Täällä Lieksan suunnillaan ei juuri muuta tehdäkään kun aina nokka muiden asiossa. Kyräilyä, seurailua, valehtelua, juorua juorun jälkeenkin ja kateus aivan uskomatonta. Eli tyypilliset narsistisen persoonallisuushäiriön oireet. Lisäksi eivät ota vastuuta mistään vaan vika on aina muissa. ja vahingoniloa kanssa on.
Onko Ilomatsissa erilaista ja fiksumpaa menoa?
Ollaanko Ilomatsissa nenä muiden asiossa ja juorutaan?
17
1471
Vastaukset 17
- Anonyymi
Samanlaista, jollei vielä pahempaa.
- Anonyymi
Ei tääl oo tuommoista, tääl juuvvaan viikot viinaa.
- Anonyymi
Juoruujat muuttaa toiselle paikkakunnalle ja juoruilu jatkuu ainaki tohmajärvellä
- Anonyymi
on helvetti vieköön melkoista älykääpiö porukkaa tällä kylällä kun ruoditaan loputtomasti samaa asiaa sitä yliajoa joensuussa ja sotketaan siihen vanhemmat ja niiden firma , se on oikeuslaitos joka antaa tuomion eikä ilomantsin uteliaat ja vahingoniloiset asukkaat, hävetkää.
- Anonyymi
Herra vai rouva ihan itse se noin kilahti, kovasti tarkkoja kun maineestaan kuulemma on.
Ei varmaankaan..kuka lienee sivullinen kirjoittanut. - Anonyymi
Täällä ruoditaan vähäpätöisempiäkin asioita kun tuo yliajo. Muiden ihmisten rahat, erot, sairaudet kaivellaan kateuksissaan ja ilkeyksissään juuria myöten ja lisäillään vähän ylimääräistä sekaan. Kateellisten ihmisten kylä tämä on.
- Anonyymi
Onko keskustelun aloittaneen koko suku Lieksassa vai onko joku heistä eksynyt Ilomantsiin? Toivottavasti ei.
- Anonyymi
On selvästikin sairaalloinen yksilö joka ränkytti puolisen vuotta, jos ei ylikin, näillä palstoilla ja lähetti päivittäin kymmenittäin solvaavia kirjoituksia mm. Joensuun palstalle.
Todennäköisesti valkopukuiset on käyneet omansa pois ja ylläpito tehnyt omat estonsa. Yritti vielä vähän aikaa sitten jatkaa samaa sairaalloista toimintaansa, mutta poistettiin melko nopeasti. Syyllisti toisia kaikesta siitä mitä itse edustaa ja on lisäksi vainoharhainen, jolloin näkee kaikkialla vain toisten ihmisten pahuutta, eli ns. heijastelee omia ominaisuuksiaan toisiin ihmisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On selvästikin sairaalloinen yksilö joka ränkytti puolisen vuotta, jos ei ylikin, näillä palstoilla ja lähetti päivittäin kymmenittäin solvaavia kirjoituksia mm. Joensuun palstalle.
Todennäköisesti valkopukuiset on käyneet omansa pois ja ylläpito tehnyt omat estonsa. Yritti vielä vähän aikaa sitten jatkaa samaa sairaalloista toimintaansa, mutta poistettiin melko nopeasti. Syyllisti toisia kaikesta siitä mitä itse edustaa ja on lisäksi vainoharhainen, jolloin näkee kaikkialla vain toisten ihmisten pahuutta, eli ns. heijastelee omia ominaisuuksiaan toisiin ihmisiin.Kehotan ottamaan yhteyttä mielen terveys toimistoon. Näillä suomi24 palstoilla kirjottelee vain vakavasti mielen terveys ongelmaiset. Seikkailevat vain eri kaupunkien ja kylien palstoilla ja kuvittelevat vaikka mitä. 30 vuotta mielen terveys työtä tehneenä tiedän mistä puhun. Olet juuri sellainenkin ihminen joka tarvii apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti valkopukuiset on käyneet omansa pois ja ylläpito tehnyt omat estonsa. Yritti vielä vähän aikaa sitten jatkaa samaa sairaalloista toimintaansa, mutta poistettiin melko nopeasti. Syyllisti toisia kaikesta siitä mitä itse edustaa ja on lisäksi vainoharhainen, jolloin näkee kaikkialla vain toisten ihmisten pahuutta, eli ns. heijastelee omia ominaisuuksiaan toisiin ihmisiin.Tuon kaverin on valko pukuset miehet hakeneet ja panneet kakkoseen.
- Anonyymi
Niinhän tuota kirjoitit juuri.
- Anonyymi
Itse olen vain naisissa. Ei kiinnosta muuten muiden asiat, mutta kylän kuumimmat heilit aina kiinnostaa. Aina on maaleja saanut tehtyä, vaikka maalivahti olisi kuvioissa.
- Anonyymi
No no. Ajo lähtö tilanteet on koettu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52564
- 60544