Kämpän vuokraus

Ammattikorkea kutsuu. Mutta asunto puuttuu. Sain kohtuullisen tarjouksen asunnosta mieheltä. Komea, seurallinen kaikinpuolin miellyttävä.
Vuokra pitäisi maksaa seksillä.
Miten te olette toimineet?

14

980

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin pariskunnan "leikkikaluna" kolmisen vuotta.
      No ei tarvinnut vuokraa maksaa ja sain tuet tilille.
      Ensin vähän hirvitti kun mies oli mukana, mut kohtuullisen nopeasti opin tykkäämään kullista perseessäni ja siihen kun nainen katseli kun miehet toukusi.

• Anonyymi

Älä ikinä suostu tuollaiseen diiliin! Komea ei tarkoita mitään, jos on vaikka narsistinen paska.

• Anonyymi

Kysy hieman mieltymyksiä ensin. Mitä kaikkea odotettu seksi sisältää mahdollisesti ettet joudu tilanteeseen joka ei sulle ok. Jos kaikki ok, niin anna mennä. Noin on ollut vuosikymmeniä ja tulee olemaan.

• Anonyymi

Sairasta paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairasta paskaa

Niinhän sä olet. Miksi kerrot siitä täällä.

• Anonyymi

Opiskeluaikaan hain lehti-ilmoituksella asuntoa opiskelupaikkakunnalta. Huoneiston omistava mies soitti, että "saat asua ilmaiseksi, koska tykkään pojista". Kieltäydyin, koska en ole niitä miehiä. Jos olisi ollut nainen, niin olisin ilmoittautunut heti.

• Anonyymi

Eihän se maksuväline siitä kulu.

• Anonyymi

Aikoinaan kun kuusitoista vuotiaan kihlatun kanssa etsimme asuntoa, tyttöystäväni soitteli ja kävi katsomassa koska itse olin töissä.

Yksi yli 50 vuotias sanoi että tyttöystäväni on sen verran kaunis että voisi 450 euron vuokran maksaa luonnossa jos antaa kahdesti kuussa.

• Anonyymi

Antoiko kahdesti kuussa.

• Anonyymi

Itse maksoin 4 vuotta vuokraa pyllylläni ja suulla
      Säästin noin 25000 eheä vaikka olen hetero.
      Siinä sai reilu 60v panna neljä yötä kuukaudessa. Mun mielestä reilu hinta.

• Anonyymi

No sepä mukavaa,hyvä palkka helppo homma

• Anonyymi

Suostu ihmeessä, jos on sulle ok ja mies sopiva ja ei halua mitään mitä sä et halua. Mullekin kävisi Seinäjoella seksiä vastaan satunnainen yöpyminen mutta hankala löytää sellaista. Siis mun pitää välillä nukkua Seinäjoella niin ois mahtava tilanne ku siellä joku kuka vuokraa Airbnb niin antais mun yöpyä siellä harvakseltaan kun tarvii ja voisin antaa seksiä vastineeksi.

• Anonyymi

Millä todistat maksaneesi vuokran, jos ei ole tilitapahtumia. Pyydä siis käteistä seksistä vuokran verran ja maksa vuokra normaalisti.

• Anonyymi

Kyllähän näihin on vaihtoehtoja, asiassa ku asiassa,ei ole ongelma

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22