Vain idiootit sen teki eli pitkään konepajalla työskennelleet täysin idiootit poliittiset hitsarit ja vitun laiskat parkanolaiset levysepät ja matti
Harmi kun niinkin hieno konepaja kuin Rumalankankaalla oli ajettiin alas
9
968
Vastaukset
- Anonyymi
Kusipäitten valittamiseen päättyi konepaja niin kuin konepajan Tuominen kuin Kiviojakin sanansaattajan puudutti yhteistyön.
- Anonyymi
Harmi hieno konepaja , mutta todella paska kusipäinen porukka ajo alas
- Anonyymi
Uusin johtaja ei saa työntekijöille töitä nytkään tarpeeksi mitä tekisivät eikö johtajan pitäisi tajuta erota Itse?
- Anonyymi
Ajelee vanhoilla Amerikan raudoilla ympäri kylää ja hoitaa Dallas yhtiötä työpäivät saamatta töitä miehille 🤩🤩🤠🤠🤠
- Anonyymi
Eikö myyntimiehet hoitele nuo asiat. Johtajalla muutakin tekemistä kuin myydä. Myyntimiehet vaihtoon.
- Anonyymi
Eiköhän se johtajan tärkeimpiä tehtäviä ole juuri hoitaa myyntiä, kuka täällä oikein kirjoittelee
- Anonyymi
Siellä oli ennen vanhaan hirveesti seksiä ja kaikilla oli kevyt mieli ja saumaa synty ja
rautaa lähti. Sitä seksiä lisää konepajoihin. - Anonyymi
Kuka matti?
- Anonyymi
tiedä sen hienoudesta mekes oli aluksi ok.sitten joku pönttö keksi aloitetaan tekeen autoja .millä tietotaidolla. silloin jo sanottiin kuollut idea.sillai kävi .tuli rauma-repola kekkonenkin kävi kehumassa .mutta hiljeni pikkuhiljaa.oli joskus yli 700 työntekijää.sitten on hiljentynyt.lopuksi oli joka työntekijällä oma pomo .kun yleensä ne saa jäädä viimeiseksi vaikkeivat mitään teekkään.terveisin jaakkolankylän työläinen .eläkeläinen jo vuosia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575