Erään erittäin suositun ketjun kommentointi on suljettu, vaikka suurin osa keskustelusta siellä oli puhdasta asiaa. Toki välillä sinne eksyi joitain hulluja paronimielisiä puhumaan Johtajasta, mutta suurimmaksi osaksi ketjussa oli hyvää keskustelua ja ajatustenvaihtoa.
Erittäin osuvia paronimielisten sieluun iskeviä kannanottoja ollaan myös poistettu.
Miksi?
Ovatkohan moderaattorit paronimielisiä?
14
281
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa sanoa miksi se on suljettu, mutta en hyväksy.
- Anonyymi
Vaikea hyväksyä.
- Anonyymi
Ja tuossa yllä olikin jo heti pari syytä kommenttien sulkemiseen.
Tässä vielä pari:
Onnibus on YLISTETTY
Lauri on KUNINGAS- Anonyymi
En hyväksy.
- Anonyymi
Paljastukset LAL:n suurparonista taisivat olla liikaa ylläpidolle. Eiköös se silloin ylläpidon paronimielisyyteen viittaa?
- Anonyymi
Enemmänkin se viittaa suurparonista haaveilevan kirjoittelijan sairaaksi päässeestä mielestä.
Minkähän se seuraavaksi keksii? Jättisuurparoni? Negus Negesti SuurParoni? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmänkin se viittaa suurparonista haaveilevan kirjoittelijan sairaaksi päässeestä mielestä.
Minkähän se seuraavaksi keksii? Jättisuurparoni? Negus Negesti SuurParoni?Tiedä noiden potkut saaneiden sairaan mielen aivoituksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä noiden potkut saaneiden sairaan mielen aivoituksista.
Suurparonilla ei ollut omia sukuoikeuksia lainkaan. Silti häntä kutsuttiin suurparoniksi. Hän oli saanut statuksensa ja elinikäisen ylläpidon LAL:n toimiston kammiossa tavallisilta, sukuoikeudellisilta sukuoikeusparoneilta. Suurparonin tehtävä oli olla hengellinen yliparoni joka toimi yhteiskunnassa LAL:n mahdin inkarnaationa, vakuutena ja sukuoikeusparonien sukuoikeuksien tukipönkänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurparonilla ei ollut omia sukuoikeuksia lainkaan. Silti häntä kutsuttiin suurparoniksi. Hän oli saanut statuksensa ja elinikäisen ylläpidon LAL:n toimiston kammiossa tavallisilta, sukuoikeudellisilta sukuoikeusparoneilta. Suurparonin tehtävä oli olla hengellinen yliparoni joka toimi yhteiskunnassa LAL:n mahdin inkarnaationa, vakuutena ja sukuoikeusparonien sukuoikeuksien tukipönkänä.
Mutta sitten tuli Hanna-Mari joka pisti hotlinen poikki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Larppaus ja Harry Potter taitavat olla lähellä sydäntäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Larppaus ja Harry Potter taitavat olla lähellä sydäntäsi?
En hyväksy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän se seuraavaksi keksii? Jättisuurparoni? Negus Negesti SuurParoni?En hyväksy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä noiden potkut saaneiden sairaan mielen aivoituksista.
En hyväksy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181