin liimailla ja koittaa miten korjaus toimii. Ei tuosta nyt minkäänlaista mainehaittaa myyntipaikalle tule.
- Anonyymi
Käytetyistä kengistä voi saada sienitaudin. Siksi en osta koskaan käytettyjä jalkineita kirppiksiltä, jos en paljon muutakaan osta.
- Anonyymi
Tarve oli vaan yhden kerran kengille. No sen ne just kestikin.😂
- Anonyymi
No ne on nyt siellä roskiksessa kahdet kengät ja musta puoli takki, heitin senkin pois
- Anonyymi
Olet kertakäyttömuodin suurkuluttaja? 🤔 Pitää kannattaa kestävää kehitystä ja olla huolissaan ilmastonmuutoksesta!
- Anonyymi
Ei hyvää päivää taas!!!
Vie ne vi*un kenkäs sinne liikkeeseen ja reklamoi asiallisesti, äläkä jum*liste ensimmisenä tuu tänne vinkumaan!
Kas kun et vielä FACEBOOKKIIN tullut vinkumaan - Anonyymi
Että jaksetaan ruikuttaa jostain vitosen kengistäkin!! Kirppismyyjä saa myydä liimattuja kenkiä, jos niin haluaa, ei se todellakaan ole kirppisyrittäjän vika! Tuskin olis myyntiin vitosella laitettukaan, jos olis ihan priimaa olleet.. Äly hoi..!
- Anonyymi
Kirpputorilla saa priimaa jo eurolla ja kympillä roskaa!! Turhaan viisastelet!
- Anonyymi
Nyt voidaan sulkee jo tämä keskustelu, kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390