Korisarjoja ja siipiä Hondaan?

Varustaja

Mistäs oikein löytyisi tyylikästä korisarjaa. Ulkomailta ei oikein jaksaisi lähteä sähläämään. Löytyykö Suomesta muuta kuin jmtech ja completos, mistä kummastakaan ei oikein löydy mitään. Myöskin muu Hondaan sopiva tuning tavara kiinnostaa.

11

1095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;o)

      Paperimassalla saa aikast tyylikästä aikaan, eli sanomalehteä ja tapettiliisteriä, ja sitte viimeistely spray maalilla jo sitte onkin muutkin amislaiset kateellisia...voivoi kyllä tuning on vaan rules!!!ps. sellaset aluvanne jäljitelmä kapselit on kans upeet!!! ja niitä saa biltemast!!

    • näi se homma etenee...

      jos ei o järkevää vastaamista, tai tai tietotaito ei riitä voi MYÖS jättää vastaamatta kokonaan... oletteko tulleet ikinä ajatelleeksi? :) vauhdikasta jatkoa kaikille hondailijoille...:))

    • MugenJJ

      Itse olen paininut saman ongelman kanssa jo viimme kesänä, joten ensi keväänä olisi tarkoitus löytää jotain EVO spoilereita. Suomessa ei taida olla mitään "jälleenmyyjiä" joka on harmi.

      Hienoa keskustelua tuning ympäristössä.......

      • Honda Mugen

        Jenkeistä löytyy aika lailla ja myös Saksassa on tällä hetkellä aika hyvät liikkeet, josta saa aika lailla myös näitä jenkkiherkkuja.


    • kyseleepi epätietoinen!

      eikös se vaadi sitte jo lentolupakirjan jos autoon laittaa siivet? enkä kyllä usko että se siltikään lentää vai mikä näitten siipien tarkoitus on?

      • Varustaja

        Ei vaadi lentolupakirjaa eikä katsastusinsinöörin lupaa. Lento on ko. autossa aika lähellä, kulkupuoli sama kuin ison lentokoneen lentoonlähtönopeus...


      • hondisti
        Varustaja kirjoitti:

        Ei vaadi lentolupakirjaa eikä katsastusinsinöörin lupaa. Lento on ko. autossa aika lähellä, kulkupuoli sama kuin ison lentokoneen lentoonlähtönopeus...

        mulla ois myynnissä accord type-r:n takaspoileri, aito alkuperäinen, ei löydy vehosta hyllystä. ovh3000 nyt 2000, jos kiinnostaa antakaa yhteystiedot.


      • Kiinnostunut
        hondisti kirjoitti:

        mulla ois myynnissä accord type-r:n takaspoileri, aito alkuperäinen, ei löydy vehosta hyllystä. ovh3000 nyt 2000, jos kiinnostaa antakaa yhteystiedot.

        Voisitko pistää lisätietoa tuohon osoitteeseen:

        [email protected]

        Onko spoileri maalattu ja jos on niin mikähän sävy siinä on?
        Mitat pitäisi myöskin saada...
        Onko muuten ollut kiinni autossa, vai miksi myyt pois?


      • sama
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Voisitko pistää lisätietoa tuohon osoitteeseen:

        [email protected]

        Onko spoileri maalattu ja jos on niin mikähän sävy siinä on?
        Mitat pitäisi myöskin saada...
        Onko muuten ollut kiinni autossa, vai miksi myyt pois?

        Unohtuikohan homma jo?
        [email protected]


      • Kyy
        sama kirjoitti:

        Unohtuikohan homma jo?
        [email protected]

        Tulevassa Gti Magazinessa juttu civicin levikesarjasta. Löytyyhän niitä jos on rahhoo.


      • Kyy
        Kyy kirjoitti:

        Tulevassa Gti Magazinessa juttu civicin levikesarjasta. Löytyyhän niitä jos on rahhoo.

        http://www.erebuni.net


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      115
      4392
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3190
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      100
      1453
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1316
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      92
      858
    6. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      696
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe