Mä haluaisin

niin koskettaa häntä. Silittää hiuksia, kuljettaa sormea korvalehden reunaa, pitkin kulmakarvaa ja kaulaa, painautua kiinni häneen ja nuuhkia häntä. Ehkä jotain muutakin, mutta voisin aloittaa näillä. 😇
22947
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

❤️❤️

Äänestä

🥰🥰❤️

Äänestä

Hyvä aloitus

Äänestä
  • Niin, tuosta olisi hyvä aloittaa.

Äänestä

Mitäköhän pahaa hipaisussa on? Vastasin, että olen hipaissut häntä.

Aloittaja

Äänestä
  • Suomi24 haluaa pitää "suhteet" täysin virtuaalisina, koska muuten kukaan ei kävisi palstalla. Jos käy ilmi, että on jo hipaistu toista 😱, on 0,5 % riski, että henkilöt saattavat tutustua toisiinsa lähemmin. Niinpä todisteet tällaisesta pitää poistaa.

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Suomi24 haluaa pitää "suhteet" täysin virtuaalisina, koska muuten kukaan ei kävisi palstalla. Jos käy ilmi, että on jo hipaistu toista 😱, on 0,5 % riski, että henkilöt saattavat tutustua toisiinsa lähemmin. Niinpä todisteet tällaisesta pitää poistaa.

😅😁🙈

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

😅😁🙈

Hipsuttelu on kivaa.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Hipsuttelu on kivaa.

Hipsuttelu on eri asia kuin hipaisu. Hipsutella ei voi esim. työpaikalla työkaveria tai kaupassa kassaneitiä.
    T: hipaisemisesta kysynyt sensuroitu

Äänestä

• Hipaisiko hän myös takaisin?

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Hipaisiko hän myös takaisin?

Ei siinä hetkessä.

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Hipsuttelu on eri asia kuin hipaisu. Hipsutella ei voi esim. työpaikalla työkaveria tai kaupassa kassaneitiä.
    T: hipaisemisesta kysynyt sensuroitu

Me ei olla hipsulteltu. Ajatus siitä, et oltais hipsuteltu siellä, missä nähdään, naurattaa mua.

1Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Me ei olla hipsulteltu. Ajatus siitä, et oltais hipsuteltu siellä, missä nähdään, naurattaa mua.

Olis kyllä hauskaa. 🤭

Äänestä

Voisi aiheuttaa närkästystä ympärilläsi pyörivissä muissa naisissa.
    (kuin hänelle)

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei siinä hetkessä.

Eli myöhemmin vai miten?

Äänestä

Voi apua, tuo kyllä naurattaa.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Eli myöhemmin vai miten?

Joskus aiemmin hän. Ja joskus niin, että ei tiedä, kumpi kosketti, mut hipaistiin. Ehkä vahingossa tai ehkä siksi, että kumpikin jätti varomatta sitä tarkoituksella.

Äänestä

Aloittajan sanoin aloittaisin mieluusti tuolla tavalla päiväni ihanuus M naisen kanssa.

Äänestä

Kaikenlaista voi haaveilla. Päiväunia ❤️

Äänestä

Mäkin tahtaoisin tehdä tuon aloitus tekstin mukaisesti ihanuus M naisen kanssa

Äänestä

Zaraakin.

Äänestä

Ihana.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

niin koskettaa häntä. Silittää hiuksia, kuljettaa sormea korvalehden reunaa, pitkin kulmakarvaa ja kaulaa, painautua kiinni häneen ja nuuhkia häntä. Ehkä jotain muutakin, mutta voisin aloittaa näillä. 😇

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu