fyysinen kunto on huonompi, nivelrikkoa ja iskiasvaivaa selässä. Oli vaikeuksia pystyä kantamaan kauppakassia. Otin lääkettä ennen uloslähtöä!
Nyt tällä hetkellä
9
183
Vastaukset
- Anonyymi
Stressin takia varmaankin, koska olen ollut todella kauan stressaantunut ja ahdistunut!
- Anonyymi
Se esitys mitä jouduin kaikkialla kokemaan täysin tuntemattomien esittämänä oli kaikkein kauhein kokemus!
- Anonyymi
Vanhuus ei kuulemma tule yksin jos ei muuta ni vaivat ja sairaudet kuulemma meistä jokainen saa seurakseen
- Anonyymi
Niinkin kyllä, mutta stressillä on minun tapauksessa ollut valtava vaikutus, enkä koe että kukaan yksittäinen ihminen olisi sen aihettanut. Sen sijaan kaikki se esitys mitä jouduin kokemaan jatkuvasti, esti minua liikkumasta koska olin totaalisen ahdistunut siihen kaikkeen kautta rantain kertomiseen. Sitä ei olisi koskaan saanut aloittaa, EI IKINÄ! Olen ollut syvästi järkyttynyt kokemastani! Se on vaikuttanut niin että olen liikkunut vuosien ajan tavallista vähemmän, koska minulta vietiin vakituinen työpaikka ja kaikkialla tapahtunut kertominen esti minua harrastamasta liikuntaa niin paljon kuin olisin halunnut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin kyllä, mutta stressillä on minun tapauksessa ollut valtava vaikutus, enkä koe että kukaan yksittäinen ihminen olisi sen aihettanut. Sen sijaan kaikki se esitys mitä jouduin kokemaan jatkuvasti, esti minua liikkumasta koska olin totaalisen ahdistunut siihen kaikkeen kautta rantain kertomiseen. Sitä ei olisi koskaan saanut aloittaa, EI IKINÄ! Olen ollut syvästi järkyttynyt kokemastani! Se on vaikuttanut niin että olen liikkunut vuosien ajan tavallista vähemmän, koska minulta vietiin vakituinen työpaikka ja kaikkialla tapahtunut kertominen esti minua harrastamasta liikuntaa niin paljon kuin olisin halunnut!
Projektin takia menetin ison osan elämänhalustani, enkä ja se jatkuu yhä. En tiedä pystynkö, tai haluanko enää koskaan yhtäkään uutta ihmistä elämääni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Projektin takia menetin ison osan elämänhalustani, enkä ja se jatkuu yhä. En tiedä pystynkö, tai haluanko enää koskaan yhtäkään uutta ihmistä elämääni!
Luulisi kaikkien ymmärtävän, ettei ole kyse parista vuodesta vaan monta kertaa useammasta vuodesta!
- Anonyymi
Boswellia serrata, kollageeni ym. Lääkärin kanssa kannattaa puhua. Kuurina niitä on hyvä ottaa ihan reilusti. Akupunktiota voi kokeilla, samoin hierontaa. Riippuu vaivojen syistä. Netin mukaan välilevyn pullistuma voi aiheuttaa iskiaksen. Silloin tuskin hieronta tulee kyseeseen. Käytännössä se on silloin leikkaus.
- Anonyymi
Puhut paljon vailla todellista tietoa.
- Anonyymi
Taas kolme viikkoa ollut selän ja niskan hermot puristuksessa. Nyt hieman helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768