Ihmisoikeus ja rasismi pitää suitsia kokonaan. Itse en hyväksy rasismia millään tapaa.
Mitä mieltä olette tästä asiasta?
Ihmisoikeus on tärkeä asia.
17
173
Vastaukset
- Anonyymi
Putinin ystävämaiden asukkaat joutuvat ihmisoikeudet ansaitsemaan.
- Anonyymi
Teemu puhui ihmisarvosta.
Toiset ovat yhteisölle tosin arvokkaampia .
Näistä voi käyttää termiä KANSALAISARVO.
Se on lähi-idän mamuilla heikko.
Suomi kaataa näihin rahaa saamatta vastinetta.
- Anonyymi
Miten luulet itseäsi kohdeltavan Afganistanissa, Syyriassa, Iranissa, Irakissa, monissa Afrikan maissa?
Käypä kokeilemassa miten valkoihoista eurooppalaista noissa kohdellaan ja tule sitten saarnaamaan meille rasismista.
Me olemme antaneet heille ruhtinaallisen vastaanoton, siihen nähden mitä itse heidän kotimaissaan saisimme.
Pahempia rasisteja ne siellä on kuin me! - Anonyymi
Kaikelle rasismille ehdoton EI. Ihmisarvoa ei määrittele syntymämaa tai ihonväri. Arvojen ja moraalisen toiminnan pohjalta pitää ihmistä arvioida.
- Anonyymi
Kysymys ei ole rasismista, mutta älykkyydestä kylläkin.
- Anonyymi
Määrittele rasismi.
- Anonyymi
Myös ajan naisten oikeuksia eteenpäin. Women veto right's.
- Anonyymi
Minä sallin, kaikki eivät ole tasa-arvoisia, näinhän se on eläinkunnassakin
- Anonyymi
Raiskaajamatut ulos maasta !! Ja ne vastuuseen, jotka ovat näitä tänne päästäneet !! Suomalaisten on aika nousta puolustamaan lapsiamme !!
- Anonyymi
Priorisoin suomalaisten ihmisoikeudet ! Suomen pitäisi irtisanoa kansainväliset ihmisoikeussopimukset.
- Anonyymi
Kyllä! Ja kaikki muutkin syvän rauhanmaailman aikana solmitut suomelle vahingolliset kukkahattusopimukset.
- Anonyymi
Suomessa on tärkeämpiäkin asioita kuin jonkun vasemmiston mielensäpahoittaminen ja mamujen edut.
- Anonyymi
Koko ajan ihme vaahtoamista jostain rasismista.
- Anonyymi
rapa tipa ripa rupu räipäti räääääää
- Anonyymi
Minä en usko koko rasismiin. Ei sitä ole olemassakaan.
- Anonyymi
Hallitus hoitaa hättää
(Kun ne saatanan tunarit taas tunaroi...)
E-e-e-e-en ko-ko-kommentoi - Anonyymi
Siunsote rikkoo jatkuvasti ihmisoikeuksia ja perusoikeuksia toimeentulotuissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku435138Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1012098Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302046HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1191867Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151819- 1111730
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma491137Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2381037Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.46953- 71941