VAROITUS! / Danske Bank

Anonyymi-ap

Pankista yritettiin tavoitella muutaman kerran soittamalla, jonka jälkeen lähetin verkkopankin kautta viestin, että mitä asia koskee. Vastaus tuli, yritysasiakkuuteen liittyviä tarjouksia tjtn muuta ei tärkeää.

Tämän jälkeen matkustin ulkomaille, jossa yhtenä päivänä huomasin, että en pääse kirjautumaan verkkopankkiin. Koska olin toisella puolella maailmaa vain paikallisen prepaid liittymän varassa lähetin pankille kysymyksen asiakaspalvelun chatissa, että mitä ihmettä on tapahtunut. Vastaus oli, että pakko soittaa maksulliseen asiakaspalveluun. Soitin sinne ja odotin aspan jonossa 20min kunnes prepaidistani loppu saldo. Olin pahassa pulassa.

Suomeen saavuttuani muutama kk myöhemmin sain asiakaspalveluun yhteyden ja kyseessä oli yhteystietojen tarkastus. Tiedot päivitettiin puhelimessa, jonka jälkeen palveluiden piti aueta uudelleen. No, ei auennu. Tämän jälkeen Danske Id lopetti toimintansa kokonaan. Kaikki mahdolliset keinot on tehty ja myös aspan ohjeistuksella apin toimintaan saattamiseksi, mutta appi ei toimi millään laitteella.

Aspa siirsi casen tekniikka puolella viikko sitten, eikä pankkiin pysty varaamaan aikaa opintolainahakemuksen jättämiseen. Aspasta luvattiin lähettää tunnuslukulaite jonka toimitusaika on yli viikko.

Eli virheellisen vastaukseen lähettämääni kyselyyn yhteydenoton syystä pankki laittoi kaikki palvelut kiinni eikä teknisten ongelmien takia saa palveluita uudelleen aktivoitua.

6

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pankkien takia täytyy uusia älykännykät vaikka muuten vielä vanhalla pärjäisi. Jos siinä on vanha Android järjestelmä niin ei voi päivittää enää pankin ID:tä. Onhan se laatikko vai mikä mokkula se on joka tilataan pankilta jos ei halua ostaa uutta kännykkää. On kyllä nyt mennyt ihmeellisiksi nämä verkkopankin laskun maksamiset. Kysytään onko toistuva lasku, minä päivänä maksu jne. Eräässä pankissa jos panee toistuvaksi niin räpsäyttää edellisen kuun maksetun laskun uudelleen maksettavaksi vain maksupäivän kuukausi vaihtuu. Sähkölasku esim. on toistuva mutta ei aina samansuuruinen. Tämä DanskeBankissa.

• Anonyymi

Suomen pankin johtajaa jymäytettiin, onko Suomi turvassa?

• Anonyymi

Mä olen tehnyt niin, että jos pankista soitetaan, niin pyydän viestin omaan verkkopankkiin. Pankkini ei ole Danske.

• Anonyymi00004
      UUSI

Minulla on järkyttävä kokemus danskebankista. Veljeni kuolinpesän tili lakkautettiin kokonaan-70 ei sen enempää ollut miinuksella. He saivat tietoja tulevasta rahasta. Kaikki piti olla kunnossa. Valehtelivat minulle, että tili on aktiivinen. Kun yksi taho lähetti rahat tilille. Se tuli heille takaisin. Tili oli lopetettu. Soitin pankkiin. Tyhmä virkailija sanoi, että tili oli jo aikaa sitten lopetettu. Järkytyin, Veli oli kuollut maaliskuussa ja tili lopetettiin heinäkuussa. Kysyin mitä minä nyt teen? Hän vastasi en minä tiedä, sitä hän hoki. Ei edes kertonut syytä. Kun laitoin palautteen tuli tyhmä vastaus. Olemme pahoillamme jo olemme pahoittaneet mielesi. Heillä oli kuulemma oikeus lopettaa tili, kun en muka vastannut tilin miinus huomautuksiin. Olin soittanut en minä tiedä virkailijoille, jotka yhdistivät aina toiselle. Isot puhelinlaskut seurasi tyhjistä, en tiedä vastauksista. Piti toiseen pankkiin avata kuolinpesän tili ja hommat hoitui

• Anonyymi00006
        UUSI

Joo, pyysin aikoinaan lopettamaan yhden tileistäni. Minulle sanottiin, että tili on nyt sitten pyynnöstä lopetettu. Vuosia myöhemmin kävi ilmi, että ei olekaan lopetettu ja olivat siis valehdelleet pöin naamaa.

Sama koskee ajan varaamista. Varattiin aikoinaan pankkiin tapaamisaika ja kun paikan päälle mentiin niin kukaan ei ollut vastassa ja kuulemma aikaa ei oltukaan varattu. Paikalla päällä hyvin töykeää asiakaspalvelua.

• Anonyymi00005
      UUSI

Yrittivät tavoitella ja udella tilinumeroa. En luottaisi ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe