Hellou!! Nyt kun Nubira Wagonia on jo myyty muutama tovi niin kertokaapas kokemuksia miltä auto tuntuu? Mielelläni kuulisin myös Automaattivaihteisesta jotain:) Kiitän!!
Nubira wagonista kokemuksia??
6
2539
Vastaukset
- Hyvä.
Hinta/laatu -suhde on erinomainen. Automaatista ei ole kokemusta. Omani on manuaali.
- nubira
Vaimo on körötelly moisella autolla jo pari vuotta (tosin daewoo merkkisenä).
Auto tuntui olevan luetettava,,, ei ole tarvinnu käydä korjaamoilla Vain huollot on riittänyt.
ps. ostin itselleni viime viikol samanlaisen, nubira 1.8 farmarin ja uskon tämän olevan hyvä valinta.
Tätä ennen minulla oli firman puolesta citikoita picasso ja c5 ja voi perk... kun korjaamoilla sai juosta. - paavo-k
nubira kirjoitti:
Vaimo on körötelly moisella autolla jo pari vuotta (tosin daewoo merkkisenä).
Auto tuntui olevan luetettava,,, ei ole tarvinnu käydä korjaamoilla Vain huollot on riittänyt.
ps. ostin itselleni viime viikol samanlaisen, nubira 1.8 farmarin ja uskon tämän olevan hyvä valinta.
Tätä ennen minulla oli firman puolesta citikoita picasso ja c5 ja voi perk... kun korjaamoilla sai juosta.Olen aikeissa vaihtaa vähän ajettu Peugeot 206 SW
uuteen Nubiraan..jossa Chevroletin merkki nokalla.
Automaatti CDX...onkohan hyvä siirto ? - Nub.1.6
paavo-k kirjoitti:
Olen aikeissa vaihtaa vähän ajettu Peugeot 206 SW
uuteen Nubiraan..jossa Chevroletin merkki nokalla.
Automaatti CDX...onkohan hyvä siirto ?En suosittelisi. Kulutus nousee tuon siirron jälkeen liki puolella. Nubira (1.6) keskikulutus yli 10L/100km. Lisäksi ruostesuojaus on olematon.
- -ah-
Nub.1.6 kirjoitti:
En suosittelisi. Kulutus nousee tuon siirron jälkeen liki puolella. Nubira (1.6) keskikulutus yli 10L/100km. Lisäksi ruostesuojaus on olematon.
No kylläpä olet saanut huiman keskikulutuksen 1.6 litrasella. Ajat kait vain kaupunkiajoa. Oma 1.8 Nubira kuluttaa PELKÄSSÄ kaupunkiajossa (ja vieläpä hyvin katkonaisessa sellaisessa) reilut 10 litraa sadalla. Maantiellä pääsee reippaasta ajotyylistä huolimatta noin 7.5 litralla, mikä on ihan mielestäni ihan kohtuullinen lukema.
- vouhotusta
Nub.1.6 kirjoitti:
En suosittelisi. Kulutus nousee tuon siirron jälkeen liki puolella. Nubira (1.6) keskikulutus yli 10L/100km. Lisäksi ruostesuojaus on olematon.
Ei siellä bensiksellä juurikaan pitempään aikaa kulu ku tankin täyteen lorottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819