Hänen älykkyys!
Hänen komeus!
Hänen miehuus! Huh!
Ikävä miestä!
Naiselta....
Hänen herkkyys!
16
551
Vastaukset
- Anonyymi
Huhhuh, on se 😉 Pusuja kaikille jotka nukkuvat yönsä hyvässä seurassa ❤️
- Anonyymi
Ei ole minulta. En ole nähnyt pitkään aikaan.
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Mikäs miehen alkukirjain? 🔤
- Anonyymi
Zzz
- Anonyymi
NO HUH HUH 😛
- Anonyymi
Ei Multa tod.
- Anonyymi
Onpas!!!!
- Anonyymi
Läänin sonnista kyse tässä!
- Anonyymi00018
Sonnasta!
- Anonyymi
Minun tyttöseni... 🥰
Sinäkin olet ihanan herkkä. - Anonyymi
Et sinä ole sitä miehuutta saanut kokea.
- Anonyymi
Mullakin on kova ikävä rakas ❤️🔥✨
- Anonyymi00017
nojoo onhan se tietyst niinkin et oon ennen kuulumaton ni(l) kki
- Anonyymi00019
eletäön omas kuplas ja kävellään paljon:)🫨 muut pyöräilee ohi ja harrastaa penkkipunnerusta mulle se on se ja sama
- Anonyymi00020
Herkkyys on sisällä meissä kaikissa. Se pitää vain ottaa esille. Huh huh
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt284068Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.452105Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö451330- 821185
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381138Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251106Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491047Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161935Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861- 57845