fyysinen kunto on huonompi, nivelrikkoa ja iskiasvaivaa selässä. Oli vaikeuksia pystyä kantamaan kauppakassia. Otin lääkettä ennen uloslähtöä!
Nyt tällä hetkellä
9
168
Vastaukset
- Anonyymi
Stressin takia varmaankin, koska olen ollut todella kauan stressaantunut ja ahdistunut!
- Anonyymi
Se esitys mitä jouduin kaikkialla kokemaan täysin tuntemattomien esittämänä oli kaikkein kauhein kokemus!
- Anonyymi
Vanhuus ei kuulemma tule yksin jos ei muuta ni vaivat ja sairaudet kuulemma meistä jokainen saa seurakseen
- Anonyymi
Niinkin kyllä, mutta stressillä on minun tapauksessa ollut valtava vaikutus, enkä koe että kukaan yksittäinen ihminen olisi sen aihettanut. Sen sijaan kaikki se esitys mitä jouduin kokemaan jatkuvasti, esti minua liikkumasta koska olin totaalisen ahdistunut siihen kaikkeen kautta rantain kertomiseen. Sitä ei olisi koskaan saanut aloittaa, EI IKINÄ! Olen ollut syvästi järkyttynyt kokemastani! Se on vaikuttanut niin että olen liikkunut vuosien ajan tavallista vähemmän, koska minulta vietiin vakituinen työpaikka ja kaikkialla tapahtunut kertominen esti minua harrastamasta liikuntaa niin paljon kuin olisin halunnut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin kyllä, mutta stressillä on minun tapauksessa ollut valtava vaikutus, enkä koe että kukaan yksittäinen ihminen olisi sen aihettanut. Sen sijaan kaikki se esitys mitä jouduin kokemaan jatkuvasti, esti minua liikkumasta koska olin totaalisen ahdistunut siihen kaikkeen kautta rantain kertomiseen. Sitä ei olisi koskaan saanut aloittaa, EI IKINÄ! Olen ollut syvästi järkyttynyt kokemastani! Se on vaikuttanut niin että olen liikkunut vuosien ajan tavallista vähemmän, koska minulta vietiin vakituinen työpaikka ja kaikkialla tapahtunut kertominen esti minua harrastamasta liikuntaa niin paljon kuin olisin halunnut!
Projektin takia menetin ison osan elämänhalustani, enkä ja se jatkuu yhä. En tiedä pystynkö, tai haluanko enää koskaan yhtäkään uutta ihmistä elämääni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Projektin takia menetin ison osan elämänhalustani, enkä ja se jatkuu yhä. En tiedä pystynkö, tai haluanko enää koskaan yhtäkään uutta ihmistä elämääni!
Luulisi kaikkien ymmärtävän, ettei ole kyse parista vuodesta vaan monta kertaa useammasta vuodesta!
- Anonyymi
Boswellia serrata, kollageeni ym. Lääkärin kanssa kannattaa puhua. Kuurina niitä on hyvä ottaa ihan reilusti. Akupunktiota voi kokeilla, samoin hierontaa. Riippuu vaivojen syistä. Netin mukaan välilevyn pullistuma voi aiheuttaa iskiaksen. Silloin tuskin hieronta tulee kyseeseen. Käytännössä se on silloin leikkaus.
- Anonyymi
Puhut paljon vailla todellista tietoa.
- Anonyymi
Taas kolme viikkoa ollut selän ja niskan hermot puristuksessa. Nyt hieman helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1209995Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä349701- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776284Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304842- 464583
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1133968Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1233371- 623087
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2173016