niin koskettaa häntä. Silittää hiuksia, kuljettaa sormea korvalehden reunaa, pitkin kulmakarvaa ja kaulaa, painautua kiinni häneen ja nuuhkia häntä. Ehkä jotain muutakin, mutta voisin aloittaa näillä. 😇
Mä haluaisin
23
834
Vastaukset
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
🥰🥰❤️
- Anonyymi
Hyvä aloitus
- Anonyymi
Niin, tuosta olisi hyvä aloittaa.
- Anonyymi
Mitäköhän pahaa hipaisussa on? Vastasin, että olen hipaissut häntä.
Aloittaja- Anonyymi
Suomi24 haluaa pitää "suhteet" täysin virtuaalisina, koska muuten kukaan ei kävisi palstalla. Jos käy ilmi, että on jo hipaistu toista 😱, on 0,5 % riski, että henkilöt saattavat tutustua toisiinsa lähemmin. Niinpä todisteet tällaisesta pitää poistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi24 haluaa pitää "suhteet" täysin virtuaalisina, koska muuten kukaan ei kävisi palstalla. Jos käy ilmi, että on jo hipaistu toista 😱, on 0,5 % riski, että henkilöt saattavat tutustua toisiinsa lähemmin. Niinpä todisteet tällaisesta pitää poistaa.
😅😁🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😁🙈
Hipsuttelu on kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hipsuttelu on kivaa.
Hipsuttelu on eri asia kuin hipaisu. Hipsutella ei voi esim. työpaikalla työkaveria tai kaupassa kassaneitiä.
T: hipaisemisesta kysynyt sensuroitu - Anonyymi
Hipaisiko hän myös takaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hipaisiko hän myös takaisin?
Ei siinä hetkessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hipsuttelu on eri asia kuin hipaisu. Hipsutella ei voi esim. työpaikalla työkaveria tai kaupassa kassaneitiä.
T: hipaisemisesta kysynyt sensuroituMe ei olla hipsulteltu. Ajatus siitä, et oltais hipsuteltu siellä, missä nähdään, naurattaa mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei olla hipsulteltu. Ajatus siitä, et oltais hipsuteltu siellä, missä nähdään, naurattaa mua.
Olis kyllä hauskaa. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei olla hipsulteltu. Ajatus siitä, et oltais hipsuteltu siellä, missä nähdään, naurattaa mua.
Voisi aiheuttaa närkästystä ympärilläsi pyörivissä muissa naisissa.
(kuin hänelle) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä hetkessä.
Eli myöhemmin vai miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi apua, tuo kyllä naurattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli myöhemmin vai miten?
Joskus aiemmin hän. Ja joskus niin, että ei tiedä, kumpi kosketti, mut hipaistiin. Ehkä vahingossa tai ehkä siksi, että kumpikin jätti varomatta sitä tarkoituksella.
- Anonyymi
Aloittajan sanoin aloittaisin mieluusti tuolla tavalla päiväni ihanuus M naisen kanssa.
- Anonyymi
Kaikenlaista voi haaveilla. Päiväunia ❤️
- Anonyymi
Mäkin tahtaoisin tehdä tuon aloitus tekstin mukaisesti ihanuus M naisen kanssa
- Anonyymi
Zaraakin.
- Anonyymi
Ihana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2786313- 526208
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?925814Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k425195Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524824Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2264178Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43981- 1513686
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393252Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283163