Olisiko tällaiseen pariskuntaa: minä+50M. Olen alla, nainen tulee päälle yhdynnässä, mies ottaa ns. takaapäin omaa naistansa. Minulla 10 cm seisokissa. Pohjois-Savo.
Tuplana+++
16
795
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuntui upealta kun ukon kalu sousi edestakaisin, kaikki kolme nautittiin, uskomattoman kiihkeää oli
- Anonyymi
Vaimo tykkää imeä, minä voisin myös pariskunnan miehen kalua yhdessä oman vaimon kanssa maistaa. Parinvaihto myös meillä mielessä
- Anonyymi
Mistä päin pari olette?t toinen pari jossa mies bi..saisi molemmat imeä..ymm.
- Anonyymi
Varmasti löytyy. Uskonpa että suurin osa meistä ryhmäseksiä harrastavista on tehnyt tuonllaista useasti.
- Anonyymi
Lähellä Kuopiota
- Anonyymi
Mekin Kuopion alapuolella hieman.
T pari 54v bi M ja 49v N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mekin Kuopion alapuolella hieman.
T pari 54v bi M ja 49v NOletteko mitä kokoa m54/n49?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko mitä kokoa m54/n49?
Mies190/88 N 158/66 T pari 50
- Anonyymi
Vaimo haluaa pariskunnan miehen tulevan häneen takaapäin, minä samalla pyllyreikää sormella hyväilen. Silloin laukeaa rajusti
- Anonyymi
Hetkinen......siis kukas sinä olet tuossa kuviossa?
On vaimo (kenen), sitten on pariskunnan mies (missä pariskunnan nainen on ?) ja sinä joka sormeilet (omaa pyllyreikääsi / vaimon pyllyreikää / Pariskunnan miehen pyllyreikää) samalla kun pariskunnan mies nai takaapäin jonkun vaimoa.
Hemmetin sekavaa...
Jos puhut omasta vaimostasi, niin olisiko syytä mainita hänestä "vaimoNI", joka ei edelleenkään selitä kuka tuo pariskunnan mies on JA kenen persereikää sormeilet, eikä sitä kuka laukeaa sen seurauksena rajusti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vaimo (kenen), sitten on pariskunnan mies (missä pariskunnan nainen on ?) ja sinä joka sormeilet (omaa pyllyreikääsi / vaimon pyllyreikää / Pariskunnan miehen pyllyreikää) samalla kun pariskunnan mies nai takaapäin jonkun vaimoa.
Hemmetin sekavaa...
Jos puhut omasta vaimostasi, niin olisiko syytä mainita hänestä "vaimoNI", joka ei edelleenkään selitä kuka tuo pariskunnan mies on JA kenen persereikää sormeilet, eikä sitä kuka laukeaa sen seurauksena rajusti.Jos vieras mies nussii parin naista esim takaapäin ja oma mies siinä alla ottaa nuolentaa naiseen tai myös miehen kalun vartta ja jos hyväilee panijan peppua niin kyllä ainakin itsellä kiva tuntu ja en sanoisi nopeaan tulen mutta erilainen tunne toki on jos sormi pesussa panon aikana.
Näin on tapahtunut. Kyllä ja mukavaa oli
T pari 50v Savo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hemmetin sekavaa...
Jos puhut omasta vaimostasi, niin olisiko syytä mainita hänestä "vaimoNI", joka ei edelleenkään selitä kuka tuo pariskunnan mies on JA kenen persereikää sormeilet, eikä sitä kuka laukeaa sen seurauksena rajusti.Opettele lukemaan suolasilli 😆
- Anonyymi
Otettais mielellään nuorempi tai miksei hyvin säilynyt meitä läkkäämpi pariskunta illan viettoon..
- Anonyymi
Kävisikö teille 27-vuotias rouva ja 28-vuotias miehensä
- Anonyymi
Vaimo otti heinäkuussa dp:n kahdelta ryhmäseksi vieraaltamme. Omien sanojensa mukaan nautti aivan valtavasti ja kyllä se siltä vierestä katsoen näyttikin.
- Anonyymi
Olisko joku pariskunta miehen seuraa vailla? Oon 37v, rento ja luotettava. Tuun hyvin juttuun ihmisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275735
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962539- 1342457
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121273
- 581045
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81022- 51902
- 76815
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101805