Anaalitappi

Anonyymi-ap

Jos omistat anaalitapin pidätkö sitä sisällä kokoajan kun itseä viihdytät? Itse en voi sillä tulen melkein heti kun laitan sen värisemään. Kun alkaa tuntumaan että kohta annan sperman lentää niin laitan tapin paikalleen ja laukean melkein heti. Sperma valuu aluksi vartta pitkin kunnes lentää upeasti ja pitkälle.

20

901

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ole tullut sellasta kokeiltua ja viel et se värisee. Pitäiskö hommata sellanen ja kokeilla? M57

• Anonyymi

No ei tarvii mennä kaikkeen vouhotukseen mukaan.
        Ole aito itsesi jos se ei käy ja onnistu - mitä väliä?

• Anonyymi

Tappeja on, eri kokoisia ja eri materiaaleista, mutta niitä panen vain mimmin peräluukkuun.

• Anonyymi

Mulla 2. pientä ensiksi ja kun kunnolla avautuu menee helposti suurempi sisään. Täyttää kunnolla ja upea laukeaminen on tulossa. Sperma tulee hitaasti ja orgasmi kestää kauan

• Anonyymi

Käytän joskus anaalitappia kun vaimon kans rakastellaan.antaa kivasti lisä kiihoketta.ja jos vaimo käyttää niin värinä tuntuu hyvälle minullekkin.eli molemmat käytetään ja meistä se on ok.olkoot muut mitä mieltä tahansa

• Anonyymi

Tapoi rasvattuun perseeseen ja koiran kanssa kävelylle. On melkein jatkuvaa jöpötystä kun tekee niin hyvää.

• Anonyymi

Nyt kun talo tyhjä ja kaikki ovat lähteneet haen tapin ja painan sen syvälle ja aloitan rauhallisen runkkauksen

• Anonyymi

Mulla tappi pepussa kun liikun tiukoissa nahoissa. Tekee hyvää ja mahtava stondis.

• Anonyymi

Millaisissa nahoissa liikut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisissa nahoissa liikut?

Prätkärotsi ja ihoa nuolevat keinonahkahousut!

• Itsekkin pitänyt tappia usein prätkällä ajellessa tiukassa nahkapuvussa. Pyörän värinä saa todella kiihottumaan ja kulli aivan pystyssä kokoajan.

• Anonyymi
        UUSI
        Ulkoilu kirjoitti:

Itsekkin pitänyt tappia usein prätkällä ajellessa tiukassa nahkapuvussa. Pyörän värinä saa todella kiihottumaan ja kulli aivan pystyssä kokoajan.

Oletko koskaan lauennut ajon aikana?

• Anonyymi

Hankin vasta sellaisen pumpattavan. Ja TODELLA nautin kun se sisällä. Laukean selvästi isommin ja suurella spermamäärällä.
      Suosittelen!

• Anonyymi

Joskus tuli tilattua vaimon kanssa sellainen tappi sarja jossa 3 erikokoista tappia, vaimo ei tykännytkään peppu leikeistä ja sanoi että sattuu jo se pieni tappikin enkä sen koomin ole peppua siltä pyytänyt, itse olen joskus yksin ollessa salaa kokeillut ja pienen saan helposti sisääni mutta seuraava koko on jo vaikeampi saada kipujen vuoksi sisään mutta hetken lämmiteltyä saan sen liukkarin kanssa sisään ja alan ratsastamaan sen kanssa tuolilla tai sängyllä istuen fantasoiden samalla runkaten isona kovana seisovaa kulliani, ja lopuksi ei tarvitse edes runkata kun kulli heiluu pomppiessani tapin kanssa saaden peppuorkun spermat lentää sykkien heiluvasta kullista ja ihana tunne valtaa koko kehon. t,+60ukm

• Anonyymi

Erilaisia tappaja olen kokeillut. Tuntuu tosi hyvältä. Välillä tulee tavalaan orgasmin tunne.
      En vaan laukea nii,että spermaa tulisi.
      Vähän jotain valuu.

• Anonyymi

Vähän liukuvoidetta ja pieni tappi pepussa istun sängynlaidalla niin se osuu ihanasti herkkään eturauhaseen tuntuen tosi hyvältä, kulli seisoo isona kovana ja on pakko alkaa runkata ja samalla liikutella pientä peppuani kuvitellen pikku tapin olen nuoremman kaverin kulli, kiima vain lisääntyy kunnes tulen! Spermat lentää ensin kaaressa ja sen jälkeenkin tulee sykkien pitkään valuen, ihana tunne valtaa mielen..., t.+60ukm

• Anonyymi

Itse pidän iltaisin 25cm 5cm halkaisijaltaan
      tappia pepussa monta tuntia joskus annan sen olla
      Koko yön. M52

• Anonyymi

Itse pidän koko ajan, kun runkkailen. Nyt just testailen uusia. Tilasin tappi sarjan ja kokeilen eri kokoja. Tekee runkkailusta paljon ihanampaa. Toki kun on huippu tulossa, niin pitää pitää runkkailussa hiukan taukoa. Ettei vaan tuu liian nopeasti.

• Anonyymi

Parikymppisenä pojuna ostin seksikaupasta anustapin, seksikaupan yhteydessä oli videoiden katselu huone.
      Seksikaupan myyjänä oli nuorehko tyttö.
      Ostin anustapin ja pyysin saada katsoa videoita.
      Hymyilin tytölle että pääsen heti testaamaan lelua.
      Jätin huoneen oven hieman raolleen. Laitoin homovideon pyörimään ja riisuuduin aivan alasti.
      Käytin anustappia suussa ja sitten annoin sen työntyä peppuun.
      Runkkailin anustappia pepussa ja niin kuin olin toivonut näin sivusilmällä liikettä oven raosta. Myyjä tyttö katseli kun runkkasin ja välillä vedin anustapin pepusta. Tytön katselu kiihotti niin paljon että sain järisyttävän orgasmin, videon katselu jäi lyhyeksi.
      Katselemme kohtasi tytön kanssa kun lähdin pois, tyttö hymyili minulle.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä käytän usein anaalitappeja , nykyisin käytössä on isoimmat noin 11 cm halkaisija jotka venyttää ja antaa täyteläinen ihana nautinto. Rasvaan tapin hyvin apila vaseliinillä ja istun päälle , on mahtava tunne kun iso tappi liukuu anaaliin. Joskus tulee ratsastettu jopa pari kertaa päivässä tapeilla , seission jälkeen runkkaan posliini kullia. Välillä kun pidän yöllä pienempi tappi pepussa , niin aamulla on kiihottava olo kun runkkaa päivän ensimmäiset spermat.
      M 64 CD 💃

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      185
      17535
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      48
      10071
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      131
      6077
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3230
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      22
      2929
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      30
      2859
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      59
      2721
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      2655
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      138
      1910
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      44
      1897
    Aihe