MT Rengas

Minkälainen palvelu tuolla firmalla renkaanvaihdossa ja muussa?
584880
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 58

Vanhimmat

Oma kokemukseni ko.yrityksestä on tosi hyvä.
Sain nopeaa apua isäni auton renkaiden kanssa.
Suosittelen.

2Äänestä

edullinen ja hyvä palvelu pääsee vaikka heti ja asennus onnistuu tuossa tuokiossa mukava asentaja edulliset hinnat renkailla luotettava yritys *****

2Äänestä

nopea palvelu,,pääsee jonottamatta renkaan vaihtoon suosittelen

1Äänestä

Kieltämättä tähän asti paras rengasliike missä olen asioinut polvijärvellä. Ahkeraa porukkaa, erinomainen palvelu ja reilut hinnat 👍🏻

1Äänestä
  • Monta ihmistä töissä ja missä tilat/halli sijaitsee?

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Monta ihmistä töissä ja missä tilat/halli sijaitsee?

Polvijärvellä talli ja tällä hetkellä ei ole kun yksi eli päälikkö ensi viikolla tulee kaveri

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Polvijärvellä talli ja tällä hetkellä ei ole kun yksi eli päälikkö ensi viikolla tulee kaveri

Työ kokeiluun tulee hänellä on on myös kokemusta alalta itseltä alalta löytyy kokemusta löytyy 26 vuotta

Äänestä

Hyvää ja luontevaa palvelua.

2Äänestä

Hyvä palvelu. Lähellä ja edullinen.
Suosittelen.

1Äänestä

Mee paikkaan missä osataan oikeasti työ tehdä ystävällinen palvelu asia on hoidossa samantien suuri kiitos mt rengas kun pelastit mut tie päältä olin matkalla Ouluun niin rengas jysähti

1Äänestä

Hyvää palvelua isän auton talvirenkaitten kanssa.
Suosittelen!

1Äänestä

Onnistuneeko kuorma-auton renkaat vaihtaa

Äänestä
  • Riippuu koosta

Äänestä

Suosikaa ihmiset oman paikkakunnan yritystä!
Ystävällinen ja osaava!

2Äänestä

Onkohan kommentit itse yrittäjän kirjoittamia kun on näin positiivista palautetta?

30Äänestä
  • No ei varmasti ole.

1Äänestä

• Veikkaan samaa

8Äänestä

Hyvä palvelu,onnistuu jopa viikonloppunakin tarvittaessa,suosittelen.

2Äänestä

Mahtava halli ja upea rengas valikoima viimeistelee tämän hienouden!

Äänestä
  • Kun itse ensimmäisen kerran menin, niin toki häkellytti että hommat hoidettiin pihalla ja autotallissa. Mutta hommat hoidettiin hyvin. Ja käynyt sen jälkeen useammankin kerran. Kaveri on selkeästi tehnyt ja pitkään alaa, ja puitteet eivät kerro kaikkea.

1Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Kun itse ensimmäisen kerran menin, niin toki häkellytti että hommat hoidettiin pihalla ja autotallissa. Mutta hommat hoidettiin hyvin. Ja käynyt sen jälkeen useammankin kerran. Kaveri on selkeästi tehnyt ja pitkään alaa, ja puitteet eivät kerro kaikkea.

Juuri näin.

Äänestä

En ole muualla täällä Polvijärvellä tavannut yhtä ystävällistä henkilökuntaa.

1Äänestä

Hyvä ja nopea palvelu oli talvirenkaitten alle laitossa!

1Äänestä

Rengas runko on valmistettu Suomessa. Suht nopeasti suuren suosion saavuttanut nopeasti suuren määrän saanut valtavasti tukea kotimaan uutiset ja lehdet.

Äänestä

Hyvät kokemukset on

1Äänestä

Nopeasti saa palvelua kun ei ole tekemistä jonoksi asti?

2Äänestä

Kyllä saa hyvän asiakas palvelun neuvon ja jos jättää säilöön renkaat siihen sisältyy alle laitto kuntotarkastus ennen varastointia ja vastuu vakuutus eli jos tuote varastetaan tai tuhoutuu tai käyttö kelvoton

1Äänestä

Huono paikka mieluummin vien auton joensuuhun

18Äänestä
  • Itse olen kaksi kertaa ko.paikassa asioinut ja molemmilla kerroilla saanut Hyvää palvelua.

Äänestä

• Et oo käyny koko paikassa

Äänestä

• Eihän hän mitään itke vaan kertoi mielipiteensä? Mistä voit tietää onko käynyt vai ei? Pitäisiköhän omistajan tai yrittäjän jos olet hän itse osata ottaa myös kritiikkiä vastaan.

23Äänestä

Mitä ihmeellistä siinä jos toimii omakoti talossa rehellisesti ytunnuksella maksaa verot vastuu vakuutukset ym ei tee pimeesti niin kun moni muu tällä alueella näillä kulmilla riittää

Äänestä
  • Juuri näin!

Äänestä

• Pimeänä teko kannattaa.

6Äänestä

• Anonyymi00046 kirjoitti:

Pimeänä teko kannattaa.

Tee sä vaan pimeesti mä en maksat rehellisesti veroja niin saat palautuksia

Äänestä

Eipä oo toiminut Sotkamossa tämä liike

Äänestä

Ei tuon nimistä rengasliikettä ole ollut koskaan Sotkamossa

Äänestä

Jättäkää nyt tämä yrittäjä rauhaan! Keskittykää omiin töihinne Polvijärviläiset! Kateus puhuu nyt.

Äänestä
  • Ei kai täällä kukaan ole häntä häirinnytkään mielipiteet vaan kerrottu. En ole kateellinen hyvä homma että joku yrittää täällä.

Äänestä

Iso hatun nosto jokaiselle yrittäjälle. Kateelliset puhuvat paskaa ja moni kommentoija tuskin käy edes töissä, kun on aikaa toisia arvostella.

Äänestä
  • Kukas täällä on arvostellut? Päinvastoin kehuja tänne vaan tullut. Mielipiteensä saanee silti jokainen kertoa niistä ei tarvii mieltään pahottaa. Hienoa että Polvijärvellä joku jaksaa yrittää.

Äänestä

Rengasta alle ja päälle. Renkaan leveys mm korkeus noin vaan! Rengasta alle!!

6Äänestä
  • Voitko minullekin selventää rengasta alle ja päälle noin vaan vaan mitä tällä tarkoitat mitä ajat rakaa

1Äänestä

• Anonyymi00054 kirjoitti:

Voitko minullekin selventää rengasta alle ja päälle noin vaan vaan mitä tällä tarkoitat mitä ajat rakaa

Renkaan leveys paljon ja sitten alle ja päälle. Isot koot ja hyvät alle ja päälle laitetaan kerros.

1Äänestä

Anteeks myt en ymmärtänyt

Äänestä

Mika on ihan huippu ♡

Äänestä

Tosi hyvää palvelua ja edullista.Kävin tänään laitattamassa kesärenkaat vanteille.Tulevaa kesää varten.

1Äänestä

Tukekaa ihmeessä paikallista

Äänestä

Rengasta yhteensä alle alkaa olla jo aika. Kesäkumi on hyvä olla tuolla. Renkaan leveys paljon jäi kuitenkin vain nasta.

4Äänestä

Kateelliset huutelee tässä ketjussa. Antakaa yrittäjän tehdä työtään ja menkää itsekin töihin!

1Äänestä
  • Mistä pitäs kateellinen olla? 25 vuotta tässä töitä painettu

9Äänestä

Joko tuli konkurssi?

Äänestä
  • Et varmaan tiiä mutta oon laittanut poliisin tutkintaan sä joudut vielä vaikeuksiin jos sä jätkät tätä mitä sä hyödyt tästä kysyn vaan???

Äänestä

• Montako konkurssia olet itse tehnyt? Kun taitaa aihe olla tuttu. Anonyymi00062

Äänestä

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Et varmaan tiiä mutta oon laittanut poliisin tutkintaan sä joudut vielä vaikeuksiin jos sä jätkät tätä mitä sä hyödyt tästä kysyn vaan???

Aika erikoista jos joku kysyy vaan kysymyksen tai kertoo mielipiteensä laittaa poliisille asti siitä ilmoitusta mutta kukin tavallaan.

7Äänestä

Jättäkää nyt Polvijärveläiset tämä yrittäjä rauhaan ja menkää töihin.

Äänestä

Vähä käytettyä rengasta saa myös halvalla. Köyhälle hyvä vaihtoehto. Suosittelen:) t. Kelanrotta

11Äänestä

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Minkälainen palvelu tuolla firmalla renkaanvaihdossa ja muussa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu