Välähdyksiä Prinsessastani
Istut tuolilla ja hyräilet. Kiharran hiuksiasi hellästi. Olen aiemmin levittänyt hiuksiisi lämpösuojan ja muotoilutuotteen ja kuivannut hiuksesi hiustenkuivaajalla, isot rullat päässäsi. Äsken otin rullat varovasti pois ja aloin kihartaa. Jaoin hiuksesi kuuteen osioon ja kiinnitin jokaisen osion klipsillä odottamaan vuoroaan. Otan yksitellen kiehkuran kauniita hiuksiasi, kiharran sen, muotoilen varovasti korkkiruuviksi ja kiinnitän lakalla. Suortuva kerrallaan. Siinä menee kauan, mutta olet kärsivällinen. Välillä haen sinulle chai-maustettua teetä. Annan sinulle suukkoja, koska olet niin ihana.
Kun hiuksesi ovat valmiit, on meikin aika. Osaat jo itse tehdä kauniin pohjan, mutta minä autan varjostusten, korostusten ja poskipunan kanssa. Tätä tilaisuutta varten on hankittu uusi poskipuna: kauniin roosan värinen ja pehmeästi levittyvä. Katson, miten kasvosi alkavat hehkua, kun saan sen levitettyä. Kun näet itsesi peilistä, myös silmäsi alkavat hehkua.
Teen sinulle hillityn, hopean ja harmaan värisen smokey eye -silmämeikin. Rajaan silmäsi varovasti, niin kuin käsittelisin kauneinta asiaa, jonka olen maan päällä koskaan nähnyt. Sillä juuri sellaisethan silmäsi ovat... Kiinnitän irtoripset sinulle yhtä suurella varovaisuudella.
Huulimeikin haluat laittaa itse. Osaat rajata täyteläiset huulesi hyvin, vaikka myönnetään, että lopputuloksessasi näkyy myös minun opastukseni kädenjälki. Kun saat punan huulillesi, haluaisit heti suudella minua, mutta pyydän, että tehdään se vasta illalla.
Pukeudut uuteen juhlamekkoosi. Se on jokaista yksityiskohtaa myöten juuri sellainen kuin olet aina halunnut. Olet niin ihanan onnellisen näköinen, kun saat sen yllesi. Vedän vetoketjun selästäsi kiinni.
Halusit hopeasta tehdyt korvakorut ja kaulakorun. Ne viimeistelevät kasvosi ja asusi.
Laittaudun itsekin. Oma asuni on kirkkaan pinkki. Mikään muu väri ei saa oloani niin hyväksi eikä korosta persoonaani paremmin kuin se. Omat koruni ovat valkoisia helmiä.
Käsilaukut täytyy pakata huolellisesti, jotta kaikki tarvittava tulee mukaan pieniin juhlalaukkuihin. Isompi kassi vähemmän tärkeitä tavaroita tulee mukaan takapenkille.
Otan mukaan myös matalat kengät, koska minä ajan autoa. Siten sinä voit pitää korkeita korkoja koko ajan.
Aika on pysähtynyt, vaikka kellon viisarit liikkuvat. Olemme kuin unessa, jossa on vain me kaksi. Samalla kaikki on todellisempaa kuin mikään koskaan ennen.
Lähdemme liikenteeseen. Menemme ensin valokuvaamoon ja siitä jonkin ajan kuluttua maistraattiin.
Olen aina rakastanut sinua. Aina.
👠👠 💖 👠👠
Välähdyksiä Prinsessastani
14
508
Vastaukset
- Anonyymi
Maailman kauneimmasti kirjoitettu.💗 Kylmät väreet menee. 💗 Voisinpa olla sulle niin hellä ja hyvä. 💗
- Anonyymi
Kiva kuva. Onneksi et halua prinsessaa 👑
- Anonyymi
Ja kuinkas kauan olit ajatellut tätä soopaa oikeasti jaksaa
- Anonyymi
mitä ihanaa prinsessa kohtelua :3. liikutuin tästä.. erittäin kauniisti kirjoitit. kivaa päivää sinulle.
- Anonyymi
Kaunista.
- Anonyymi
Ihana kirjoitus rakas. Mäkin oon aina rakastanut sua. Jo ennen ,kuin kohtasimme, tiesin , et mulle on eräs tarkoitettuna ja se ei ollut mieheni. Jotenkin vaan tiesin sen.❤️✨🔥💫👍
- Anonyymi
Ihan kuin tää olis erään kirjoittama..
:( - Anonyymi
Kertakaikkiaan hellyyttävä kirjoitus. Kertoo selvästi minusta ja kaivatustani🥹
Kiitos kirjoittajalle🥰 - Anonyymi
Kaunista ja imelää. Maistraatti on 🚩
- Anonyymi
Levollista yötä. Saman ajatuksen myötä.
🌾🙏🏻
- Anonyymi
Tässä vähän aamumusiikkia Prinsessalleni:
https://youtu.be/s0GIaJuan9Y?si=JfAIyiJwLjq28lyJ
👠👠 - Anonyymi
Aamumusiikkia Prinsessalleni:
https://youtu.be/M9KyWTQVGA0?si=9q54ltVD24wD2ejw
👠👠 - Anonyymi
Laittautumismusiikkia Prinsessalle 😊💄
https://youtu.be/kvazBqAlx58?si=7pXUIxMBMeC1NBbC
👠👠 - Anonyymi
Superpositio
Haukon henkeäni. Jokaisella sisäänhengityksellä tuntuu yhä epäselvemmältä, mitä "minä" tai "sinä" tarkoittavat. Olemme putoamassa tilaan, jossa käsitteitä "sinä" tai "minä" ei enää ole; on vain Yksi, joka on samaa rakkautta. Vähitellen kaikki katoaa ympäriltämme: huone, valo, kiivas hengityksesi, viimeisenä jopa sinun oma, ihana tuoksusi, josta vasta ihan hetki sitten nautin jokaisella hengenvedolla. Kaikki häipyy vähitellen. Jopa kehomme häipyvät vähitellen...
Tulee hiljaista. Sillä hetkellä jokainen ajatuksemme ja tunteemme ovat yhteisiä. Suunnaton uudenlainen valo, lämpö ja lempeä rakkaus ympäröivät sen, minkä vielä hetki sitten koin olevan sinä ja minä. Olemme poissa maapallolta. Täällä on kaunista, kauniimpaa kuin missään mitä muistan. Ajatustemme ja tunteidemme kokonaisuus väreilee herkästi, kuin hennosti lepattava liekki. Tiesin aina, että olin ollut kanssasi täällä ennemminkin. Muistan tämän tilan, tämän tunteen, tämän käsittämättömyyden, jota on niin vaikea kuvata sanoin. Tiedän että tämän tilan kauneus lyö leimansa jokaiseen soluuni, samoin kuin se tekee sinun soluillesi. Täällä pääsevät käymään vain harvat, mutta ne jotka tänne pääsevät, eivät unohda käyntiään koskaan.
Vähitellen hiljaisuus rikkoutuu. Hengität kiihtyneesti, ja huomaan itsekin tekeväni niin. Tunnen taas tuoksusi, lämpösi ja koko kehosi. Tulen hitaasti takaisin tähän huoneeseen, jonka jätin vain hetki sitten mutta josta tunsin olevani poissa käsittämättömän kauan. En ymmärrä enää ajasta mitään. Aika, sellaisena kuin sen tunsin, oli aivan vääränlainen käsitys. Mutta nyt olemme täällä, sinä olet siinä ja minä olen minä, tässä.
Minua alkaa itkettää. En löydä sanoja. En osaa enää puhua. En ainakaan nyt. Miksi minä sain käydä kanssasi tuolla kauniissa tilassa? Mitä olin tehnyt että sain kokea jotain tuollaista? Miksi nyt en enää tunne kaikkia ajatuksiasi, ja joudun katsomaan silmiisi, jotta voisin tulkita sinua?
Ei sillä ole merkitystä. Muisto sinusta on nyt aina mukanani. Sinä olet jokaisessa solussani, ja mielessäni on kirkkaana muisto tilasta, jolloin sinä ja minä olimme Yksi.
👠👠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741