Täällä Lieksan suunnillaan ei juuri muuta tehdäkään kun aina nokka muiden asiossa. Kyräilyä, seurailua, valehtelua, juorua juorun jälkeenkin ja kateus aivan uskomatonta. Eli tyypilliset narsistisen persoonallisuushäiriön oireet. Lisäksi eivät ota vastuuta mistään vaan vika on aina muissa. ja vahingoniloa kanssa on.
Onko Ilomatsissa erilaista ja fiksumpaa menoa?
Ollaanko Ilomatsissa nenä muiden asiossa ja juorutaan?
16
1384
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaista, jollei vielä pahempaa.
- Anonyymi
Ei tääl oo tuommoista, tääl juuvvaan viikot viinaa.
- Anonyymi
Juoruujat muuttaa toiselle paikkakunnalle ja juoruilu jatkuu ainaki tohmajärvellä
- Anonyymi
on helvetti vieköön melkoista älykääpiö porukkaa tällä kylällä kun ruoditaan loputtomasti samaa asiaa sitä yliajoa joensuussa ja sotketaan siihen vanhemmat ja niiden firma , se on oikeuslaitos joka antaa tuomion eikä ilomantsin uteliaat ja vahingoniloiset asukkaat, hävetkää.
- Anonyymi
Herra vai rouva ihan itse se noin kilahti, kovasti tarkkoja kun maineestaan kuulemma on.
Ei varmaankaan..kuka lienee sivullinen kirjoittanut. - Anonyymi
Täällä ruoditaan vähäpätöisempiäkin asioita kun tuo yliajo. Muiden ihmisten rahat, erot, sairaudet kaivellaan kateuksissaan ja ilkeyksissään juuria myöten ja lisäillään vähän ylimääräistä sekaan. Kateellisten ihmisten kylä tämä on.
- Anonyymi
Onko keskustelun aloittaneen koko suku Lieksassa vai onko joku heistä eksynyt Ilomantsiin? Toivottavasti ei.
- Anonyymi
On selvästikin sairaalloinen yksilö joka ränkytti puolisen vuotta, jos ei ylikin, näillä palstoilla ja lähetti päivittäin kymmenittäin solvaavia kirjoituksia mm. Joensuun palstalle.
Todennäköisesti valkopukuiset on käyneet omansa pois ja ylläpito tehnyt omat estonsa. Yritti vielä vähän aikaa sitten jatkaa samaa sairaalloista toimintaansa, mutta poistettiin melko nopeasti. Syyllisti toisia kaikesta siitä mitä itse edustaa ja on lisäksi vainoharhainen, jolloin näkee kaikkialla vain toisten ihmisten pahuutta, eli ns. heijastelee omia ominaisuuksiaan toisiin ihmisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On selvästikin sairaalloinen yksilö joka ränkytti puolisen vuotta, jos ei ylikin, näillä palstoilla ja lähetti päivittäin kymmenittäin solvaavia kirjoituksia mm. Joensuun palstalle.
Todennäköisesti valkopukuiset on käyneet omansa pois ja ylläpito tehnyt omat estonsa. Yritti vielä vähän aikaa sitten jatkaa samaa sairaalloista toimintaansa, mutta poistettiin melko nopeasti. Syyllisti toisia kaikesta siitä mitä itse edustaa ja on lisäksi vainoharhainen, jolloin näkee kaikkialla vain toisten ihmisten pahuutta, eli ns. heijastelee omia ominaisuuksiaan toisiin ihmisiin.Kehotan ottamaan yhteyttä mielen terveys toimistoon. Näillä suomi24 palstoilla kirjottelee vain vakavasti mielen terveys ongelmaiset. Seikkailevat vain eri kaupunkien ja kylien palstoilla ja kuvittelevat vaikka mitä. 30 vuotta mielen terveys työtä tehneenä tiedän mistä puhun. Olet juuri sellainenkin ihminen joka tarvii apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti valkopukuiset on käyneet omansa pois ja ylläpito tehnyt omat estonsa. Yritti vielä vähän aikaa sitten jatkaa samaa sairaalloista toimintaansa, mutta poistettiin melko nopeasti. Syyllisti toisia kaikesta siitä mitä itse edustaa ja on lisäksi vainoharhainen, jolloin näkee kaikkialla vain toisten ihmisten pahuutta, eli ns. heijastelee omia ominaisuuksiaan toisiin ihmisiin.Tuon kaverin on valko pukuset miehet hakeneet ja panneet kakkoseen.
- Anonyymi
Niinhän tuota kirjoitit juuri.
- Anonyymi
Itse olen vain naisissa. Ei kiinnosta muuten muiden asiat, mutta kylän kuumimmat heilit aina kiinnostaa. Aina on maaleja saanut tehtyä, vaikka maalivahti olisi kuvioissa.
- Anonyymi
No no. Ajo lähtö tilanteet on koettu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2804733Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k492939Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271232- 471179
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58971Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52959Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78941