Rupesin tässä muistelemaan niin k-kauppa on usein vaihtanut omistajaa. Muistatko sinä entisiä kauppiaita?
Minä muistan ainakin no Hue, Enni, Tuomo... mutta en muita enkä sukunimiäkään enää.
Entiset K-Kauppiaat, muistatko?
6
581
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan nuita, ei kehtaa kommentoida. Ollutta ja männyttä.
- Anonyymi
Vainikaisen pariskunta, Pasasen Rane. Kukaan ei viihdy täällä kauppiaana ellei ole pakko. Eiköhän kohta kauppias taas vaihdu.
- Anonyymi
Naapuripaikkakunnalla hujeltaa jos 5.sukupolvi samassa kaupassa. Suku on lähtöisin Sonkajärveltä. Ja olihan meilläkin Suutariset.
- Anonyymi
Keskohan se näitä pyörittää, tyyliin tulos tai ulos.
Taisi Hue olla ainut joka pärjäsi niin hyvin että sai Joensuusta neljä kauppaa pyörittääkseen.
Oli kyllä hieno ja positiivinen asiakaspalvelija.
Ystävällinen kaikille, ostipa paljon tai vähän. - Anonyymi
Nykyään K-Market välillä todella sotkuinen. Ainakin eteinen ja pullojen palautus automaatin ympäristö. Mahtaa sieltä pöpöt levitä kauppaan.
- Anonyymi
Tiiä pöpöistä. Emmehän voi tietää kuuluuko siivous kauppias yrittäjälle vai onko palvelu ulkoistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161