Kyllä sillä on.
Kaikki kauniit puheet muusta on pienimunaisten keksimiä, tai sitten ymmärtäjien lohdutusta.
Kun kerran on saanut isoa on aika vaikea pienemmästä saada samaa tunnetta.
Iso muna ei tietenkään peitä puuttuvaa järkeä, eikä huonoa käytöstä, mutta antaa kyllä paljon anteeksi.
Iso vai joku muu
8
424
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö silloin kannattaisi aloitella pienellä, niin voisi siirtyä aina isompaan? Jos aluksi saa isoa, niin mitä sitten?
- Anonyymi
Kyllä. Itsellä on iso ja ison koon puolesta ei ole tullut kuin hyvää palautetta. Olen saanut paljon seksi kontaktejakin juurikin ison koon ansiosta. Suurin osa seksiä hakevista naisista valitsevat ison, keskikokoisen sijaan.
- Anonyymi
Ja jättävät pienen ison vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jättävät pienen ison vuoksi.
Saattaa se niinkin käydä mutta jotain muitakin syitä täytyy silloin olla.
- Anonyymi
Vanhan naisen tavara on väljä, löysä, roikkuu ja tyhjenee samaan tapaan kuin kärpäslätkänsäkin.
- Anonyymi
Olen homo mies ja samaa mieltä aloittajan kanssa. Kun kerran saanut isoa. Olen siitä onnellisessa asemassa että nykyisellä miehelläni on todella iso ja hän osaa sitä myös käyttää. Ainoa miinus on että en kykene ottamaan häneltä suihin niin paljoa kuin haluaisin, leuat eivät vaan venyt riittävästi. Muutoin hän on upea rakastaja.
- Anonyymi
Kerro lisää millainen mies on, jos sinä jo aika isoaukkoinen tytteli vai miten se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää millainen mies on, jos sinä jo aika isoaukkoinen tytteli vai miten se on?
❤️ kyllä kyse on ennemmin siitä, että ihanissa käsissä olen oppinut olemaan rentona. Mieheni suutelee, imee minua ihanasti, hellii ja pitää muutenkin hyvänä. Useimmiten istun hänen syliinsä ja saan tuon 20/5 sisääni. Täyttää minut kokonaan. Koskaan ei ole liian kiire, loppukiri yleensä takaapäin tiukasti, saa minut uikuttamaan. Mieheni on minua pienikokoisempi, mutta meidän suhteen ehdoton Top.
Koskaan hän ei ole sanonut että olisin venynyt, vaan ollut tyytyväinen. Niinkuin minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k20111445Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t628508Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t1317923Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht67458SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude737352Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h646760Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa915852Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k65666Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk185549Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus565293