Kämpän vuokraus

Ammattikorkea kutsuu. Mutta asunto puuttuu. Sain kohtuullisen tarjouksen asunnosta mieheltä. Komea, seurallinen kaikinpuolin miellyttävä.
Vuokra pitäisi maksaa seksillä.
Miten te olette toimineet?

15

1096

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin pariskunnan "leikkikaluna" kolmisen vuotta.
      No ei tarvinnut vuokraa maksaa ja sain tuet tilille.
      Ensin vähän hirvitti kun mies oli mukana, mut kohtuullisen nopeasti opin tykkäämään kullista perseessäni ja siihen kun nainen katseli kun miehet toukusi.

• Anonyymi

Älä ikinä suostu tuollaiseen diiliin! Komea ei tarkoita mitään, jos on vaikka narsistinen paska.

• Anonyymi

Kysy hieman mieltymyksiä ensin. Mitä kaikkea odotettu seksi sisältää mahdollisesti ettet joudu tilanteeseen joka ei sulle ok. Jos kaikki ok, niin anna mennä. Noin on ollut vuosikymmeniä ja tulee olemaan.

• Anonyymi

Sairasta paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairasta paskaa

Niinhän sä olet. Miksi kerrot siitä täällä.

• Anonyymi

Opiskeluaikaan hain lehti-ilmoituksella asuntoa opiskelupaikkakunnalta. Huoneiston omistava mies soitti, että "saat asua ilmaiseksi, koska tykkään pojista". Kieltäydyin, koska en ole niitä miehiä. Jos olisi ollut nainen, niin olisin ilmoittautunut heti.

• Anonyymi

Eihän se maksuväline siitä kulu.

• Anonyymi

Aikoinaan kun kuusitoista vuotiaan kihlatun kanssa etsimme asuntoa, tyttöystäväni soitteli ja kävi katsomassa koska itse olin töissä.

Yksi yli 50 vuotias sanoi että tyttöystäväni on sen verran kaunis että voisi 450 euron vuokran maksaa luonnossa jos antaa kahdesti kuussa.

• Anonyymi

Antoiko kahdesti kuussa.

• Anonyymi

Itse maksoin 4 vuotta vuokraa pyllylläni ja suulla
      Säästin noin 25000 eheä vaikka olen hetero.
      Siinä sai reilu 60v panna neljä yötä kuukaudessa. Mun mielestä reilu hinta.

• Anonyymi

No sepä mukavaa,hyvä palkka helppo homma

• Anonyymi

Suostu ihmeessä, jos on sulle ok ja mies sopiva ja ei halua mitään mitä sä et halua. Mullekin kävisi Seinäjoella seksiä vastaan satunnainen yöpyminen mutta hankala löytää sellaista. Siis mun pitää välillä nukkua Seinäjoella niin ois mahtava tilanne ku siellä joku kuka vuokraa Airbnb niin antais mun yöpyä siellä harvakseltaan kun tarvii ja voisin antaa seksiä vastineeksi.

• Anonyymi

Millä todistat maksaneesi vuokran, jos ei ole tilitapahtumia. Pyydä siis käteistä seksistä vuokran verran ja maksa vuokra normaalisti.

• Anonyymi

Kyllähän näihin on vaihtoehtoja, asiassa ku asiassa,ei ole ongelma

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3134
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2832
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2648
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      32
      2542
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2088
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1609
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1602
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1599
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      1589
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1489
    Aihe