Mistäs oikein löytyisi tyylikästä korisarjaa. Ulkomailta ei oikein jaksaisi lähteä sähläämään. Löytyykö Suomesta muuta kuin jmtech ja completos, mistä kummastakaan ei oikein löydy mitään. Myöskin muu Hondaan sopiva tuning tavara kiinnostaa.
Korisarjoja ja siipiä Hondaan?
11
1084
Vastaukset
- ;o)
Paperimassalla saa aikast tyylikästä aikaan, eli sanomalehteä ja tapettiliisteriä, ja sitte viimeistely spray maalilla jo sitte onkin muutkin amislaiset kateellisia...voivoi kyllä tuning on vaan rules!!!ps. sellaset aluvanne jäljitelmä kapselit on kans upeet!!! ja niitä saa biltemast!!
- näi se homma etenee...
jos ei o järkevää vastaamista, tai tai tietotaito ei riitä voi MYÖS jättää vastaamatta kokonaan... oletteko tulleet ikinä ajatelleeksi? :) vauhdikasta jatkoa kaikille hondailijoille...:))
- MugenJJ
Itse olen paininut saman ongelman kanssa jo viimme kesänä, joten ensi keväänä olisi tarkoitus löytää jotain EVO spoilereita. Suomessa ei taida olla mitään "jälleenmyyjiä" joka on harmi.
Hienoa keskustelua tuning ympäristössä.......- Honda Mugen
Jenkeistä löytyy aika lailla ja myös Saksassa on tällä hetkellä aika hyvät liikkeet, josta saa aika lailla myös näitä jenkkiherkkuja.
- kyseleepi epätietoinen!
eikös se vaadi sitte jo lentolupakirjan jos autoon laittaa siivet? enkä kyllä usko että se siltikään lentää vai mikä näitten siipien tarkoitus on?
- Varustaja
Ei vaadi lentolupakirjaa eikä katsastusinsinöörin lupaa. Lento on ko. autossa aika lähellä, kulkupuoli sama kuin ison lentokoneen lentoonlähtönopeus...
- hondisti
Varustaja kirjoitti:
Ei vaadi lentolupakirjaa eikä katsastusinsinöörin lupaa. Lento on ko. autossa aika lähellä, kulkupuoli sama kuin ison lentokoneen lentoonlähtönopeus...
mulla ois myynnissä accord type-r:n takaspoileri, aito alkuperäinen, ei löydy vehosta hyllystä. ovh3000 nyt 2000, jos kiinnostaa antakaa yhteystiedot.
- Kiinnostunut
hondisti kirjoitti:
mulla ois myynnissä accord type-r:n takaspoileri, aito alkuperäinen, ei löydy vehosta hyllystä. ovh3000 nyt 2000, jos kiinnostaa antakaa yhteystiedot.
Voisitko pistää lisätietoa tuohon osoitteeseen:
[email protected]
Onko spoileri maalattu ja jos on niin mikähän sävy siinä on?
Mitat pitäisi myöskin saada...
Onko muuten ollut kiinni autossa, vai miksi myyt pois? - sama
Kiinnostunut kirjoitti:
Voisitko pistää lisätietoa tuohon osoitteeseen:
[email protected]
Onko spoileri maalattu ja jos on niin mikähän sävy siinä on?
Mitat pitäisi myöskin saada...
Onko muuten ollut kiinni autossa, vai miksi myyt pois?Unohtuikohan homma jo?
[email protected] - Kyy
sama kirjoitti:
Unohtuikohan homma jo?
[email protected]Tulevassa Gti Magazinessa juttu civicin levikesarjasta. Löytyyhän niitä jos on rahhoo.
- Kyy
Kyy kirjoitti:
Tulevassa Gti Magazinessa juttu civicin levikesarjasta. Löytyyhän niitä jos on rahhoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19312960- 826265
- 1235965
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495552Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234462- 924380
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434332Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424251Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334218Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483757