Olen kauan miettinyt miltä tuntuu ottaa munaa peppuun mutta en ole uskaltanut sitä tehdä vaikka kovasti himottaa. Jotenkin jännittää vieraat miehet. Kerran oli yksi jo tullut kylään ja hän sormeili minua ja imin kullia ja olin kiihottunut mutta hän ei saanut itseään mun sisään ja siihen jäi kokeilut.
Olisiko jo aika kokeilla
24
687
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne toisen sormetkin ovat nautinnolliset, jos annat kunnolla sormettaa ensikertalaiseksi. Siitä sitten jatkoa muilla tavoin.
- Anonyymi
Sormettaminenki on kiihottavaa,
sormi pyllyssä kyrpä suussa, aaah
- Anonyymi
Kyllä kannattaa kokeilla. Mulla oli alkuun sama tilanne. Ähelti ja ähelti. Hetken päästä ruikki pakaroille. Mutta toisen kanssa onnistuikin jo paremmin. Itsekkin olen useasti pannut. Bi m40
- Anonyymi
Täytyy varmaan ettiä sit joku vähä kokeneempi jos se pääsis sisälle asti 🤔 oli se imeminen kans mukavaa mutta kaipaan enemmän.
- Anonyymi
Olen Mikkelistä jos joku haluaa 16cm kullia
- Anonyymi
Ai kun pääsiskin kokeileen nuita ihanuuksia.pitkään jo tehnyt mieli mut vaikee löytää kumppania
- Anonyymi
Minullakin ollut pitkään halu kokeilla miehen kanssa. Vielä ei ole tullut tilaisuutta vastaan. Mutta jos satuttaisiin asumaan suht lähellä, niin josko kokeiltaisi? Laita tai muutkin kiinnostuneet laittakaa viestiä
mikko987 ÄT yahoo.com - Anonyymi
Älä nyt uikuta "vaikeudesta" jos olet ns. juliihomo eli et enää kaapisa tms. - niinmarkkinoilla on hitosti homppeleita tyrkyllä!
Mutta sikäli jos haet suht normaalia miehekästä tavallista miestä niin siinä on vaikeutta kyllä! Myös omasta mielestäni!
Tällöin kyseessä on enemmän bi-ja muut ukkomies "kokeilijat" joita on kaikkialla!
Mutta miten heihin saa yhteyttä tai he meihin siinä onkin se pulma!
Kertakäyttöön ja anonyymeinä on helvetisti puskarunkkareita, heille kulli on tärkein eikä sillä miehen - silloisen kulloisenkin kumppanin muilla ominaisuuksilla ole merkitystä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt uikuta "vaikeudesta" jos olet ns. juliihomo eli et enää kaapisa tms. - niinmarkkinoilla on hitosti homppeleita tyrkyllä!
Mutta sikäli jos haet suht normaalia miehekästä tavallista miestä niin siinä on vaikeutta kyllä! Myös omasta mielestäni!
Tällöin kyseessä on enemmän bi-ja muut ukkomies "kokeilijat" joita on kaikkialla!
Mutta miten heihin saa yhteyttä tai he meihin siinä onkin se pulma!
Kertakäyttöön ja anonyymeinä on helvetisti puskarunkkareita, heille kulli on tärkein eikä sillä miehen - silloisen kulloisenkin kumppanin muilla ominaisuuksilla ole merkitystä!En ole homo.ihan avioliitossa oleva mies.on vaan alkanu pyörimään ajatus ja pieni himo mies seksistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole homo.ihan avioliitossa oleva mies.on vaan alkanu pyörimään ajatus ja pieni himo mies seksistä
No niin pitihän se arvata! Kohta oot ex- ja täysipäiväinen homo!
😅🤣😂
- Anonyymi
Olis kyllä mahtava päästä kokeilemaan.olen sauvvoja kyllä käyttänyt ja hyvälle tuntuu mut aito on aito.suihin otto kiinostaa myös valtavasti.harrastan hiukan myös tyttöilyä,lähinnä naisten alusasujen suhteen.kivalle tuntuu kun ne on päällä.haittaako sellanen
- Anonyymi
No ei haittaa, kiihottaa tyttöilijät,
tykkäisitkö touhuta, sinulla naisten
alusasut päällä!
Pääsisin tutkimaan, ottaisit suuhun kovan kaluni?
Voisin riisua naispöksysi, tutkisin paikkoja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei haittaa, kiihottaa tyttöilijät,
tykkäisitkö touhuta, sinulla naisten
alusasut päällä!
Pääsisin tutkimaan, ottaisit suuhun kovan kaluni?
Voisin riisua naispöksysi, tutkisin paikkoja?Voi hitsi ton ku luin niin jo alkoi kulli jöpöttää oikee urakalla.ois kyllä mahtava näyttää sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hitsi ton ku luin niin jo alkoi kulli jöpöttää oikee urakalla.ois kyllä mahtava näyttää sulle
Minulla kulli jöpötti, kun kirjoitin ja
ajattelin naisten alusasujasi päälläsi!
Pääsisin taaksesi, voisin yhtyä sinuun, kulli kovana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla kulli jöpötti, kun kirjoitin ja
ajattelin naisten alusasujasi päälläsi!
Pääsisin taaksesi, voisin yhtyä sinuun, kulli kovana!Ai että olet kyllä ihana mies.antaisin sinulle ihan mitä haluat.imisin sinut loppuun asti.nykin minulla punaiset pitsi stringit ja kyrpä niin kovana että kaipais kunnon käsittelyä.tahdon sinut🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että olet kyllä ihana mies.antaisin sinulle ihan mitä haluat.imisin sinut loppuun asti.nykin minulla punaiset pitsi stringit ja kyrpä niin kovana että kaipais kunnon käsittelyä.tahdon sinut🥰
Voisin riisua stringit, ottaisin kyrpäsi suuhun haluisin että laukeaisit suuhuni!
Mentäiskö 69 saisi kumpainenki kyrvän imettäväksi, voisi kosketella samalla peppua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin riisua stringit, ottaisin kyrpäsi suuhun haluisin että laukeaisit suuhuni!
Mentäiskö 69 saisi kumpainenki kyrvän imettäväksi, voisi kosketella samalla peppua?Oon ihan kuumana sinuun.haluaisin nussia sinua ja suudella samalla kiihkeästi.nyt on pakko runkata stringit jalassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ihan kuumana sinuun.haluaisin nussia sinua ja suudella samalla kiihkeästi.nyt on pakko runkata stringit jalassa
Suudeltas upottaisit kyrpäsi neitsyt peppuuni, aaah laske spermat sisään!
- Anonyymi
Millast lypsät joks märkää liukast
- Anonyymi
Alotitko jo iltalypsyn ooh kerro
Mun vaimoni haluaisi kimppaa ja molempiin reikiin. Tilaisuutta ei vain ole tullut.
- Anonyymi
eka kerralla tuntuu ettei mahdu mutta kun sen saa sisään kipu laantuu ja nautinto alkaa haluaa aina vaan useemmin
- Anonyymi
Buaaa-haaa-haaa, Buaaa-haaa-haaa Buaaa-haaa-haaa, kohta spede suoleen rassaa, Aaaaaah, Aaaaaah, Aaaaaah-h-h-h-h-h...,!
Mitä haluaisit kokeilla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094206
- 783456
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?763249Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243189Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223072- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452760Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim602678Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852519- 332364