Vai et sinä ole koskaan edes osannut ajatella moista. Jaha, minä-minä-minä-minä, mitä muista. Niinkö?
Äläkä jätä pitkää väliä edellä ajavaan kun lähdet vihreillä liikennevaloista, että muutkin ehtivät
34
430
Vastaukset
- Anonyymi
Sen verran pitää jättää rakos, että ehtii reagoimaan, jos edellä ajava lyö liinat kiinni. Perään ajava on se maksimies.
- Anonyymi
Tuon tietää kaikki sanomattakin, mutta hiivittäessä ei paljon metrejä tarvitse.
- Anonyymi
Kyllähän MINÄ siitä ehdin mennä, kun olen ensimmäisenä MINÄ.
- Anonyymi
Riippuu mikä peli edessä seisoo, käryttävä diesel jos on niin kyllä pidän hyvän välin eteen, vaikka sinua kuinka harmittaisi
- Anonyymi
Menet sitten seuraavilla vihreillä äläkä kiukuttele. Ei se ole kiusantekoa vaikkei aina kaikki mene kuten sinä haluat. Ei kuulu minun velvoitteisiin kairata edellä olevaa autoa jotta takimmainenkin ehtii.
- Anonyymi
Se ei ole todellakaan kiusantekoa vaan yksinkertaisen rahvaan ymmärtämättömyyttä, joka ei osaa ajatella muita ihmisiä edes olevan olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole todellakaan kiusantekoa vaan yksinkertaisen rahvaan ymmärtämättömyyttä, joka ei osaa ajatella muita ihmisiä edes olevan olemassa.
Miten sitä tarkalleen voi erottaa mitkä teot liikenteessä on tyhmyyttä ja mitkä vittumaisuutta? Ennakkoasenteita ja arvauksia taitaa olla suurin osa, eikä tietoa.
- Anonyymi
Jokaisen olisi hyvä katsoa tämä animaatio, joka liittyy aiheeseen.
https://youtu.be/iHzzSao6ypE- Anonyymi
Videolla soljuu liikennevirta kivasti, kun kaikki pikkuautot lähtee samaan aikaan liikkeelle. Käytännössä kuitenkin amatöörimoka lähteä liikkeelle heti, kun edellä oleva nytkähtää. Katumaasturin tms. pakettiauton läpi ei näe ja äkkijarrutus ei saa tulla yllätyksenä.
Varsinkin jos samaan suuntaan menee useampi kaista niin monet odottaa psykoosissa vaihde silmässä, jalat kytkimellä ja kaasulla valon vaihtumista. Lähtö tapahtuu nopeasti, mutta jarrutus samalla jalalla kuin kaasutus, joten en lähtisi leikkimään asialla. - Anonyymi
"Ajavia apinoita" Juuri niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ajavia apinoita" Juuri niin.
Jos apinat olivat se, joka mieleen jäi videosta, niin sitten ei voi paljon mitään.
- Anonyymi
Ai, älä jätä?? Mitä jos se edelläoleva lyökin lossit kiinni? Saattaapi tulla skuutti- tai fillarikuski eteen, nehän ei tunnetusti osaa eikä ymmärrä liikennesääntöjä. Kukahan on maksumiehenä?
- Anonyymi
Pitäähän sillä takana ajavalla olla yhtälailla myös havainnointikykyä. Pitää katsoa mitä muut ympärillä tekevät ja itse myös varautua toisiin liikennesääntöjen vastaisesti toikkaroiviin tienkäyttäjiin.
- Anonyymi
Esim. 2 sekunnin turvaväli kävelynopeudessa on lyhyempi kuin esim. 50 nopeudella.
Voi myös katsoa pidemmälle kuin edessä olevan perä.
Nämä ovat ihan perusasioita ajokortin suorittaneelle. - Anonyymi
On sinulla kuvitelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinulla kuvitelmat.
Penis.
- Anonyymi
Äläkä yksinkertainen rahvas jää lukemaan raamattua silloin kun olet ensimmäisenä liikennevaloissa.
- Anonyymi
Vittu!!! Jos nysvärin takia joudun punaisiin niin kostan sen heti takana tuleville! Seison vihreillä niin kauan kun keltainen vaihtuu ja ajan tieheni! Siitäs saitte haistavitun punavalot ! HAHAHAHAHAHA Siellähän puristelette pussejanne vitutuksen tuskassa! Kaikki liikennevalot on PERSEESTÄ!!!! Ilmankin pärjäisi loistavasti. Kuka vitun puupää nekin on keksinyt? Yleensä saa seistä tolpan juuressa ja katsella tyhjää risteystä. Onko järkee vai ei_?
- Anonyymi
Kyllä ne liikennevalot ovat pääasiassa älyliikennevaloja eli älykkäämpiä kuin sinä.
- Anonyymi
Hyvä, hyvä Antsa, hienoa.
- Anonyymi
Sama koske valateillä ohituskohdan tullen ,Kun toinen tai kolmas ajaa kaukana ensimäisestä, on muilla vaikea ehtiä ohi.
- Anonyymi
Italialaisia kuskeja ehtisi risteyksestä samoilla vihreillä 20 kpl, kun suomalaisia ehtii 3 kpl. Kulttuurieroja...
- Anonyymi
Vihreiden valojen kestoa ei tietenkään sopivasti mainittu. Italiassa paloivat vihreät tietenkin pitempään.
- Anonyymi
Liikennesäännöissä ei ole mitään lainkohtaa, että vihreän palaessa pitää edes lähteä liikkeelle. Joten toimitaan vain lain mukaisesti.
- Anonyymi
Hyvä pointti, kirkastui monta asiaa.
Tieliikennelaki ei kiellä hidastamista vihreisiin valoihin.
Se on itseasiassa tavoite, että pysähdellään mahdollisimman paljon, jolloin keskinopeudet laskevat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä pointti, kirkastui monta asiaa.
Tieliikennelaki ei kiellä hidastamista vihreisiin valoihin.
Se on itseasiassa tavoite, että pysähdellään mahdollisimman paljon, jolloin keskinopeudet laskevat.Voisithan tuon hidastamisen tarkoituksen sanoa myös rehellisesti,
"Se on itseasiassa tavoite, että pysähdellään mahdollisimman paljon, jolloin aiheutetaan haittaa muille mahdollisimman paljon." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä pointti, kirkastui monta asiaa.
Tieliikennelaki ei kiellä hidastamista vihreisiin valoihin.
Se on itseasiassa tavoite, että pysähdellään mahdollisimman paljon, jolloin keskinopeudet laskevat.Minkä tahon tavoite ja miksi keskinopeuden pitäisi laskea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä tahon tavoite ja miksi keskinopeuden pitäisi laskea?
...kysyypi aito kyselijäpösilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä tahon tavoite ja miksi keskinopeuden pitäisi laskea?
Liikennesuunnittelumme pääperiaatteita.
- Anonyymi
Hengitä ja kerro mitä tapahtui
- Anonyymi
Voi voi, tulkaa Hämeenlinnaan niin toleranssi hitaisiin lähtöihin kehittyy.
Kun valo vaihtuu vihreäksi, niin jonon eka alkaa jo hiljalleen harkita, että käynnistäisikö jo kohta koneen ja laittaisi vaihdetta silmään. 😎
Jos yksillä vihreillä ehtii neljä, niin se on jo huippusuoritus.- Anonyymi
Aiemmin kesällä ajoin Hämeenlinnan läpi sitä pääväylää pitkin, jonka nimeä en muista. Ja hitto kun joka ikisiin valoihin piti pysähtyä, ja muutenkin liikenne oli kuin täit tervassa. Se on tosi kiva kaupunki muuten, mutta kamala paikka autoilla.
- Anonyymi
Onhan se ikävää, jos valoista lähdetään kuin purkka tukasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiemmin kesällä ajoin Hämeenlinnan läpi sitä pääväylää pitkin, jonka nimeä en muista. Ja hitto kun joka ikisiin valoihin piti pysähtyä, ja muutenkin liikenne oli kuin täit tervassa. Se on tosi kiva kaupunki muuten, mutta kamala paikka autoilla.
Eikä tuo, valoista hitaasti lähteminen ole muuallakaan kuin Hämeenlinnassa tuntematonta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1217295Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?927210Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277139Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t646285Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975628Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t35574Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455434Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa655275Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus435158Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274656