Oliko tänään noin klo 17 karavaanaripari panolla tms Kemijärveltä 3km Ranualle päin soramontulla? Muistaakseni joku oli menossa näinä päivinä ohi tästä. Matkailu-auto lähti kyseiseltä paikalta kun olin siinä lähistöllä
Karavaanarit hommissa
10
1217
Vastaukset
- Anonyymi
No rovaniemellä caravan alueella auto on viimeyön hytkyny oikee kunnolla
- Anonyymi
Montako karavaanaria on antanut vieraan nussia rouvaa tänäkesänä? Millasta oli?
- Anonyymi
On niitä puolenkymmentä panoa ollu.. ihan mukavia kohtaamisia,muutaman kans sivittu jatko tapaamisista.hienoja uhmisiä on olemassa se
- Anonyymi
Olin itse siinä soramontun tienpätkällä tyydyttämässä runkkausta vaativaa isoa kyrpää ja fiilistelin oikein huolella ärsyttäen ilman laukaisua. Olihan mahtavaa kidutusta pitää vehettä laukeamispisteessä lähes kaksi tuntia. Ois saanu rouva halutessa kunnon lastin.
T. Ap- Anonyymi
Jaahaas buaahaa spede on herännyt sekoilee klo 04.07 Terveet ihmiset kyllä nukkuu tuohon aikaan.
- Anonyymi
Sillå montulla oli toimintaa jo vuosikymmenet sitten! Pohjolan Liikenteen Kemistä tullut bussi kävi taukoilemassa ja henkilöautoja paljon!!!
Bussissa oli autoemäntä silloin!!! - Anonyymi
Olen saanut siinä montulla niin paljon suihinottoa, ettei osaa edes arvailla. Samoin toki runkkausta myös hävettävän paljon. Kiimaista fiilistellä ja ärsyttää laukaisua vaativaa suonikasta isoa.
T. Ap - Anonyymi
Tänään pakko käydä fiilistelemässä. On vain niin kauheat paineet, että on todella vaikea hallittava, joten saa nähdä miten onnistuu.
Ap
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1191487Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774