Tuplana+++

Anonyymi-ap

Olisiko tällaiseen pariskuntaa: minä+50M. Olen alla, nainen tulee päälle yhdynnässä, mies ottaa ns. takaapäin omaa naistansa. Minulla 10 cm seisokissa. Pohjois-Savo.

16

795

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tuntui upealta kun ukon kalu sousi edestakaisin, kaikki kolme nautittiin, uskomattoman kiihkeää oli

• Anonyymi

Vaimo tykkää imeä, minä voisin myös pariskunnan miehen kalua yhdessä oman vaimon kanssa maistaa. Parinvaihto myös meillä mielessä

• Anonyymi

Mistä päin pari olette?t toinen pari jossa mies bi..saisi molemmat imeä..ymm.

• Anonyymi

Varmasti löytyy. Uskonpa että suurin osa meistä ryhmäseksiä harrastavista on tehnyt tuonllaista useasti.

• Anonyymi

Lähellä Kuopiota

• Anonyymi

Mekin Kuopion alapuolella hieman.
        T pari 54v bi M ja 49v N

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mekin Kuopion alapuolella hieman.
        T pari 54v bi M ja 49v N

Oletteko mitä kokoa m54/n49?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko mitä kokoa m54/n49?

Mies190/88 N 158/66 T pari 50

• Anonyymi

Vaimo haluaa pariskunnan miehen tulevan häneen takaapäin, minä samalla pyllyreikää sormella hyväilen. Silloin laukeaa rajusti

• Anonyymi

Hetkinen......siis kukas sinä olet tuossa kuviossa?
        On vaimo (kenen), sitten on pariskunnan mies (missä pariskunnan nainen on ?) ja sinä joka sormeilet (omaa pyllyreikääsi / vaimon pyllyreikää / Pariskunnan miehen pyllyreikää) samalla kun pariskunnan mies nai takaapäin jonkun vaimoa.
        Hemmetin sekavaa...

Jos puhut omasta vaimostasi, niin olisiko syytä mainita hänestä "vaimoNI", joka ei edelleenkään selitä kuka tuo pariskunnan mies on JA kenen persereikää sormeilet, eikä sitä kuka laukeaa sen seurauksena rajusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vaimo (kenen), sitten on pariskunnan mies (missä pariskunnan nainen on ?) ja sinä joka sormeilet (omaa pyllyreikääsi / vaimon pyllyreikää / Pariskunnan miehen pyllyreikää) samalla kun pariskunnan mies nai takaapäin jonkun vaimoa.
        Hemmetin sekavaa...

Jos puhut omasta vaimostasi, niin olisiko syytä mainita hänestä "vaimoNI", joka ei edelleenkään selitä kuka tuo pariskunnan mies on JA kenen persereikää sormeilet, eikä sitä kuka laukeaa sen seurauksena rajusti.

Jos vieras mies nussii parin naista esim takaapäin ja oma mies siinä alla ottaa nuolentaa naiseen tai myös miehen kalun vartta ja jos hyväilee panijan peppua niin kyllä ainakin itsellä kiva tuntu ja en sanoisi nopeaan tulen mutta erilainen tunne toki on jos sormi pesussa panon aikana.
        Näin on tapahtunut. Kyllä ja mukavaa oli
        T pari 50v Savo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hemmetin sekavaa...

Opettele lukemaan suolasilli 😆

• Anonyymi

Otettais mielellään nuorempi tai miksei hyvin säilynyt meitä läkkäämpi pariskunta illan viettoon..

• Anonyymi

Kävisikö teille 27-vuotias rouva ja 28-vuotias miehensä

• Anonyymi

Vaimo otti heinäkuussa dp:n kahdelta ryhmäseksi vieraaltamme. Omien sanojensa mukaan nautti aivan valtavasti ja kyllä se siltä vierestä katsoen näyttikin.

• Anonyymi

Olisko joku pariskunta miehen seuraa vailla? Oon 37v, rento ja luotettava. Tuun hyvin juttuun ihmisten kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5735
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2539
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2457
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      5
      2053
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1273
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      58
      1045
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      1022
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      902
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      815
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      805
    Aihe