Niin kaikki Suomi24 Keskustelut ovat turhia.
Jos tarkkoja ollaan
23
353
Vastaukset
- Anonyymi
syystä että?
- Anonyymi
Ei ne aiheuta muuta ku harmia.
- Anonyymi
Kirjoitat kumminkin.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Ainaki täällä kankaanpää aihealueella
- Anonyymi
Eikä kauheesti tarkkaan mutta saapa Persut tyhjentää sisäistä viisauttaan moittimalla me muita.
- Anonyymi
Ainakin valitukset ovat turhia.
- Anonyymi
Sinä täällä valitat trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä täällä valitat trolli
En valita enkä oo trolli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valita enkä oo trolli!
Oletpas senki hullu🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas senki hullu🤣🤣
Sä oot hullu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot hullu!
Mä taas en oo mikään trolli vaan sä oot myös sitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas en oo mikään trolli vaan sä oot myös sitä!
Olette te kankoonpeeläiset fiksua porukkoo. No, huomenna taas saatte torilta mustoomakkaroo.
- Anonyymi
Kyllä mä teen töitä vaikkakin vapaaehtoishommia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä teen töitä vaikkakin vapaaehtoishommia.
Olen eläkkeellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eläkkeellä!
Oot laiska mee töihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot laiska mee töihi
Mä teen töitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä teen töitä!
Todista
- Anonyymi
Ko joukossa on aina paskanpuhujia
- Anonyymi
Ainakin Kankoonpeetä koskevat aloitukset ovat turhia. Tuohan on Suomen turhin kaupunki. Siellä on vain työttömiä ja persuja, jotka torstaisin syövät torilla mustoomakkaroo.
- Anonyymi
Hahaa
- Anonyymi
Kankaanpää on suomen paras kaupunki
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824595Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1723596Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381044- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882