Nyt jo näkyy mitä merkitsee kun toimiva systeemi myydään toiselle operaattorille.
Yhteysnopeudet on pudonneet kolmanteen osaan siitä mitä ne oli Oulaisten kuidun ja Kaisanetin hoitamana. Näin se vain menee ettei raskita ostaa nettikaistaa vaan toimitaan kuristetuilla nopeuksilla mutta hinta pysyy samana.
Lupaukset oli 100 M nyt häävin 10 M on download , jos ostais 1 G mitähän sillä sais ns. käytännössä.
Pitänee siirtyä mobiilimokkulaan kun siellä on sentään joskus vähän nopeutta saatavissa samaan rahaan kuin nyt kuidussa.
Lisäksi kun yhteydet on poikki niin ei saa puhelimella ilmoitettua.. vain jonoon, ohjeena tilanteet voi katsoa netistä.. siis joka ei toimi ! Huono oli valinta !
Lounea muutos kuituyhteyksillä
7
953
Vastaukset
- Anonyymi
hyvin toimii nopeudet on samat vie atk laite macom techille puhdistavat pöpöt koneestasi
- Anonyymi
Paljon pätkimisiä,ainakin syrjäseuduilla.
- Anonyymi00003
Kuukauden ajan on Lounean netti pätkinyt . Nopeus on mennyt aivan olemattomaksi. Download 25 Mbps ja upload 59 Mbps. Sopimuksessa nopeus 200/200 Mbps.
Nopeus testattu useammalla laitteella ja tulos ei päätä huimaa.- Anonyymi00004
..siellä oli samoja kauppiaita taas kehissä kuten aikoinaan kun elisa kaappasi puhelinosuuskunnan mutta eihän sillä väliä kun ei le oma lehmä ojassa..eikun p:rse tulessa niin voi toisten rahoilla pelleillä, jälkiä jäi pohteeseen ja oulaskankaan alasajoon mutta vielä se joulu tulee risukasaankin jos ei lopu virta
- Anonyymi00005
Ei minkäänlaisia ongelmia ole ollut. Kaikki pelaa ja jopa paremmin ku kaisanetin aikoihin. tv. Atk-ammattilainen gigasella netillä.
- Anonyymi00006
Oli se vaan huono homma kun sekin Kaisanet/Oulaistenkuitu myytiin rahaale yritykselle..
Saatte nähdä mitä tulevat vuodet tuotullesaan,hinta tulee varmasti nouseen..
Siitä saamme kiitää heitä,jotka olivat myynnin kanalla.- Anonyymi00007
hinta on uusille halvempi kuin vanhoille kaupoissa siirtyneille
kova suositus liittymien irtisanomiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495119Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808