VPK Ruovesi

Anonyymi-ap

Päällikkö vaihtoon ja kaikista muistakin luottamustehtävistään sivuun.

23

3156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liittyykö tää lentopalloon?

      • Anonyymi00024

        Ei liity


    • Anonyymi

      Eiköhän ole syrjäytetty. Toinen tuomio jo. Pliis kertokaa lapsillenne että ilmiantavat nämä pedofiilit, ketkä viestii asiattomia.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Valitettavasti varmasti jokaisessa Suomen kylässä on häntäheikkejä, jotka eivät ajattele kuin itseään, ja omia mielitekojaan. SAIRASTA. Eniten pelottaa kuinka monta traumatisoitunutta uhria on jo historiassa... Vain jäävuoren huippu. Voimia kaikille ja heidän läheisille, jotka ovat tämän kyseisen henkilön uhreiksi joutuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Valitettavasti varmasti jokaisessa Suomen kylässä on häntäheikkejä, jotka eivät ajattele kuin itseään, ja omia mielitekojaan. SAIRASTA. Eniten pelottaa kuinka monta traumatisoitunutta uhria on jo historiassa... Vain jäävuoren huippu. Voimia kaikille ja heidän läheisille, jotka ovat tämän kyseisen henkilön uhreiksi joutuneet.

        Toivottavasti ei ole muita uhreja, mutta pahaa pelkään että on. Vanhemmat, ohjeistakaa nuorianne mikä käytös livenä ja viesteinä on ok! Tsemppiä myös niille naisille kenen kuvia ja videoita on ilmeisesti katsottu oikeudessa!


    • Anonyymi

      Kukahan tämä tuomion saanut kyseinen henkilö on?

    • Anonyymi

      Onkohan tämä heppu päässyt töihin paikalliseen bussifirmaan? Koulukyydit ei varmaan sallittuja.

      • Anonyymi

        Bussi Manninen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bussi Manninen?

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bussi Manninen?

        No Bussi Manniseen tämä tapaus ei liity sitten mitenkään, pistäkäähän faktat kuntoon.


    • Anonyymi

      Nyt vetoan kaikkiin paikkakuntalaisiin. Tämä henkilö on selkeästi toiminut määrätietoisesti ja häikäilettömästi monen vuoden ajan tällaisten asioiden parissa.
      Jos joku kokee tulleensa hänen uhriksi niin ottakaa yhteys poliisiin.

      En jaksa uskoa, että tapaus olisi vain näiden kahden osalta tässä.

      Nyt alkaa sen verran huhuja pyörimään asioista jotka ei ole päivän valoon asti tulleet.

      Olkaa kiinnostuneita nuoristanne.

      • Anonyymi

        Lisään vielä tähän jatkoksi. Ei pelkästään nuoret vaan jo täysi-ikäisten naistenkin on syytä pohtia, onko joutunut rikoksen uhriksi tahtomattaan. En tiedä onko huhut totta ja kannattaako huhuille enempää antaa siipiä, mutta jos joku kokee että asiassa saattaisi olla muutakin, olkaa yhteydessä viranomaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä tähän jatkoksi. Ei pelkästään nuoret vaan jo täysi-ikäisten naistenkin on syytä pohtia, onko joutunut rikoksen uhriksi tahtomattaan. En tiedä onko huhut totta ja kannattaako huhuille enempää antaa siipiä, mutta jos joku kokee että asiassa saattaisi olla muutakin, olkaa yhteydessä viranomaisiin.

        Jumansvidu miten voi olla että kaikessa maailman paras ja parhaat vehkeet ja tiedon omaava Heikki on moiseen sortunut.
        Luulisi alfauroon saavan myös täysi-ikäistä seuraa...
        On tää maailma vain sairas.


    • Anonyymi

      Miten bussi manninen liittyy tähän?

      • Anonyymi

        Mikäs tämä täysin tietämätön ja lehtitietojen varassa toimiva palokunnan päällikkö on nimeltään…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tämä täysin tietämätön ja lehtitietojen varassa toimiva palokunnan päällikkö on nimeltään…

        Manninen


    • Anonyymi

      Saanut ensimmäisen tuomion keväällä, mutta tytön vanhemmat eivät vaivautuneet kertomaan Vpk:n johdolle?? Voiko olla totta? Kyseinen päällikkö kertoo paikallislehdessä, että sai tietää asiasta syyskuussa, vasta kun toimittaja kysyi onko henkilö toiminnassa mukana.

      • Anonyymi

        Oudolta kuulostaa, ettei tytön vanhemmat olisi informoineet VPK:n johtoa. Onko koitettu painaa asia VPK:n puolelta villaisella? Sitä tarina ei kerro.


    • Anonyymi

      Onko Ruovedellä nyt lentopallon ja vpkn puolelta oma edustus tällaisessa alaikäisiin kajoamislajissa ? Hyvin menee, kohta on joukkue kasassa.

      • Anonyymi

        Lentopallossa myös? Kuka?


      • Anonyymi00025

        Vielä vahvistukseksi taksi kokkolasta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe