Niin kaikki Suomi24 Keskustelut ovat turhia.
Jos tarkkoja ollaan
23
363
Vastaukset
- Anonyymi
syystä että?
- Anonyymi
Ei ne aiheuta muuta ku harmia.
- Anonyymi
Kirjoitat kumminkin.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Ainaki täällä kankaanpää aihealueella
- Anonyymi
Eikä kauheesti tarkkaan mutta saapa Persut tyhjentää sisäistä viisauttaan moittimalla me muita.
- Anonyymi
Ainakin valitukset ovat turhia.
- Anonyymi
Sinä täällä valitat trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä täällä valitat trolli
En valita enkä oo trolli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valita enkä oo trolli!
Oletpas senki hullu🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas senki hullu🤣🤣
Sä oot hullu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot hullu!
Mä taas en oo mikään trolli vaan sä oot myös sitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas en oo mikään trolli vaan sä oot myös sitä!
Olette te kankoonpeeläiset fiksua porukkoo. No, huomenna taas saatte torilta mustoomakkaroo.
- Anonyymi
Kyllä mä teen töitä vaikkakin vapaaehtoishommia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä teen töitä vaikkakin vapaaehtoishommia.
Olen eläkkeellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eläkkeellä!
Oot laiska mee töihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot laiska mee töihi
Mä teen töitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä teen töitä!
Todista
- Anonyymi
Ko joukossa on aina paskanpuhujia
- Anonyymi
Ainakin Kankoonpeetä koskevat aloitukset ovat turhia. Tuohan on Suomen turhin kaupunki. Siellä on vain työttömiä ja persuja, jotka torstaisin syövät torilla mustoomakkaroo.
- Anonyymi
Hahaa
- Anonyymi
Kankaanpää on suomen paras kaupunki
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4173107SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis732411Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj792036Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1241763- 1431657
- 721278
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi51126Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2941101Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li151073Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021049