niin koskettaa häntä. Silittää hiuksia, kuljettaa sormea korvalehden reunaa, pitkin kulmakarvaa ja kaulaa, painautua kiinni häneen ja nuuhkia häntä. Ehkä jotain muutakin, mutta voisin aloittaa näillä. 😇
Mä haluaisin
24
947
Vastaukset
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
🥰🥰❤️
- Anonyymi
Hyvä aloitus
- Anonyymi
Niin, tuosta olisi hyvä aloittaa.
- Anonyymi
Mitäköhän pahaa hipaisussa on? Vastasin, että olen hipaissut häntä.
Aloittaja- Anonyymi
Suomi24 haluaa pitää "suhteet" täysin virtuaalisina, koska muuten kukaan ei kävisi palstalla. Jos käy ilmi, että on jo hipaistu toista 😱, on 0,5 % riski, että henkilöt saattavat tutustua toisiinsa lähemmin. Niinpä todisteet tällaisesta pitää poistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi24 haluaa pitää "suhteet" täysin virtuaalisina, koska muuten kukaan ei kävisi palstalla. Jos käy ilmi, että on jo hipaistu toista 😱, on 0,5 % riski, että henkilöt saattavat tutustua toisiinsa lähemmin. Niinpä todisteet tällaisesta pitää poistaa.
😅😁🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😁🙈
Hipsuttelu on kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hipsuttelu on kivaa.
Hipsuttelu on eri asia kuin hipaisu. Hipsutella ei voi esim. työpaikalla työkaveria tai kaupassa kassaneitiä.
T: hipaisemisesta kysynyt sensuroitu - Anonyymi
Hipaisiko hän myös takaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hipaisiko hän myös takaisin?
Ei siinä hetkessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hipsuttelu on eri asia kuin hipaisu. Hipsutella ei voi esim. työpaikalla työkaveria tai kaupassa kassaneitiä.
T: hipaisemisesta kysynyt sensuroituMe ei olla hipsulteltu. Ajatus siitä, et oltais hipsuteltu siellä, missä nähdään, naurattaa mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei olla hipsulteltu. Ajatus siitä, et oltais hipsuteltu siellä, missä nähdään, naurattaa mua.
Olis kyllä hauskaa. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei olla hipsulteltu. Ajatus siitä, et oltais hipsuteltu siellä, missä nähdään, naurattaa mua.
Voisi aiheuttaa närkästystä ympärilläsi pyörivissä muissa naisissa.
(kuin hänelle) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä hetkessä.
Eli myöhemmin vai miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi apua, tuo kyllä naurattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli myöhemmin vai miten?
Joskus aiemmin hän. Ja joskus niin, että ei tiedä, kumpi kosketti, mut hipaistiin. Ehkä vahingossa tai ehkä siksi, että kumpikin jätti varomatta sitä tarkoituksella.
- Anonyymi
Aloittajan sanoin aloittaisin mieluusti tuolla tavalla päiväni ihanuus M naisen kanssa.
- Anonyymi
Kaikenlaista voi haaveilla. Päiväunia ❤️
- Anonyymi
Mäkin tahtaoisin tehdä tuon aloitus tekstin mukaisesti ihanuus M naisen kanssa
- Anonyymi
Zaraakin.
- Anonyymi
Ihana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554