Yksityielle yleislääkärille 65v täyttäneiden påääsykokeilu alkoi

Joko selvititte millainen mahdollisuus teidän alueellanne on varata aikaa eli paljonko on systeemissä halukkaita lääkäreitä?

29

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En aio mennä yksityiselle koskaan.

• Anonyymi

Ole menemättä, älä käy siel kunnallisessakaan sit kitisemässä

• Miksi et aio?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole menemättä, älä käy siel kunnallisessakaan sit kitisemässä

Nyt ei ole kysymys kunnallisesta tai yksityisestä vaan siitä että saa avun vaivoihinsa lääkäri kun lääkäri , pääasia että hoito toimii

• Anonyymi

Minä odottelen sairautta jonka takia menisin. Aion mennä jos syy löytyy. Saa sinne papereihin , toivottavasti positiivista. Näkevät sitten kun 2 v kuluttua 85v ajokorttia haen.

Olen käynyt hävettävän usein lääkärissä lähes joka vuosi. Kevätkaudella kokeneet lääkärit ei ole lähettänyt jatko tutkimukseen. Kesällä kesäpojat katseli vanhoja kokeita ja lähettivät erikoislääkärille. En saanut hoitoa, enkä lääkettä. Toisaalta kiva, toisaalta hävettää.

• Anonyymi

Ei lääkärille mennä kuin tarpeesta, ja viime tipassa silloinkin.

• Mieluiten kuitenkin ennen viimeistä tippaa.

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Mieluiten kuitenkin ennen viimeistä tippaa.

Jos menet lääkäriin, niin ne varmasti löytävät jonkin vian, ja haluavat alkaa myrkyttämään ihmistä, johon niin moni kuolee nopeammin kuin jos ei olisi myrkytetty.

• Anonyymi

En enkä aio selvittää. Kalliimmaksi tulee kuin kunnallisella joten jätän käyttämättä kun tiedän että jatkotutkimuksia tulee ja niistä sitten joutuu maksamaan erikseen.. Jaksan odottaa aikaa kunnalliseen ja jos akuutti tilanne tulee niin menen päivystykseen. Pienestä eläkkeestä ei ole varaa tuohon rumbaan lähteä.

• Anonyymi

Samoin kuin edelliset, en aio käyttää yksityistä palvelua.
      Periaatteesta ja siksi, että rahat eivät siihen riitä.

• Anonyymi

Periaatteesta, en tule käyttämään näitä palveluita, minkä rahat valuvat ulkomaille.

• Anonyymi

Oletko ottanut selvää meneekö rahat ulkomaille vai kuunnellut juoruja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ottanut selvää meneekö rahat ulkomaille vai kuunnellut juoruja

Kaikkihan sen tietää, että Suomessa on vain tksi fima, joka maksaa verot Suomeen.
        Muut rekisteröity ulkomaille ja lääkäteiden omistuksessa.

• Anonyymi

Onneks ei ole vielä ollu asiaa mihinkään lääkäriin

• Anonyymi

Minä olen jo kakai viikkoa pähkäillyt joka ilta että huomenna. sitten lääkärille vaan se siirtyy päivä päivältä saas nähdä koska saan niin paljon irti itsestäni että soitan . Monet sanoo että vahat juoksee lääkärissä joka vaivasta! Se ei pidä paikkaansa vanhat menee usein ihan vasta sitten kun on pakko, ja joskus liian myöhään myöskin.
        Silloin kun olin töissä ja joinainpivinö meidän terveysasemalle sai tulla aikaa tilaamatta ottamalla numerolapun , maanantait oli osotushueet täynnä , joten mentiin takaisin siihen ajantilaus systeemiin

• Minä katselin meidän alueelta ja löysin vain yhden lääkärin toistaiseksi ja hällekin oli vain yksi aika.

• Anonyymi

Eikös se riitä sinulle?

• Menkää kuitenkin lääkäriin kun on sairas.
      Riippuu tilanteesta, ainakin silmä- ja hammaslääkäri yksityiselle.

• Hampilääkäri yksityinen, samoin ihotautilääkäri. Muutpa meneekin sitten julkisen puolen hyvinvointialueen piikkiin. Ainakin tällä hetkellä.

• Siili25 kirjoitti:

Hampilääkäri yksityinen, samoin ihotautilääkäri. Muutpa meneekin sitten julkisen puolen hyvinvointialueen piikkiin. Ainakin tällä hetkellä.

Minä en ollut aikoinaan tyytyväinen Mikkelin yksityiseen ihotautilääkäriin, kyselin jo varuilta naapuri kaupungista. Kun pääsin julkiselle alkoi hoito toimia, yksityinen tyrkytti vain salvaa kun olemassa oli lääkkeitä suun kautta.

• Pertikki kirjoitti:

Minä en ollut aikoinaan tyytyväinen Mikkelin yksityiseen ihotautilääkäriin, kyselin jo varuilta naapuri kaupungista. Kun pääsin julkiselle alkoi hoito toimia, yksityinen tyrkytti vain salvaa kun olemassa oli lääkkeitä suun kautta.

Joo ei se yksityisen puolen erikoislääkärikään ole aina tae hyvästä hoidosta.

• Siili25 kirjoitti:

Joo ei se yksityisen puolen erikoislääkärikään ole aina tae hyvästä hoidosta.

Tosin yksityisen puolen ihotautilääkäri kyllä sitten laittaa lähetteen erikoissairaanhoitoon esim. ihosyöpätapauksissa.

• Siili25 kirjoitti:

Tosin yksityisen puolen ihotautilääkäri kyllä sitten laittaa lähetteen erikoissairaanhoitoon esim. ihosyöpätapauksissa.

Nii, menin terveyskeskuksen lääkärin pakeille, hän ohjasi samalta istumalta julkisen iholääkärille ' iholääkäri totesi heti ' me hoidamme tämän sairauden niin että tulet sen kanssa toimeen. Muistan sanat ' me hoidamme sinut kuntoon.

• Pertikki kirjoitti:

Nii, menin terveyskeskuksen lääkärin pakeille, hän ohjasi samalta istumalta julkisen iholääkärille ' iholääkäri totesi heti ' me hoidamme tämän sairauden niin että tulet sen kanssa toimeen. Muistan sanat ' me hoidamme sinut kuntoon.

Hyvä juttu. Iholla on kuitenkin monia tärkeitä tehtäviä ihmisen elämässä.

• Siili25 kirjoitti:

Hyvä juttu. Iholla on kuitenkin monia tärkeitä tehtäviä ihmisen elämässä.

Biologinen lääke pistämällä on tehonnut.

Äsken pääsin tarkastelemaan viimeviikolla vuositarkastusta varten antamiani labratuloksia, tarkka ruokavalio on petrannut terveyden kuvaa.

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Biologinen lääke pistämällä on tehonnut.

Äsken pääsin tarkastelemaan viimeviikolla vuositarkastusta varten antamiani labratuloksia, tarkka ruokavalio on petrannut terveyden kuvaa.

Hienoa! Sehän motivoi jatkamaan samaan malliin.

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa! Sehän motivoi jatkamaan samaan malliin.

Tuo kommentti siis minun.

• Anonyymi

Pääseekö 90 +v- vanha yksityiselle lääkärille myös ?

• Anonyymi

Eiköhän sinne pääse, ei siinä ole mainitu yläikärajaa.
        Kannattaa vaan hyvin valmistautua siihen lääkärissä käyntiin.
        Kirjata ylös oireet, mitä haittaa sairaus aiheuttaa.
        Lääkäri yrittää löytää helpotuksen.
        Labrakokeita ja tutkimuksia hän voi määrätä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe